abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 22:47:27 #226
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_62895752
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Blawh het volgende:
Ik vond Utrecht ook niet echt overtuigend. Tweede helft op strijd gewonnen, maar als niet ons hele middenveld geblesseerd/ geschorst was geweest en Steur en Boakye 100% wedstrijdfit waren had ik het nog maar moeten zien. Nesu wel een erg goede back, viel positief op.

Neemt niet weg dat het een dik verdiende overwinning was. Eerste helft was dramatisch van jullie kant, tweede helft puur op strijd Heracles overrompeld. Wat een goal van Ali zeg! Al zou ik wel eens met goede beelden willen zien of het geen buitenspel was.

Detail: Ik juichte in 1e instantie niet omdat ik dacht datie buitenspel stond.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  zondag 2 november 2008 @ 23:39:18 #227
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62897309
Ik juichte ook niet, maar dat had te maken met degene die hem maakte
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 november 2008 @ 00:07:57 #228
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62898051
quote:
Kritiek motiveert me om weer snel naar FC Utrecht te gaan
afbeelding vergroten
Velen hebben zich in de afgelopen week druk gemaakt over me. Dat streelt me wel bijzonder. Ik heb echt veel reacties gekregen waarin ik steun kreeg. Vind ik heel aardig. Maar ik had alleen maar een stevige griep hoor. Er waren ook reacties bij van mensen die vonden dat ik te kritisch behandeld ben in de media. Ook aardig, die bijval.

Het deed me wat dat veel van mijn Marokkaanse vrienden bij me aan de deur kwamen. Ik vind het nuttig om in deze tijd juist op hun reacties de nadruk te leggen. Goeie gasten.

Maar dat gezeur van allerlei mensen op de televisie boeit me niet zo. Hun geldingsdrang, de namen mag iedereen erbij bedenken, is gebaseerd op geldzucht. Er waren er zelfs bij die hebben meegewerkt aan mijn biografie. Ik vraag me af waarom ze hun kritiek toen niet hebben opgeschreven, had makkelijk gekund toch?

Al die meningen, ik lach erom en trek er me in dit geval niks van aan. Ik heb namelijk niks verkeerds gedaan. Ik heb meegepraat over de stand van zaken bij FC Utrecht, ik heb een advies gegeven en dat advies is in het totale pakket van ingrepen terecht gekomen. Ik wil voor de laatste keer zeggen dat het me pijn doet dat daardoor menselijk leed veroorzaakt is. Dat betreur ik. Maar zo gaat het soms, daar kunnen veel werknemers van meepraten.

Als ik dan al die meningen hoor, onbegrijpelijk. Je moet alleen maar praten over dingen waar je verstand van hebt. Juist daarom kon ik op de televisie ook wel eens zwijgen. Dat wordt me door sommige heertjes nóg wel eens kwalijk genomen. Maar ik ken mijn beperkingen. Ik ben al veertig jaar actief in het topvoetbal en weet dat ik van voetbal een beetje verstand heb. Daarover praat ik dus graag mee. En ik heb er soms ook iets zinnigs te zeggen. Als het gaat om geroddel, geef ik wel eens niet thuis. Anderen maken er een beroep van om te kletsen over van alles en nog wat op de televisie. Ze hunkeren naar een plaatsje voor de camera. Ik snap het, het is hun broodwinning en ze gaan hun gang maar. Wie van die onzin wil genieten, moet dat vooral doen.

Uit alle kritiek van die kleine groep mensen putte ik wél de extra motivatie om vandaag weer aan de slag te gaan bij FC Utrecht. Ik was er zaterdag al. Het was erg gezellig en ik kreeg het gevoel dat iedereen blij was dat ik er weer was. Daar mogen anderen dan weer van alles over beweren, ik weet dat het goed zit. Dat zag je zondagmiddag ook aan het spel en de uitslag, geloof ik.

Nadat ik in Utrecht met iedereen had bijgepraat, zijn assistent Henk Vonk en ik doorgereden naar Heerenveen-AZ. De eerste helft vond ik niet zo goed, de tweede was fascinerend. Doelpunten, aanvallend voetbal, van beide zijden. Hiervoor ga je naar het stadion en hiervoor sta ik vanaf vandaag ook weer op het veld. We gaan er tegenaan om van FC Utrecht een aantrekkelijk spelende én winnende ploeg te maken. Ik heb er zin in.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62900495
quote:
Het deed me wat dat veel van mijn Marokkaanse vrienden bij me aan de deur kwamen. Ik vind het nuttig om in deze tijd juist op hun reacties de nadruk te leggen. Goeie gasten.
Een column van Boussabon?

Ik juicht bij het eerste doelpunt niet omdat Boussabon met zijn vinger aan zijn oor onze kant op kwam rennen. Al vind ik hem niet zo dramatisch hoor; hij loopt soms te kutten met kansen, maar door hem ontstaan er wel veel meer kansen. Dan is het gewoon een kwestie van tijd. Als je daarbij een goede spit naast hebt staan (van der Gun) dan tik je de doelpuntjes er zo in.

Nelisse liep ook altijd te kutten voor het doel, totdat hij vorig jaar veel beter vrijgezet werd en plots deed hij mee met de lijst van nederlandse topscorers...

Wat is overigens dat ge-eikel over het feit dat Utrecht veel makkelijker punten weet te halen nu van Hanegem er niet bij is? Volgens mij is dat onzin.

Utrecht heeft nu drie wedstrijden gespeelde tegen NAC, de Graafschap en Heracles en daar behoorlijk wat punten gehaald. Met van Hanagem hebben we eenzelfde hoeveelheid punten gehaald, maar daar speelde we wel wat lastigere wedstrijden. Goed het verlies tegen sparta was onnodig, maar de winst op Twente was spectaculair, en daar hoor je weer niemand over...
pi_62906842
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef thaduck het volgende:
Ik juichte ook niet, maar dat had te maken met degene die hem maakte
kon ook in eerste instantie niet van mn stoeltje omhoog komen... Wordt ie nog Man of the Match ook. Neem dan Caluwe of van der Gun! Die viel echt lekker in!

Denk dat het publiek het verschil maakte in de tweede helft. Eerste helft ging ik zelfs voor het rustsignaal naar het toilet.... dat komt niet vaak voor
  maandag 3 november 2008 @ 13:59:47 #231
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62907073
quote:
03-11-2008 08:16:35 FC Utrecht heeft dit seizoen al zes van de negen Eredivisiewedstrijden de nul gehouden. Geen enkele andere club hield zo vaak de nul. AZ, Ajax en PSV kregen ieder in vijf wedstrijden geen goal tegen. Het record over een heel seizoen staat met 23 wedstrijden zonder tegentreffer op naam van FC Twente (1971/1972) en PSV (2004/2005).
pi_62907113
Toch raar, vorig jaar was dat nog het grote probleem, toen waren we een tijdje de club die het langste de nul niet kon houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 november 2008 @ 15:01:48 #233
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62908548
Het ken vriezen het ken dooien..

Eigenlijk boeien die stats me niet, ik vind punten belangrijker
pi_62909020
Lekker programma trouwens nu :

Competitie Feyenoord - FC Utrecht zondag 09-11-2008 14:30
Competitie SC Heerenveen - FC Utrecht zaterdag 15-11-2008 19:45
Competitie FC Utrecht - Vitesse zondag 23-11-2008 14:30
Competitie Ajax - FC Utrecht zondag 30-11-2008 12:30
Competitie NEC - FC Utrecht zondag 07-12-2008 14:30
pi_62914859
Nou, dat was weer lekker professioneel van Willem vanmiddag
  maandag 3 november 2008 @ 19:04:32 #236
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62914966
Ik had niet anders verwacht van die clown
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 3 november 2008 @ 19:44:30 #237
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62916006
Is het niet druk genoeg van ellende in jullie eigen topics?

[ Bericht 51% gewijzigd door thaduck op 03-11-2008 19:55:59 ]
  maandag 3 november 2008 @ 19:57:49 #238
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62916358
laat maar dan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62916793
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef thaduck het volgende:
Hoezo? Alleen Utrecht-fans mogen hier reageren?

Iedereen mag in elk topic reageren, mits normaal natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 3 november 2008 @ 21:04:28 #240
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62918062
Ray: uiteraard, waarom niet
pi_62932547
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was weer lekker professioneel van Willem vanmiddag
Z'n beperktheid werd al snel weer duidelijk. Utrecht heeft het echte probleem nu nog binnen de poort.
That's all folks!
pi_62932750
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Z'n beperktheid werd al snel weer duidelijk. Utrecht heeft het echte probleem nu nog binnen de poort.
En dat baseer je op het feit dat Willem geen antwoord wil geven op vragen over het ontslag van de 4 ?

Ik snap m nml. wel, ten eerste kun je nu gewoon niets zeggen zolang er een arbitragezaak loopt, ten tweede zijn het net Story/Privé-journalisten die voor m komen, die lekker alles verdraaien om maar weer met een schandaal in de pers te komen.

Verder worden de geruchten dat Nascimento & Co. Willem eruit wilden knikkeren steeds hardnekkiger, alle vragen zullen dus wel beantwoord worden tijdens die arbitragezaak, dan wordt er nog 1 keer over-en-weer met modder gegooid, en kunnen we hopelijk daarna gewoon weer over voetbal praten.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:30:23 #243
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62933987
Wat heeft ie fout gedaan dan?

Als iemand gaat zeggen: niet met de pers praten. Dan vraag ik: waarom zou hij dat doen? Hij is toch trainer van FC Utrecht en niet perswoordvoerder van een of ander land? Hij moet de jongens trainen en zorgen dat ze goed spelen. De rest is niet boeiend.

Ik snap niet wat iedereen zich ermee bemoeit, hebben jullie niets beters te doen? Of is het drama bij de clubs waar jullie fan van zijn nog groter waardoor jullie het af reageren met niet ter zake doend gezeik??
pi_62934899
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef thaduck het volgende:
En dan daarna wel in het Heerenveentopic komen trollen.

ik dacht: toch maar eens kijken waar die gast opeens vandaan komt
pi_62935356
Buter had ook wel een tactisch antwoord: 'Als iemand mij wat wil vragen dan kom ik naar hem toe, anders vind ik het onbeleefd'.

Genee: 'Dus wat Willem nu doet vind u ook niet kunnen en onbeleefd'?

In ieder geval iets in deze geest.
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:27:42 #246
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62935417
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:08 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En dan daarna wel in het Heerenveentopic komen trollen.

ik dacht: toch maar eens kijken waar die gast opeens vandaan komt
Trollen? Ik kom altijd in topics van aankomende tegenstanders. Niets mis mee toch?

Ga het percentage van de posts van SCH hier en mijnus in het heerenveen topic.
pi_62935452
Je vind het gezien je eerste post hier niet prettig dat andere supporters hier komen. Ondertussen doe je het zelf ook.
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:41:43 #248
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62935774
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:30 schreef thaduck het volgende:
Ik mis SCH in dit topic. Wordt die bende uit het noorden weer is opgerold, zie je hem nergens. Wat een mietje.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62936529
Wat een hypocriet lul die van Hanegem. En gewoon weer de pers negeren gisteren. Vergane glorie is het.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62936636
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef navigator het volgende:
Wat een hypocriet lul die van Hanegem. En gewoon weer de pers negeren gisteren. Vergane glorie is het.
Wat is er hypocriet aan van Hanegem?

En dat iedereen de pers wel te woord staat is prima maar iedereen doet nu net alsof het een verplichting is de pers te woord te staan. Volgens Derksen laat ie daarmee honderdduizenden mensen in de kou staan maar dat valt volgens mij wel mee

En hij geeft volgens mij na Feyenoord - Utrecht tekst en uitleg tijdens de persconferentie. Populistisch gelul allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')