Ik heb een filmpje gemaakt vanaf de eerste tonen van het intro en dat bestand is aangemaakt om 20:42. Verder heb ik met m'n telefoon de 2 nummers die ze vlak voor het optreden draaiden getagged en die hebben timestamps van resp. 20:35 en 20:40. Voor de geïnteresseerden, dat waren On Days Like These van Matt Monro en Running Scared van Roy Orbison.quote:
Om 12:19 arriveerde de tourbus nabij de Paradisoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Jawel, we moeten het precies weten. We hebben tenslotte een historische gebeurtenis meegemaakt en dat moet wel goed gedocumenteerd zijn.
Toen jullie dat zeiden ben ik nog eens gaan luisteren, maar ik kan het er niet echt in ontdekken eerlijk gezegd.quote:
Prioriteit nummer 1!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef maan. het volgende:
aisumasen je moet nog ff the last shadow puppets afvinken in je persoonlijke concert agenda;)
Aisumasen is in gedachten nog altijd bij het concertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef maan. het volgende:
aisumasen je moet nog ff the last shadow puppets afvinken in je persoonlijke concert agenda;)
Ik heb er ook naar geluisterd, maar kon het er niet in horen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:24 schreef Merkie het volgende:
Hmm, mijn medeconcertmaatjes viel het anders ook op. Nou ja, zal wel dan
.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, forget about the intro! Check dit:
Schandalig fijn om te weten te komen, mijn vertrouwen in de tapers is weer gestegen. (Nu nog "Terror Pocket"). soul114, is that you?
Nee, heb dat optreden zelf niet opgenomen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, forget about the intro! Check dit:
Schandalig fijn om te weten te komen, mijn vertrouwen in de tapers is weer gestegen. (Nu nog "Terror Pocket"). soul114, is that you?
Weinig nieuws, maar of er plannen zijn om in de toekomst een tweede TLSP-album te maken? Volgens Alex gaan ze dat "zeker weten doen". En hoe gaat het met het derde Arctic Monkeys-album? De opnamesessies met Josh Homme vorige maand? "It's going really good"...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:15 schreef Aisumasen het volgende:
In het besluitende interview in de NME van aankomende week zal wel het een en ander staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |