abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:02:04 #101
192683 AMDB
Visionair.
pi_62545041
Wauw, wat geweldig was het, stond bijna vooraan in het midden. Publiek was lekker rustig, alleen irritant dat iedereen begint te klappen en joelen bij een stilte in een nummer, weet gewoon wanneer het nummer nog verder gaat, zo verpest je de magie van stilte, maarja. En er was zo'n hele irritante gast die telkens om Sequels ging roepen, gelukkig was dat niet tijdens de nummers. En verder een vrouwtje dat bij I don't like you anymore naast me kwam staan met een walm van parfum om zich heen, gadverdamme

Verder heel erg genoten. Ik vond het voorprogramma zowaar ook wel leuk. En ik had het rare idee dat ik voor Aisumasen in de rij stond voor de ingang

[ Bericht 0% gewijzigd door AMDB op 21-10-2008 01:10:20 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:11:42 #102
170626 Yevgeni
Suddenly Appears..
pi_62545134
Briljante avond, zeg! Alles was goed, de 2 hoofdrolspelers hadden er lol in, publiek was in goede doen. Heerlijk gewoon.
Heavenly Awaiting
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:12:23 #103
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_62545141
Nog een kleine bijdrage van mij

Good night all
pi_62545163
echt ik ben nog steeds zo zwaar onder de indruk! wel irritante lange mensen voor me maar heb ik goed opgelost...

voorprogramma had er duidelijk op geoefend om geen uitstraling te hebben waren voor mij daarom ook erg overbodig liever wonderous place gehad maar ja je kan niet alles krijgen!! toch benieuwd wat ze tussendoor aan het vertellen waren verstond er ondanks lange studie op vreemde miles/ alex praatjes toch geen reed van dus iemand die het wel weet: ....
pi_62545237
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef maan. het volgende:
echt ik ben nog steeds zo zwaar onder de indruk! wel irritante lange mensen voor me maar heb ik goed opgelost...

voorprogramma had er duidelijk op geoefend om geen uitstraling te hebben waren voor mij daarom ook erg overbodig liever wonderous place gehad maar ja je kan niet alles krijgen!! toch benieuwd wat ze tussendoor aan het vertellen waren verstond er ondanks lange studie op vreemde miles/ alex praatjes toch geen reed van dus iemand die het wel weet: ....
Ze hadden het erover dat wij 'loose' moesten worden (exact in het Engels zou ik niet meer weten). De rest verstond ik ook niet of ik ben het vergeten.
Stay on my arm, you little charmer
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:26:04 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62545240
Jezus maan gebruik eens interpunctie, dit is niet te lezen

ik vond ze trouwens prima verstaan was niets bijzonders hoor, dat ze het erg naar hun zin hadden en dat mensen los moesten gaan. Alex had het erover dat hij zijn jasje uit wilde doen maar geen shirt eronder aan had, wat later niet waar bleek te zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62545284
Was nice!
In de kelder nog Alex en Miles tegen gekomen
pi_62545314
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens zonder lidmaatschap binnen gekomen liet mijn kaartje zien en liep gewoon zelfverzekerd door
Dat geloof ik wel. Daar kijken ze totaal niet naar.

Leuk concert was het trouwens.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 02:17:13 #109
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_62545563
Tof concert

Oja, volgend jaar een nieuwe plaat + een nieuwe Arctic Monkeys plaat? (Stond in een interview met Metro vandaag)
pi_62548354
Heeft er iemand nog goede kwaliteit foto's gemaakt van dichtbij? Ik reken op jullie!

Ik stond zelf ook op de verhoging rechts en had heerlijk uitzicht (maar geen camera).... erg genoten van het concert!
pi_62548523
Geweldig concert, denk het beste waar ik tot op heden geweest ben
Kon alles goed zien, stond aardig dichtbij en de muziek was gewoon goed natuurlijk

Geinige grapjes nog tussendoor ('This is my X-factor audition'), af en toe wat lastig te verstaan idd.

Overigens, Ipso Facto was wel OK, had het minder verwacht. Wel grappig om te zien dat ze na het optreden bij zo'n stand stonden en dat iedereen er eigenlijk gewoon straal voorbij liep

pi_62550036
Over Ipso Facto die daar nog stonden op het laatst, dat was in brussel nog veel erger. Daar keek ook helemaal niemand. Nu keken er nog wel mensen naar ze.
Ik vond het ook echt weer gaaf! Zoals iemand hier ook al zei, jammer dat de magische stiltes die er zouden moeten zijn opgevuld werden door geschreeuw van Alex-lovers. Beetje jammer.

MaJo, ik heb je trouwens gezien, als ik wist dat je alleen was en een biertje wilde had ik je wel even aan kunnen spreken
en EvilWasp, volgens mij hebben Snowcockroach en ik je ook gespot.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:23:38 #113
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_62551094

Ik werd overigens wel gek van die engelsen naast me.. "Mile-essssss!"
pi_62551441
Vet concert, waarbij Hang the Cyst, de Beatles cover en I don't like you anymore er boven uit staken. Stond op 5 meter van Alex en door mijn lengte (2 meter) en dat ik iets ouder was had ik het gevoel dat we soms heel even oogcontact hadden ..

Niemand die voor de rest iets opviel aan hem? Ik vond hem namelijk waziger dan anders, of hij ergens mee zit, vooral aan het begin van het concert zag je dat duidelijk vond ik
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:46:20 #115
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_62551637
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef febster het volgende:
Vet concert, waarbij Hang the Cyst, de Beatles cover en I don't like you anymore er boven uit staken. Stond op 5 meter van Alex en door mijn lengte (2 meter) en dat ik iets ouder was had ik het gevoel dat we soms heel even oogcontact hadden ..

Niemand die voor de rest iets opviel aan hem? Ik vond hem namelijk waziger dan anders, of hij ergens mee zit, vooral aan het begin van het concert zag je dat duidelijk vond ik
Het eerste wat ik zei; Alex is echt zo stoned als een motherfucker
pi_62551694
quote:

Dan heb ik jou gezien vanaf het balkon. Er stonden hele kleine meisjes achter je
pi_62551831
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan heb ik jou gezien vanaf het balkon. Er stonden hele kleine meisjes achter je
Klopt, die heb ik na het voorprogramma voor gelaten, maar toen begon een andere lange kerel te zeiken tewijl die 5 cm moest opschuiven
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62551981
Nog een goed filmpje van I Want You:
pi_62552093
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef Haunter het volgende:

[..]

Het eerste wat ik zei; Alex is echt zo stoned als een motherfucker
Stond je links vrij vooraan? En was er een bitch die je er niet doorliet om bij je vrienden te staan? Zoja, dan was ik die bitch, en alvast mijn oprecht excuses
pi_62552214
quote:
Ik denk dat dat gewoon van het touren/weg van huis/vriendin zijn etc komt.
pi_62552225
Waarom liet je hem niet door dan
pi_62552302
Wie is zijn vriendin? Lily Allen?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:14:34 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62552364
Ik vond het geluid trouwens niet zo goed. Het orkest kwam er maar bekaaid vanaf vond ik. Klonk ook een beetje schel.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62552429
Niet mee eens.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:16:32 #125
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_62552430
geweldig concert
heel erg genoten, was een van die lange mensen dus ik kon het goed zien, hehe
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties