Neverrr mind..quote:
De sessie in Avatar Studios zijn de akoestische opnames van www.theageoftheunderstatement.comquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:
Thanks! Echt goede kwaliteit. Ik hoor het orkest nu ook veel beter dan live.
De akoestische nummers op die Amerikaanse My Mistakes Were Made For You EP zijn opgenomen bij dat eerste concert in de Avatar Studios, New York. Wel bijzonder, omdat dat de allereerste keer is dat ze hebben opgetreden.
Ik zei toch ook dat de bruikbare foto's op warenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:
Voor de geïnteresseerden: De foto's van dat model die gebruikt zijn voor de album en Standing Next To Me hoezen zijn afkomstig uit het fotoboek Five Girls van Sam Haskins uit 1962. De foto's waren trouwens niet opDeze is er bijvoorbeeld ook nog:
[ afbeelding ]
Bron Originele bron
Ik heb ook alvast één filmpje met geluid uit de mengtafel geüpload.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:28 schreef Tourniquet het volgende:
M'n geaudioswapte versie staat erop:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De sessie in Avatar Studios zijn de akoestische opnames van www.theageoftheunderstatement.com.
Ik wou net zeggen.. Het was toch altijd al tussen 11 en 12? Dat stond toch onder dat plaatje met link naar die stream, of iemand hier zei dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, dit gaat een teleurstelling worden. Nu is het ineens "tussen 23:00 en 0:00". Tevens bedenk ik mij ook dat Club Lek gewoon op dit tijdstip uitzendt - géén uitzending van 3FM Live dus. Zullen dus wel weer 2 of 3 nummertjes tussen de gesprekken door zijn.
Hier dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".
Jammer trouwens dat het ook niet op Fabchannel komt te staan.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Aisumasen het volgende:
Een kwartier lang dus, in het tweede uur. En "eerder deze week" hebben ze al meer opnames uitgezonden. Goddamnit.
Helaas, ik had me er op verheugd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:22 schreef Aisumasen het volgende:
Niets aan de hand, heb het even gecheckt. Maandag "The Age Of The Understament", en dinsdag "Standing Next To Me". Straks in het tweede uur dus opnieuw die nummers + "Black Plant", "I Don't Like You Anymore", "Meeting Place". Wat we al kennen van de streams.
Meer (andere) nummers zullen ze ook wel niet uit mogen zenden, speltechnisch gezien was lang niet alles even best. We zullen zien. Ik houd het bij de (complete) radio-opnames uit Berlijn, plus "I Want You" uit Liverpool. Hoe abominabel die mix ook is.
Welke telefoon heb je? De beeldkwaliteit is ook redelijk goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, ik vind het ook jammer. Aan de andere kant denk ik: Waarom staat er "de rest van de show"? Ach, typisch 3FM dit weer.
"I Want You" was stukken beter in Amsterdam, trouwens. Ze waren er zelf ook niet zo tevreden over in Brussel. Logisch, als je het voor de eerste keer live speelt. Het komt niet in de buurt van het origineel, dat is onmogelijk, maar de versie van TLSP vond ik wel indrukwekkend. En er zijn ondertussen wel meerdere goed klinkende opnames te vinden van het nummer. En dan te bedenken dat het geluid van jouw mp3-rip gewoon opgenomen is met mijn mobiele telefoon, haha.
Echt? Geen geld voor een 7". Ze hadden ook al de nieuwe "Mistakes" singles, zag ik. Kwamen die dag uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
Bij het concert in paradiso kosten ze ze 3 euro dacht ik.
Is niks natuurlijk
Moet je zeker doen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:54 schreef jakkop het volgende:
Okee, dan ga ik terug naar mn platenboer, ze liggen daar voor 2,50
Op het forum van arcticmonkeysfrance.com is het concert ook te downloaden dacht ik. Klik dan wel op TLSP en niet op AMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef maan. het volgende:
Vergeef me als dit een domme vraag is maar heb op youtube redelijk goede bestanden gevonden van het concert uit Berlijn. Hoe krijg ik die bestanden mijn god op mijn computer.. (jaja a-technisch iemand hier)
sorry beetje off-topic maarre ik wil het weten!!
bronquote:AAhhh Alex, moet je huilen?
De ooit zo stoer lijkende frontman van Arctic Monkeys, Alex Turner, blijkt toch een mietje te zijn. Tijdens het laatste optreden van The Last Shadow Puppets, moest het Turnertje namelijk huilen. Live op het podium!
Het zit er op. The Last Shadow Puppets hebben hun laatste optreden gegeven. Alex Turner gaat weer met Arctic Monkeys een album opnemen en Miles Kane gaat verder met zijn Rascals. Toen Alex Turner het laatste live nummer van The Last Shadow Puppets aankondigde, kwamen de traantjes. “I really regret to inform you that this is our last tune" sprak Miles Kane.
Toch kwam eerder het bericht binnen dat het debuutalbum van The Last Shadow Puppets een vervolg gaat krijgen als de twee frontmannen er weer tijd voor hebben!
Ahhhhh, wat zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |