abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 09:28:55 #26
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_61965181
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat dachen we lange tijd ook over Due en Junker
Junker is inmiddels al wel afgeschreven en Due is zoals bekend alweer een tijdje weg.

Maar we zullen zien hoe ver deze het gaan schoppen in Nederland , eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat ze er wel komen ( maar dat dacht ik bij die andere 2 ook heel even )
Skoubo moet ik nog zien, in de vorbereiding diverse keren Silberbauer aan het werk gezien en die komt er wel.. gewoon goede voetballer
pi_61965659
Is het niet gewoon zo dat Van Hanegem het slechtste is dat Utrecht de laatste jaren is overkomen?

Nieuwe trainer, nieuw elan. Die nonchalance van Willem en de negativiteit van John eruit en een duo aanstellen dat iets uitstraalt!!!
  zondag 28 september 2008 @ 10:56:39 #28
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61965962
Ik denk dat Willem meer voetbalinzicht heeft dan alle andere trainers bij elkaar uit de eredivisie. Hij heeft de ploeg aan het voetballen gekregen na een jarenlange destructie van Foeke. Dus nee, van mij hoeft hij niet weg.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 28 september 2008 @ 10:57:20 #29
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61965970
Ik ben het er overigens niet mee eens dat van Loen zomaar zijn opvolger zou moeten worden.
pi_61965998
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:56 schreef thaduck het volgende:
Hij heeft de ploeg aan het voetballen gekregen .
  zondag 28 september 2008 @ 11:05:17 #31
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61966099
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, jij ziet dat niet. Want jij bent de huis-azijnpisser van Fok!

Maar als je zag hoe er onder Foeke gevoetbald werd. Alles in de verdediging en 1x eruit per wedstrijd. Kan je als voorbeeld Nelisse laten zien, 1e 2 seizoenen een paar schamele doelpunten. Foeke weg, Nelisse voetballen en 16 keer erin rossen die bal. En speelt nu de sterren van de hemel bij zijn nieuwe club.
pi_61966348
Met Booy werd anders wel twee keer de beker gewonnen, een Johan Cruijff Schaal gewonnen en vier keer Europees voetbal gehaald. Lekker belangrijk hoe er dan gevoetbald wordt. Het gaat toch om de prijzen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 september 2008 @ 11:22:31 #33
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61966371
Het gaat totaal niet om de prijzen. Daarvoor ben je geen Utreg supporter. Dan moet je glory hunter worden bij 020. Europees zegt me niets, want Utreg heb daar vooralsnog niets te zoeken.

Foeke heeft de beide bekers overigens gewonnen dankzij het inzicht van Adelaar. Toen Foeke aan het team ging sleutelen ging het mis. Met als positief punt die fruitschaal, maar dat was ook gelijk de beste pot van Somers....
pi_61966427
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:22 schreef thaduck het volgende:
Het gaat totaal niet om de prijzen. Daarvoor ben je geen Utreg supporter. Dan moet je glory hunter worden bij 020.
Ah, we gaan op die tour.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 september 2008 @ 11:34:07 #35
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61966580
Nee hoor, dat moet de mensen helemaal zelf weten. Maar voor succes, prachtig voetbal, prijzen, etc. moet je bij de grote 3 zijn. Utreg is strijd, passie, vechtlust, etc.

Tis leuk hoor dat de grote 3 Europees iets voorstellen, daar hebben ze over het algemeen ook wel reden toe. Maar clubs als Willem II, Roda JC en Utreg hebben daar niets te zoeken. Die ambitie moet je dan ook niet hebben.

En qua beker, dat zou leuk geweest zijn. Maar we hebben nu 2x pech gehad qua loting. Verderop in het toernooi geef ik Utreg meer kans op winst tegen een 020 uit bijvoorbeeld. Een aantal jaar geleden werden we volledig van de mat gespeeld, maar de halve finale beker werd tegen PSV met 2-1 gewonnen in eigen huis. Puur op strijd. Dat zijn mooie dingen, daar kom je voor naar het stadion.
  zondag 28 september 2008 @ 14:50:03 #36
26251 Eilanden
pi_61970529
Ik heb helemaal niets tegen op prijzen winnen hoor thaduck
  zondag 28 september 2008 @ 15:07:03 #37
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61971041
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:34 schreef thaduck het volgende:
Nee hoor, dat moet de mensen helemaal zelf weten. Maar voor succes, prachtig voetbal, prijzen, etc. moet je bij de grote 3 zijn. Utreg is strijd, passie, vechtlust, etc.

Tis leuk hoor dat de grote 3 Europees iets voorstellen, daar hebben ze over het algemeen ook wel reden toe. Maar clubs als Willem II, Roda JC en Utreg hebben daar niets te zoeken. Die ambitie moet je dan ook niet hebben.

Met die instelling kom je idd nooit in de top 3.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  zondag 28 september 2008 @ 15:16:17 #38
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61971280
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen op prijzen winnen hoor thaduck
Nee, maar de poedelprijs geldt nu even niet
  zondag 28 september 2008 @ 15:17:19 #39
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61971315
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Met die instelling kom je idd nooit in de top 3.
Met welke top kwaliteit gaan we in de top 3 komen dan? Laten we eerst maar eens tussen de 5 en 10 gaan eindigen. Daarna kunnen we verder kijken.

Verder was het vandaag weer matigjes. 1e helft hadden we weinig in te brengen, 2e helft wel redelijk maar liep op niets uit.
  zondag 28 september 2008 @ 15:54:07 #40
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61972214
Met strijd, passie, vechtlust moet je ook met dit team verder kunnen komen dan de afgelopen seizoenen.
Maar in mijn beleving vind ik strijd, passie, vechtlust, juist vaak ontbreken (zeker tegen de kleinere clubs).
Vorig seizoen een aantal wedstrijden onnodig verloren in de laatste 10 minuten, om maar eens een voorbeeld te noemen.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  zondag 28 september 2008 @ 15:58:04 #41
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61972314
Ja, dat ontbreekt ook. En dat merk je direct in de resultaten. Laten we dat eerst maar eens terugvinden, een goed seizoen draaien, en dan langzaamaan naar boven kijken.

Tot op heden hebben Silberbauer, Skoubo en Ali B me nog niet echt overtuigd.. Vind ze maar slappe hap eik. Nesu daarentegen is een waardevolle speler en Macguire is ook een leuke aanwinst.
pi_61972711
Strijd was er wel vandaag, nu nog goed voetbal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 28 september 2008 @ 16:14:09 #43
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61972824
Ja, maar de strijd is wel beperkt tot een paar spelers... Helaas.
pi_62011790
pi_62024733
Een een colum op de SV site over Willem :
quote:
Beste Willem

Datum: 30-09-2008

Laat ik voorop stellen dat jij een van de beste voetballers bent uit de Nederlandse geschiedenis. Je hebt humor, ik kan altijd om je lachen, maar met deze “droge” humor redt je het niet om mij en vele andere supporters tevreden te stellen.

Gisteren zat ik in het stadion naar de wedstrijd ADO - Utrecht te kijken en vroeg me wederom af waarom Leroy George maar steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden. Deze rappe maar zeer matige voetballer heeft sinds zijn signering van zijn nieuwe contract halverwege vorig seizoen, niets maar dan ook niets fatsoenlijks laten zien. Hij verliest continu de bal waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan, en een goal maken zoals tegen ajakkes is ook al te veel gevraagd. Het kan niet anders dan dat deze George je oogappeltje moet zijn, want bij elke andere trainer stond hij er al lang naast.

Maar genoeg over deze George, ik kan namelijk nog wel meerdere namen noemen van spelers die duidelijk niet bet niveau hebben waar we als FC naar streven.Ik wil het eens over jou rol hebben binnen onze club. Jij hebt een status aparte binnen de club, hoeft niet met de media te praten of persconferenties te doen, en op supportersavonden of de “boerenkool”avond voor alle vrijwilligers zien ze je ook niet. Zelfs de trainingen en wedstrijd besprekingen laat je door een ander doen, hij Van Loen, heeft geen enkel respect bij de spelers dus wat nemen ze nu van hem aan?

Als de prestaties op het veld nou prima waren dan had ik deze column niet eens geschreven, maar Willem wees eens eerlijk, het jaar 2008 is nou niet bepaald een succesjaar tot nu toe.

Zie hier: 20 competitiewedstrijden, 6 winst, 4 gelijk en maar liefst 10 verliespartijen, met de duidelijke doelcijfers 22 voor en 31 tegen……. En dat met in mijn ogen dezelfde verdediging die er juist onder Booy bekend om stond zo solide te zijn.

Nee Willem dat liegt er niet om hè?, ik hoop echt op de ommekeer en dat jij ons dit seizoen echt laat genieten om uiteindelijk Europa in te gaan, maar zoals het nu gaat….. Ik heb hem zondag bij me, mijn witte zakdoek, en geloof me, met mij nog vele meer!

Succes!!!
pi_62025438
LOI cursus voor die gast met zijn witte zakdoek!
pi_62025708
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:34 schreef Chadi het volgende:
LOI cursus voor die gast met zijn witte zakdoek!
pi_62049137
quote:
Geen onderzoek naar Cornelisse

UTRECHT - Er komt geen onderzoek naar FC Utrechtspeler Tim Cornelisse. De verdediger zou in de bekerwedstrijd tegen Ajax een elleboogstoot hebben gegeven aan Luis Suarez. Volgens de aanklager zijn de beelden niet duidelijk genoeg en volgt er daarom geen onderzoek.

telegraaf
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef PBateman1978 het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/3114cc3c.wmv

Kijk van de Kromme 29-09.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62049249
En terecht dat er geen onderzoek komt, breed maken is geen elleboog.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:22:29 #50
26251 Eilanden
pi_62049878
Daarbij .. het was Suarez, dan is het uberhaupt niet strafbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')