quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Markeerstift het volgende:
Maandag al! woehoe! Ik heb eigenlijk een verplicht college, maar dit is natuurlijk ook belangrijk
Ik heb interesse!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga me maandagochtend ook even ziekmelden vanuit Brussel.
Heeft iemand nog 1 of 2 tickets nodig voor het concert in Paradiso? Er is een grote kans dat 2 van mijn concertgenoten niet naar de gig kunnen, en aangezien ik (zoals gewoonlijk) de kaartenbeheerder ben...
Met andere woorden: Te koop, 2 kaarten voor TLSP, kostprijs (40+5 euro servicekosten+3 euro lidmaatschap). Zo niet, dan verkoop ik ze op ZwarteMarktplaats.nl voor 283 euro maak ik een V&A-topic aan. Wat is er gebeurt met het wachtlijstje met users die nog kaarten wilden hebben?
Lichtelijke oplichting van de Ticketservice... Oh ja, het lidmaatschap hebben we natuurlijk al bij de Ticketservice gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Op mijn kaarten staat dan weer 40 euro + 4.10 servicekosten (en 3 euro lidmaatschap)...Ik heb wel eens meegemaakt dat de servicekosten voor dezelfde tickets (zelfde optreden, zelfde rang, enz.) verschillen, maar nog nooit dat de daadwerkelijke prijs verschilt. Nee, ik heb de tickets niet besteld op internet en had dus géén verzendkosten. Ja, ik heb de tickets bij een officieel Ticketservice-punt gekocht.
Daar komt bij, als je al geen paar euro "extra" zou willen betalen voor een ticket voor een stampuitverkocht concert waar je verder niets voor hebt hoeven doen...
Denk dat het nooit het idee is geweest om er een zitoptreden van te maken. Nee, gewoon een manier om de zwarthandel een puike loer te draaien. Er zullen dit weekend wel veel kaarten onder de kostprijs opduiken op Marktplaats en dergelijke. Voor de mensen die de kaarten te duur vinden dus een leuke tip! Iedereen veel plezier maandag, ik ben onderweg naar Brussel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:52 schreef portie het volgende:
kaartverkoop staat weer op groen en bij paradiso.nl geven ze zelfs aan dat het niet meer uitverkocht is. Extra plek doordat het concert niet zittend maar staan wordt ?
?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Het is natuurlijk niet zo geniaal als The Last Shadow Puppets, maar je kunt met je LSP kaartje wel gratis naar Five O'Clock Heroes.
Wanneer is dat dan? En hoezo is dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Het is natuurlijk niet zo geniaal als The Last Shadow Puppets, maar je kunt met je LSP kaartje wel gratis naar Five O'Clock Heroes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |