Echt? Geen geld voor een 7". Ze hadden ook al de nieuwe "Mistakes" singles, zag ik. Kwamen die dag uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
Bij het concert in paradiso kosten ze ze 3 euro dacht ik.
Is niks natuurlijk
Moet je zeker doen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:54 schreef jakkop het volgende:
Okee, dan ga ik terug naar mn platenboer, ze liggen daar voor 2,50
Op het forum van arcticmonkeysfrance.com is het concert ook te downloaden dacht ik. Klik dan wel op TLSP en niet op AMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef maan. het volgende:
Vergeef me als dit een domme vraag is maar heb op youtube redelijk goede bestanden gevonden van het concert uit Berlijn. Hoe krijg ik die bestanden mijn god op mijn computer.. (jaja a-technisch iemand hier)
sorry beetje off-topic maarre ik wil het weten!!
bronquote:AAhhh Alex, moet je huilen?
De ooit zo stoer lijkende frontman van Arctic Monkeys, Alex Turner, blijkt toch een mietje te zijn. Tijdens het laatste optreden van The Last Shadow Puppets, moest het Turnertje namelijk huilen. Live op het podium!
Het zit er op. The Last Shadow Puppets hebben hun laatste optreden gegeven. Alex Turner gaat weer met Arctic Monkeys een album opnemen en Miles Kane gaat verder met zijn Rascals. Toen Alex Turner het laatste live nummer van The Last Shadow Puppets aankondigde, kwamen de traantjes. “I really regret to inform you that this is our last tune" sprak Miles Kane.
Toch kwam eerder het bericht binnen dat het debuutalbum van The Last Shadow Puppets een vervolg gaat krijgen als de twee frontmannen er weer tijd voor hebben!
Ahhhhh, wat zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |