abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:29:10 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62658854
fmt=6? Dacht altijd fmt=18 .
2000 light years from home
pi_62658933
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:29 schreef Merkie het volgende:
6 kan ook
pi_62658935
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:29 schreef Merkie het volgende:
Neverrr mind..

Concert op de BBC is echt erg lekker .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62659088
Niet alles kwam even goed over, maar dat is TV... Ook een paar slordige edit-foutjes van de regie. Geluidsmix liet ook te wensen over, dat orgel! Maar gelukkig nu wel een goede kwaliteit-versie van "I Want You". Deze opstelling was er in Brussel, met de prachtig mooie achtergrond die telkens van kleur veranderde. Was in Paradiso een lichte teleurstelling dat het ontbrak, een heel dat aspect van de show viel weg doordat iedereen op één podium werd gepropt zonder enige aankleding.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:
Thanks! Echt goede kwaliteit. Ik hoor het orkest nu ook veel beter dan live .

De akoestische nummers op die Amerikaanse My Mistakes Were Made For You EP zijn opgenomen bij dat eerste concert in de Avatar Studios, New York. Wel bijzonder, omdat dat de allereerste keer is dat ze hebben opgetreden.
De sessie in Avatar Studios zijn de akoestische opnames van www.theageoftheunderstatement.com .
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:

Voor de geïnteresseerden: De foto's van dat model die gebruikt zijn voor de album en Standing Next To Me hoezen zijn afkomstig uit het fotoboek Five Girls van Sam Haskins uit 1962. De foto's waren trouwens niet op Deze is er bijvoorbeeld ook nog:
[ afbeelding ]
Bron Originele bron
Ik zei toch ook dat de bruikbare foto's op waren .
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:28 schreef Tourniquet het volgende:
M'n geaudioswapte versie staat erop:

[..]
Ik heb ook alvast één filmpje met geluid uit de mengtafel geüpload. Ziet er een beetje onnatuurlijk uit, maar ach... De rest doe ik wel na de uitzending as woensdag.

zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:01:33 #255
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_62659209
Had trouwens een live registratie van In the Heat of the moment gevonden
Wat een geweldig nummer is dat toch.

Verder benieuwd naar de bbc filmpjes, kon het helaas niet zien, moet maar hopen dat iemand het geript heeft
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_62662979
ik heb er niet veel verstand van, maar kun je die stream via Windows Media Player ook als bestand opslaan?
pi_62668582

XD oké het nummer blijft kut, maar dit is wel extreem grappig ... the last shadowpuppets goed R&B
pi_62679726
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]

De sessie in Avatar Studios zijn de akoestische opnames van www.theageoftheunderstatement.com .
Dat is minder bijzonder. Maar alsnog leuk als extraatje. Dat eerste optreden in Brooklyn was op 4 maart, alweer een aantal maandjes terug .
Stay on my arm, you little charmer
pi_62793163
Reminder: Om 22:00 een gedeelte van het Paradiso-optreden op 3FM.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:15:19 #260
192683 AMDB
Visionair.
pi_62793873
Oeh, dat ga ik wel ff luisteren.

Al zal dat wel hetzelfde zijn als het 3voor12 stuk, niet?
pi_62794911
Met als verschil dat 3FM Live uitzendt tussen 22:00 en 23:00 . Dus zo'n 50 á 55 minuten live-muziek van het optreden.
pi_62794982
Ik hoop dat iemand het opneemt
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62795182
Tape is rollin'...
pi_62795715
Ok, dit gaat een teleurstelling worden. Nu is het ineens "tussen 23:00 en 0:00". Tevens bedenk ik mij ook dat Club Lek gewoon op dit tijdstip uitzendt - géén uitzending van 3FM Live dus. Zullen dus wel weer 2 of 3 nummertjes tussen de gesprekken door zijn.
pi_62795940
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, dit gaat een teleurstelling worden. Nu is het ineens "tussen 23:00 en 0:00". Tevens bedenk ik mij ook dat Club Lek gewoon op dit tijdstip uitzendt - géén uitzending van 3FM Live dus. Zullen dus wel weer 2 of 3 nummertjes tussen de gesprekken door zijn.
Ik wou net zeggen.. Het was toch altijd al tussen 11 en 12? Dat stond toch onder dat plaatje met link naar die stream, of iemand hier zei dat?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:04:39 #266
192683 AMDB
Visionair.
pi_62796006
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".

Jammer trouwens dat het ook niet op Fabchannel komt te staan.
Hier dus . Gelukkig wel de rest van de show, dus wel nieuwe opnames.
pi_62796160
Een kwartier lang dus, in het tweede uur. En "eerder deze week" hebben ze al meer opnames uitgezonden. Goddamnit.
pi_62796505
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Aisumasen het volgende:
Een kwartier lang dus, in het tweede uur. En "eerder deze week" hebben ze al meer opnames uitgezonden. Goddamnit.
Gelukkig zijn de uitzendingen per uur terug te luisteren toch? 3voor12 had dit wel moeten aangeven..
pi_62796663
Niets aan de hand, heb het even gecheckt . Maandag "The Age Of The Understament", en dinsdag "Standing Next To Me". Straks in het tweede uur dus opnieuw die nummers + "Black Plant", "I Don't Like You Anymore", "Meeting Place". Wat we al kennen van de streams.

Meer (andere) nummers zullen ze ook wel niet uit mogen zenden, speltechnisch gezien was lang niet alles even best. We zullen zien. Ik houd het bij de (complete) radio-opnames uit Berlijn, plus "I Want You" uit Liverpool. Hoe abominabel die mix ook is .
pi_62796964
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:22 schreef Aisumasen het volgende:
Niets aan de hand, heb het even gecheckt . Maandag "The Age Of The Understament", en dinsdag "Standing Next To Me". Straks in het tweede uur dus opnieuw die nummers + "Black Plant", "I Don't Like You Anymore", "Meeting Place". Wat we al kennen van de streams.

Meer (andere) nummers zullen ze ook wel niet uit mogen zenden, speltechnisch gezien was lang niet alles even best. We zullen zien. Ik houd het bij de (complete) radio-opnames uit Berlijn, plus "I Want You" uit Liverpool. Hoe abominabel die mix ook is .
Helaas, ik had me er op verheugd.

Ik heb jou filmpje van I Want You (She's So Heavy) omgezet in mp3, daar was ik eigenlijk al blij mee
pi_62797287
Ja, ik vind het ook jammer. Aan de andere kant denk ik: Waarom staat er "de rest van de show"? Ach, typisch 3FM dit weer.

"I Want You" was stukken beter in Amsterdam, trouwens. Ze waren er zelf ook niet zo tevreden over in Brussel. Logisch, als je het voor de eerste keer live speelt. Het komt niet in de buurt van het origineel, dat is onmogelijk, maar de versie van TLSP vond ik wel indrukwekkend. En er zijn ondertussen wel meerdere goed klinkende opnames te vinden van het nummer. En dan te bedenken dat het geluid van jouw mp3-rip gewoon opgenomen is met mijn mobiele telefoon, haha.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:48:43 #273
192683 AMDB
Visionair.
pi_62797556
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, ik vind het ook jammer. Aan de andere kant denk ik: Waarom staat er "de rest van de show"? Ach, typisch 3FM dit weer.

"I Want You" was stukken beter in Amsterdam, trouwens. Ze waren er zelf ook niet zo tevreden over in Brussel. Logisch, als je het voor de eerste keer live speelt. Het komt niet in de buurt van het origineel, dat is onmogelijk, maar de versie van TLSP vond ik wel indrukwekkend. En er zijn ondertussen wel meerdere goed klinkende opnames te vinden van het nummer. En dan te bedenken dat het geluid van jouw mp3-rip gewoon opgenomen is met mijn mobiele telefoon, haha.
Welke telefoon heb je? De beeldkwaliteit is ook redelijk goed moet ik zeggen.
pi_62797771
In het desbetreffende filmpje gebruik ik 2 verschillende beelden. Het ene beeld is van mijn fototoestel, het andere van mijn Nokia N95 8GB. Maar YouTube comprimeerd het beeld zo onzettend erg, van de originele beeldkwaliteit blijft weinig over.
pi_62798729
Ok, te gek! Andere nummers dus.
pi_62799151
Klonk toch beter dan ik had verwacht! Geweldige versie van 'In The Heat Of The Morning'. Hier en daar wat vals door het brakke geluid aldaar, maar dat deert niet. Als ik morgen tijd heb maar even werk van maken.
pi_62820978
Voor de vinyl-guru's: Wat betaal je gemiddeld voor de 7" van LSP?

Heb net trouwens bij mn lokale platenboer het album op vinyl gekocht
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62821274
Het ligt er aan. De singles van TLSP worden niet in Nederland gedrukt, en zijn aan de uitzonderlijk prijzige kant om te importeren. Ze kosten allen 7 euro per stuk in de platenzaak. Met een slimme deal op eBay, of een combinatie-pakket bij een webshop, ben je stukken goedkoper uit.
pi_62821347
Bij het concert in paradiso kosten ze ze 3 euro dacht ik.
Is niks natuurlijk
pi_62821576
Okee, dan ga ik terug naar mn platenboer, ze liggen daar voor 2,50
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62821585
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
Bij het concert in paradiso kosten ze ze 3 euro dacht ik.
Is niks natuurlijk
Echt? Geen geld voor een 7". Ze hadden ook al de nieuwe "Mistakes" singles, zag ik. Kwamen die dag uit.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:54 schreef jakkop het volgende:
Okee, dan ga ik terug naar mn platenboer, ze liggen daar voor 2,50
Moet je zeker doen!
pi_62821663
Is overigens sinds kort onderdeel van Velvet Music, die vaak toch behoorlijk prijzig is. Mistakes ligt er ook idd. Heb er ook al wel eens beatles platen gekocht voor 2/3 euro.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62821770
Ik zie het nut niet echt van die 7''. Alleen het hoesje kan je dan aan de muur hangen
pi_62821992
Ach, even weinig nut als het kopen een cd, je kan ze ook downloaden toch?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62822381
Voor in de auto
pi_62832891
Vergeef me als dit een domme vraag is maar heb op youtube redelijk goede bestanden gevonden van het concert uit Berlijn. Hoe krijg ik die bestanden mijn god op mijn computer.. (jaja a-technisch iemand hier)

sorry beetje off-topic maarre ik wil het weten!!
pi_62833055
Wat een angst! Ik weet wel hoe je alleen het geluid kunt opnemen en opslaan als mp3 bestanden, wil je dat?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:26:05 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62833173
2000 light years from home
pi_62840610
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef maan. het volgende:
Vergeef me als dit een domme vraag is maar heb op youtube redelijk goede bestanden gevonden van het concert uit Berlijn. Hoe krijg ik die bestanden mijn god op mijn computer.. (jaja a-technisch iemand hier)

sorry beetje off-topic maarre ik wil het weten!!
Op het forum van arcticmonkeysfrance.com is het concert ook te downloaden dacht ik. Klik dan wel op TLSP en niet op AM . Gaat sneller dan al die filmpjes downloaden en converten, of was je dat niet van plan?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:10:34 #291
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_63033047
quote:
AAhhh Alex, moet je huilen?

De ooit zo stoer lijkende frontman van Arctic Monkeys, Alex Turner, blijkt toch een mietje te zijn. Tijdens het laatste optreden van The Last Shadow Puppets, moest het Turnertje namelijk huilen. Live op het podium!

Het zit er op. The Last Shadow Puppets hebben hun laatste optreden gegeven. Alex Turner gaat weer met Arctic Monkeys een album opnemen en Miles Kane gaat verder met zijn Rascals. Toen Alex Turner het laatste live nummer van The Last Shadow Puppets aankondigde, kwamen de traantjes. “I really regret to inform you that this is our last tune" sprak Miles Kane.

Toch kwam eerder het bericht binnen dat het debuutalbum van The Last Shadow Puppets een vervolg gaat krijgen als de twee frontmannen er weer tijd voor hebben!

Ahhhhh, wat zielig.
bron

voor het bericht.
pi_63262895

Voor £24 .
  zondag 16 november 2008 @ 14:46:55 #293
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_63263065
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef tim. het volgende:
[ afbeelding ]

Voor £24 .
De shirts die ze verkochten waren ook lelijk btw, deze is in ieder geval lomp duur
pi_63851294
In de nieuwe OOR staat een laatste vraaggesprek met Miles en Alex, in "de luistertest". Pittige uitspraken over Coldplay, en ook leuk dat er beschreven wordt dat Miles zijn schoenen moest laten maken. Jullie dachten zeker dat ik een grapje maakte, hè?
pi_64367246
TLSP is goed vertegenwoordigd in de eindejaarslijstjes. Naar mijn inzien veel te laag in sommige bladen, maar bijvoorbeeld MOJO heeft 'em op nummer 2, net onder het beetje overschatte debuutalbum van Fleet Foxes. In datzelfde blad las ik nog een grappige uitspraak van Liam Gallagher. Terwijl Noel voor Paul Weller en The Verve kiest als favoriete albums van 2008, merkt Liam op:

"They (The Last Shadow Puppets) look like two old men in their polo necks singing to each other; I thought they were in other bands anway. Some of the tunes are alright."

vrijdag 26 december 2008 @ 13:56:43 #296
192683 AMDB
Visionair.
pi_64375772
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef Aisumasen het volgende:
Pittige uitspraken over Coldplay,
Vertel, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:44:09 #297
192683 AMDB
Visionair.
pi_64997563
Eric Corton over the Last Shadow Puppets. Beter laat dan nooit. Goed geïnformeerd, mooi ook dat-ie een nummer van "Sings Jacques Brel: Scott Walker" laat horen. Ook meteen het juiste nummer om de vergelijking te trekken.

Minder goed geïnformeerd is het gros van de Nederlandse pers. "Me and Alex Turner will definitely make another Last Shadow Puppets album but not straight away," says Kane. "I want to devote myself to making a very large second album with The Rascals first. I would like to work with Gruff Rhys of Super Furry Animals and Neon Neon for the new Rascals album. I suggested the idea to him recently and he was into it."

Deze quote van Miles is in 9 van de 10 artikelen vertaald als: "In maart gaan Alex en ik weer de studio in, met producer Gruss Rhys. Het album moet van de zomer klaar zijn!"
pi_64997979
Ja hij had hem als nummer 4 gezet in zijn top 5 van 2008 . Ik hoop over 30 jaar nog net zo enthousiast over nieuwe muziek te kunnen vertellen als Eric Corton, die filmpjes zijn altijd erg tof .
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 16:47:37 #300
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_65035887
Owen Pallett gaat de violen arrangeren op het nieuwe album van de Petshop Boys.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')