Ze hadden het erover dat wij 'loose' moesten wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef maan. het volgende:
echt ik ben nog steeds zo zwaar onder de indruk! wel irritante lange mensen voor me maar heb ik goed opgelost...
voorprogramma had er duidelijk op geoefend om geen uitstraling te hebben waren voor mij daarom ook erg overbodig liever wonderous place gehad maar ja je kan niet alles krijgen!! toch benieuwd wat ze tussendoor aan het vertellen waren verstond er ondanks lange studie op vreemde miles/ alex praatjes toch geen reed van dus iemand die het wel weet: ....
Dat geloof ik wel. Daar kijken ze totaal niet naar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens zonder lidmaatschap binnen gekomenliet mijn kaartje zien en liep gewoon zelfverzekerd door
![]()
Het eerste wat ik zei; Alex is echt zo stoned als een motherfuckerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef febster het volgende:
Vet concert, waarbij Hang the Cyst, de Beatles cover en I don't like you anymore er boven uit staken. Stond op 5 meter van Alex en door mijn lengte (2 meter) en dat ik iets ouder was had ik het gevoel dat we soms heel even oogcontact hadden![]()
..
Niemand die voor de rest iets opviel aan hem? Ik vond hem namelijk waziger dan anders, of hij ergens mee zit, vooral aan het begin van het concert zag je dat duidelijk vond ik
Dan heb ik jou gezien vanaf het balkon. Er stonden hele kleine meisjes achter jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef febster het volgende:
Vet concert, waarbij Hang the Cyst, de Beatles cover en I don't like you anymore er boven uit staken. Stond op 5 meter van Alex en door mijn lengte (2 meter) en dat ik iets ouder was had ik het gevoel dat we soms heel even oogcontact hadden![]()
..
Niemand die voor de rest iets opviel aan hem? Ik vond hem namelijk waziger dan anders, of hij ergens mee zit, vooral aan het begin van het concert zag je dat duidelijk vond ik
Klopt, die heb ik na het voorprogramma voor gelaten, maar toen begon een andere lange kerel te zeiken tewijl die 5 cm moest opschuivenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan heb ik jou gezien vanaf het balkon. Er stonden hele kleine meisjes achter je
Stond je links vrij vooraan? En was er een bitch die je er niet doorliet om bij je vrienden te staan? Zoja, dan was ik die bitch, en alvast mijn oprecht excusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zei; Alex is echt zo stoned als een motherfucker
Ik denk dat dat gewoon van het touren/weg van huis/vriendin zijn etc komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef febster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |