quote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Blawh het volgende:
Ik vond Utrecht ook niet echt overtuigend. Tweede helft op strijd gewonnen, maar als niet ons hele middenveld geblesseerd/ geschorst was geweest en Steur en Boakye 100% wedstrijdfit waren had ik het nog maar moeten zien. Nesu wel een erg goede back, viel positief op.
Neemt niet weg dat het een dik verdiende overwinning was. Eerste helft was dramatisch van jullie kant, tweede helft puur op strijd Heracles overrompeld. Wat een goal van Ali zeg!Al zou ik wel eens met goede beelden willen zien of het geen buitenspel was.
quote:Kritiek motiveert me om weer snel naar FC Utrecht te gaan
afbeelding vergroten
Velen hebben zich in de afgelopen week druk gemaakt over me. Dat streelt me wel bijzonder. Ik heb echt veel reacties gekregen waarin ik steun kreeg. Vind ik heel aardig. Maar ik had alleen maar een stevige griep hoor. Er waren ook reacties bij van mensen die vonden dat ik te kritisch behandeld ben in de media. Ook aardig, die bijval.
Het deed me wat dat veel van mijn Marokkaanse vrienden bij me aan de deur kwamen. Ik vind het nuttig om in deze tijd juist op hun reacties de nadruk te leggen. Goeie gasten.
Maar dat gezeur van allerlei mensen op de televisie boeit me niet zo. Hun geldingsdrang, de namen mag iedereen erbij bedenken, is gebaseerd op geldzucht. Er waren er zelfs bij die hebben meegewerkt aan mijn biografie. Ik vraag me af waarom ze hun kritiek toen niet hebben opgeschreven, had makkelijk gekund toch?
Al die meningen, ik lach erom en trek er me in dit geval niks van aan. Ik heb namelijk niks verkeerds gedaan. Ik heb meegepraat over de stand van zaken bij FC Utrecht, ik heb een advies gegeven en dat advies is in het totale pakket van ingrepen terecht gekomen. Ik wil voor de laatste keer zeggen dat het me pijn doet dat daardoor menselijk leed veroorzaakt is. Dat betreur ik. Maar zo gaat het soms, daar kunnen veel werknemers van meepraten.
Als ik dan al die meningen hoor, onbegrijpelijk. Je moet alleen maar praten over dingen waar je verstand van hebt. Juist daarom kon ik op de televisie ook wel eens zwijgen. Dat wordt me door sommige heertjes nóg wel eens kwalijk genomen. Maar ik ken mijn beperkingen. Ik ben al veertig jaar actief in het topvoetbal en weet dat ik van voetbal een beetje verstand heb. Daarover praat ik dus graag mee. En ik heb er soms ook iets zinnigs te zeggen. Als het gaat om geroddel, geef ik wel eens niet thuis. Anderen maken er een beroep van om te kletsen over van alles en nog wat op de televisie. Ze hunkeren naar een plaatsje voor de camera. Ik snap het, het is hun broodwinning en ze gaan hun gang maar. Wie van die onzin wil genieten, moet dat vooral doen.
Uit alle kritiek van die kleine groep mensen putte ik wél de extra motivatie om vandaag weer aan de slag te gaan bij FC Utrecht. Ik was er zaterdag al. Het was erg gezellig en ik kreeg het gevoel dat iedereen blij was dat ik er weer was. Daar mogen anderen dan weer van alles over beweren, ik weet dat het goed zit. Dat zag je zondagmiddag ook aan het spel en de uitslag, geloof ik.
Nadat ik in Utrecht met iedereen had bijgepraat, zijn assistent Henk Vonk en ik doorgereden naar Heerenveen-AZ. De eerste helft vond ik niet zo goed, de tweede was fascinerend. Doelpunten, aanvallend voetbal, van beide zijden. Hiervoor ga je naar het stadion en hiervoor sta ik vanaf vandaag ook weer op het veld. We gaan er tegenaan om van FC Utrecht een aantrekkelijk spelende én winnende ploeg te maken. Ik heb er zin in.
Een column van Boussabon?quote:Het deed me wat dat veel van mijn Marokkaanse vrienden bij me aan de deur kwamen. Ik vind het nuttig om in deze tijd juist op hun reacties de nadruk te leggen. Goeie gasten.
kon ook in eerste instantie niet van mn stoeltje omhoog komen... Wordt ie nog Man of the Match ook. Neem dan Caluwe of van der Gun! Die viel echt lekker in!quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef thaduck het volgende:
Ik juichte ook niet, maar dat had te maken met degene die hem maakte
quote:03-11-2008 08:16:35 FC Utrecht heeft dit seizoen al zes van de negen Eredivisiewedstrijden de nul gehouden. Geen enkele andere club hield zo vaak de nul. AZ, Ajax en PSV kregen ieder in vijf wedstrijden geen goal tegen. Het record over een heel seizoen staat met 23 wedstrijden zonder tegentreffer op naam van FC Twente (1971/1972) en PSV (2004/2005).
Hoezo? Alleen Utrecht-fans mogen hier reageren?quote:Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef thaduck het volgende:Is het niet druk genoeg van ellende in jullie eigen topics?
Z'n beperktheid werd al snel weer duidelijk. Utrecht heeft het echte probleem nu nog binnen de poort.quote:Op maandag 3 november 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was weer lekker professioneel van Willem vanmiddag
En dat baseer je op het feit dat Willem geen antwoord wil geven op vragen over het ontslag van de 4 ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n beperktheid werd al snel weer duidelijk. Utrecht heeft het echte probleem nu nog binnen de poort.
En dan daarna wel in het Heerenveentopic komen trollen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef thaduck het volgende:
Is het niet druk genoeg van ellende in jullie eigen topics?
Trollen? Ik kom altijd in topics van aankomende tegenstanders. Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En dan daarna wel in het Heerenveentopic komen trollen.![]()
ik dacht: toch maar eens kijken waar die gast opeens vandaan komt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:30 schreef thaduck het volgende:
Ik mis SCH in dit topic. Wordt die bende uit het noorden weer is opgerold, zie je hem nergens. Wat een mietje.
Wat is er hypocriet aan van Hanegem?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef navigator het volgende:
Wat een hypocriet lul die van Hanegem. En gewoon weer de pers negeren gisteren. Vergane glorie is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |