Hoe komt hij bij dit soort duistere ploegjes terecht?quote:Naast Ajax speelde Enoh voorheen onder andere voor Mağusa Türk Gücü S.K., Northern Cyprus en Mount Cameroon FC.
quote:Een opvallende debutant aan de kant van Ajax was Eyong Enoh. De van Ajax Cape Town overgekomen middenvelder speelde voor het eerst in het basiselftal. "Enoh heeft het uitstekend gedaan," aldus van Basten. "Hij is pas een week hier en we hebben nu al plezier van hem." Ook de assistent-trainer van FC Utrecht, John van Loen, kon alleen maar lovend zijn over de middenvelder uit Kameroen. "Ik had nooit van hem gehoord, maar wat een voetballer. Mijn complimenten."
Vreemd, ik dacht dat hij zijn hele jeugd bij Ajax Cape Town heeft gespeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Hoe komt hij bij dit soort duistere ploegjes terecht?
Een soort verbeterde versie van Jan van Halst. En dat kan Ajax wel gebruiken, zo'n balafpakker pur sang. Bovendien nog snel ook. In de eerste helft was hij overal. Tot de veertigste minuut niet een keer balverlies. Tweede helft was iets minder, maar deze jongen heeft potentie om uit te groeien tot een zeer leuke speler. Leuke pass wel die de 2-0 van Huntelaar inleidde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:01 schreef roepdeman het volgende:
Hij zat gisteren lekker te werken ruim 80 minuten lang heb ik hem op ballen zien staan tot dat gele kaartje! Maar dat mag de pret niet drukken het werd weer eens tijd dat ik Ajax zo zag gaan voor elke bal en niet alleen Enoh deed dat.
Dat dus, het leek wel of ie overal was zodra de bal over de middellijn kwam, en vervolgens zag het er ook zo degelijk uit als ie balcontact had. Eenvoud in zijn spel, precies wat Ajax zo zelden in de ploeg heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn gevoel voor de positie is geweldig. Heel veel afvallende ballen waren voor hem, uittrappen voor de keeper ook.
Louche zaakwaarnemertje denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Hoe komt hij bij dit soort duistere ploegjes terecht?
En u bent Sherlock Holmes?quote:
en u trekt zich af op marco van basten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |