abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 18:50:38 #276
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63080882
Zow, net terug uit de badkuip. Jammer van het verlies. Enigzins geflatteerd, maar beter dan met 3-2 verliezen en er niets aan doen.

We hebben het weggegeven in de 1e helft, feyenoord creerde niets maar had 2 prachtige afstandsschoten. Met prompt 2 doelpunten. De 3-2 was verdiend, 3-3 hing in de lucht en was ook zeker verdiend geweest. Toen uiteraard alles of niets spelen, en dan ga je met 5-2 naar huis. Maar zonder schaamte denk ik.

Vond alleen Keller matig spelen. En hoop dat Nesu niets ernstigs heeft
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63081098
Verrassende keus Van Liempt. Zou wel eens een goede kunnen zijn.
pi_63083070
Wat reageerde van Hanegem weer ontzettend sneu vandaag tijdens de interviews. Alles wat maar een beetje naar kritiek ruikt doet hij af als onzinnig. Hij lijkt wel een klein kind. Als hij dan helemaal niet meer weet wat hij moet zeggen, dan maakt hij zich eraf met een of andere (slechte) grap.
pi_63083211
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef El_Bassie het volgende:
Wat reageerde van Hanegem weer ontzettend sneu vandaag tijdens de interviews. Alles wat maar een beetje naar kritiek ruikt doet hij af als onzinnig. Hij lijkt wel een klein kind. Als hij dan helemaal niet meer weet wat hij moet zeggen, dan maakt hij zich eraf met een of andere (slechte) grap.
Enorm irritant. Utrecht zou er een boete voor moeten geven en journalisten moeten veel harder zijn tegen dit soort mislukte clownerie.
pi_63083686
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Enorm irritant. Utrecht zou er een boete voor moeten geven en journalisten moeten veel harder zijn tegen dit soort mislukte clownerie.
Bij Utrecht hebben ze nu zo sterk voor van Hanegem gekozen, dat ze op alles wat hij doet alleen nog maar ja en amen kunnen zeggen. Het irritantst is wel dat van Hanegem constant doet alsof er niks gebeurd is, als journalisten hem er dan op wijzen dat hij wel degelijk een rol in het gebeuren heeft gehad, dan doet hij ze af als sensatiezoekers. Zoals gezegd, een emotioneel onderontwikkeld klein kind. Spijtig dat ik dat van zo'n grootheid moet zeggen. Zo zie je maar weer eens dat het goed is om geen helden te hebben.
  zondag 9 november 2008 @ 21:43:06 #281
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_63086323
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Core business is nog steeds het voetbal, en niet alle randzaken daar om heen.
Wat mij betreft mogen sommige supporters met behoorlijk wat invloed binnen de club, eigenhandig een soort van stadionverbod uitdelen aan dit soort journalisten.

Deze journalisten komen namelijk niet voor het voetbal...
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  zondag 9 november 2008 @ 23:59:16 #282
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63091623
is het dan nooit goed? als hij pers door van loen laat doen is het niet goed, zegt ie niets omdat hij ziek is en nu zegt hij wel iets en dan weer niet goed? flikkertoch een tyfusend op zeg!

wat mij btreft slaan we al die sneue losers die zich journalist noemen eigenhandig de nederlandse stadions uit.

wanneer komen de mods hier eens ingrijpen? of is dat alleen op posts in topics waar sch de mods pijpt?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 november 2008 @ 00:04:21 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63091756
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef thaduck het volgende:

wat mij btreft slaan we al die sneue losers die zich journalist noemen eigenhandig de nederlandse stadions uit.

wanneer komen de mods hier eens ingrijpen? of is dat alleen op posts in topics waar sch de mods pijpt?
Gast lees dit stukje morgen nog eens terug en je lacht je waarschijnlijk rot om je eigen post
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_63091866
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef thaduck het volgende:
is het dan nooit goed? als hij pers door van loen laat doen is het niet goed, zegt ie niets omdat hij ziek is en nu zegt hij wel iets en dan weer niet goed? flikkertoch een tyfusend op zeg!

Zelfs als van Hanegem praat zegt hij niets. Hij laat zich kritiekloos interviewen door RTV Utrecht, dat wel. Wat doen al die journalisten dan niet goed? Bij FC Utrecht heeft iets unieks plaatsgevonden. De journalistiek probeert dat de duiden voor het grote publiek. Willem staat met zijn nietszeggenheid dat proces in de weg. Wie is er dan fout bezig? Utrecht en Willem van Hanegem moeten gewoon openheid van zaken geven. Dat betekent ook dat fouten eerlijk worden toegegeven.Dat jij 'die journalisten' eigenhandig het stadion wil uitslaan, zegt heel veel over jou en je tunnelvisie.

Waarom moeten de mods trouwens ingrijpen? We discussiëren hier over Willem van Hanegem, als coach een belangrijke figuur in de organisatie van FC Utrecht. Hij is onderdeel van de club in een discussie over hem past toch uitstekend in dit topic?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 november 2008 @ 00:35:18 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63092509
Is de persco van vandaag ergens terug te zien ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 10 november 2008 @ 01:10:30 #286
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_63093202
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zelfs als van Hanegem praat zegt hij niets. Hij laat zich kritiekloos interviewen door RTV Utrecht, dat wel. Wat doen al die journalisten dan niet goed? Bij FC Utrecht heeft iets unieks plaatsgevonden. De journalistiek probeert dat de duiden voor het grote publiek.
Hou toch op, de meeste FC Utrecht supporters zijn dit gedoe al lang zat.
Laat staan de rest van Nederland.
Oud nieuws, maar het zegt wel wat over de kwaliteit van deze story/prive/weekend journalisten.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_63094938
Volgens de krant vanochtend leek van Hanegem meer bezig te zijn met Feyenoord dan met Utrecht; hoe was dat in praktijk? Ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan die man; volgens mij hebben we meer aan een Stevens of een Adriaanse...
  maandag 10 november 2008 @ 11:14:19 #288
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63097494
Ik twijfel nergens aan. Laat die man zijn werk doen.

Waarom ik zo reageer, omdat het hier niet meer over voetbal gaat!! Het gaat alleen maar over dom gelul van mensen zonder enige feeling met Utrecht en de echte gang van zaken. Over de wedstrijd is welgeteld 1 post geweest tot nu, van mij. De rest is dom gelul over de media.

En ja, daar irriteer ik me aan. Dat deed ik van de week al, maar toen mocht ik me niet drukmaken van een of andere losse flodder die is hier langs kwam.
  maandag 10 november 2008 @ 11:19:50 #289
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63097602
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef El_Bassie het volgende:
Utrecht en Willem van Hanegem moeten gewoon openheid van zaken geven. Dat betekent ook dat fouten eerlijk worden toegegeven.Dat jij 'die journalisten' eigenhandig het stadion wil uitslaan, zegt heel veel over jou en je tunnelvisie.
Openheid van wat? Er is goed gevoetbald, daar gaat het om.

En al die toffe 'journalisten' zijn alleen maar roddelpers. De mensen die zo hard gingen jammeren na dat gedoe met clown Bassie weet je wel. 'Journalisten' die geen inhoud maar alleen sensatie willen schrijven. 'Journalisten' die van de week langs het veld renden. Sneue gastjes.
quote:
Waarom moeten de mods trouwens ingrijpen? We discussiëren hier over Willem van Hanegem, als coach een belangrijke figuur in de organisatie van FC Utrecht. Hij is onderdeel van de club in een discussie over hem past toch uitstekend in dit topic?
Niet als het alleen maar daarover gaat, start lekker een eigen topic erover. Hoeven wij ons er niet druk meer over te maken.

Wat mij betreft is de disucssie van Hanegem over. En gaat het nu weer over voetbal.
pi_63097672
Openheid van zaken zal er echt nog wel komen, bij de arbitragezaak.

Tot die tijd zegt niemand wat, dat zou wel stom zijn he.

En het zal me aan mijn reet roesten verder wat er precies is gebeurd, feit is dat er 4 assistenten zijn ontslagen en er sinds hun vertrek weer punten zijn gehaald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 10 november 2008 @ 13:18:05 #291
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_63100186
Alsof dat iets met de assistenten te maken heeft...je hebt een betere selectie (al komt dat er bij vlagen uit)...
Verder lijkt mij het tijdperk Van Hanegem alweer voorbij, die komt nergens meer geloofwaardig over
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_63100301
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:18 schreef dribbel79 het volgende:
Alsof dat iets met de assistenten te maken heeft...je hebt een betere selectie (al komt dat er bij vlagen uit)...
Verder lijkt mij het tijdperk Van Hanegem alweer voorbij, die komt nergens meer geloofwaardig over
Ik dacht laat ik de nadruk eens leggen op die 4 assistenten ipv Willem, maar dat was je niet opgevallen blijkbaar.

(aangezien de gehele landelijke media steeds schreef : ‘’7 uit 3 zonder Willem’’)
  maandag 10 november 2008 @ 15:15:20 #293
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63103058
Al nieuws over Nesu gezien ergens?

En die Hofland, wat een zak! Belachelijke overtreding die eerder rood dan geel was..
  maandag 10 november 2008 @ 15:16:40 #294
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63103101
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef thaduck het volgende:
En die Hofland, wat een zak! Belachelijke overtreding die eerder rood dan geel was..
Overtreding op Biseswar ook. Best consequent gefloten dus.
  maandag 10 november 2008 @ 16:16:37 #295
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63105080
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Overtreding op Biseswar ook. Best consequent gefloten dus.
Nee, want dan nog was het 2-1

Maar Cornelisse kreeg terecht geel hoor. Zo ernstig was het niet toch? Maar Nesu is nog onbekend, zal wel zware blessure zijn. Ging voor mijn neus van het veld af, en zag er niet fijn uit. Overigens wel vreemd dat het niet op TV geweest is
  maandag 10 november 2008 @ 16:21:46 #296
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63105203
quote:
UTRECHT - De blessure van Mihai Nesu valt mee. De verdediger van FC Utrecht viel tegen Feyenoord uit met een knieblessure.

Morgen zal Nesu voor de zekerheid nog wel een medisch onderzoek ondergaan. Of de Roemeen zaterdag tegen Heerenveen kan spelen is nog onzeker.
rtvutrecht.nl
pi_63105424
Lekker vage berichtgeving.
  maandag 10 november 2008 @ 16:34:26 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63105463
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef thaduck het volgende:

Maar Cornelisse kreeg terecht geel hoor. Zo ernstig was het niet toch?
  maandag 10 november 2008 @ 16:40:53 #299
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_63105568
quote:
FC Utrecht en Nascimento bereiken akkoord

FC Utrecht en David de Sousa Nascimento zijn het eens geworden over de ontbinding van het contract van de trainer. Hiermee komt de arbitragezaak die De Sousa Nascimento bij de KNVB aanspande te vervallen.
FC Utrecht nam eind vorige maand afscheid van de trainer als onderdeel van de reorganisatie van de technische staf. Voorzitter Jan Willem van Dop is tevreden dat de club en de trainer er onderling zijn uitgekomen. “We hebben een aantal malen constructief met elkaar gesproken over de ontbinding van onze overeenkomst. Ik ben blij dat we uit elkaar kunnen gaan zonder een juridische strijd”. FC Utrecht is nog in gesprek met de overige trainers die bij de reorganisatie van de staf waren betrokken.
Bron: FC Utrecht
pi_63105671
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Bron: FC Utrecht
En de rest volgt snel, en dan blijkt achteraf wederom dat het deze heren alleen maar om meer geld te doen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')