Oké, dan heb ik al een idee van wie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:21 schreef Aisumasen het volgende:
Neen, een nummer waar mijn mond van openviel van verbazing toen ik het ze hoorden soundchecken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in! Nogmaals de vraag: heeft iemand de nieuwe b-sides?Stay on my arm, you little charmer
Eindelijk, de b-sides. Ik denk dat ik geen directe link mag plaatsen dus: hier zijn ze te vinden. Als je het niet ziet: je zal dan eerst een account moeten aanmaken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef tim. het volgende:
Ik heb er zin in! Nogmaals de vraag: heeft iemand de nieuwe b-sides?
De persoon die één van de setlists heeft op papier moet het even bevestigen, en ik ben jaloers op hem/haarquote:In My Room
The Age Of The Understatement
Calm Like You
Black Plant
Gas Dance
Only The Truth
Paris Summer
Separate and Ever Deadly
Hang The Cyst
I Want You (She's So Heavy)
My Mistakes Were Made For You
I Don't Like You Anymore
In The Heat Of The Morning
The Chamber
Time Has Come Again
The Meeting Place
ENCORE
Memories
Standing Next To Me
Dat ene lange nummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
Wat was Hang the Cyst ook alweer? Er was 1 nummer wat me niet bekend voorkwam maar wel erg LSP klonk
Overigens vind ik de nummers wel veel op elkaar lijken. Met het luisteren van de cd denk ik ook vaak "hey dat nummer heb ik net toch gehoord?"Vanavond had ik dat dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |