Doe ik niet. Ik vind gewoon dat het een schorsing waard is.quote:
quote:
2-8 was eerlijker geweest, jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
als utrecht iets scherper was, dan was het denk ik wel 2-4 geworden. Ajax met geluk door.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dít is smakeloos:
[ afbeelding ]
-normaal doen-quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik vind gewoon dat het een schorsing waard is.
ach kom, beetje chargeren mag toch wel?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg, die overtredingen zijn echt niet met elkaar te vergelijken en ik vind het zelfs smakeloos dat je dit post.
-edit-quote:
Een beetje de realiteit in ogenschouw nemen ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
ach kom, beetje chargeren mag toch wel?
jupquote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef Cheiron het volgende:
nu eerst fucking hart van nederland?!?
Wat denk jij dan, ik wil ook wel weten wat er met tante Bep haar buurvrouw die haar poesje is gebeurd.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef Cheiron het volgende:
nu eerst fucking hart van nederland?!?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
als utrecht iets scherper was, dan was het denk ik wel 2-4 geworden. Ajax met geluk door.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Adothehague het volgende:
Ajax was gewoon lucky vandaag.
Tegen het slechte Feyenoord konden ze ook al niet winnen. Ze komen zichzelf wel weer tegen als ze uit spelen tegen een tegenstander die wat tegenstand geeft (ala Willem II)
Och jochie je lult maar raak. Als Leo al zo een invloed op je heeft veel geluk in de toekomst danquote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
-edit-
Oh maar ik mag natuurlijk niet op een forum zeggen dat ik het een lelijke actie vind.
Haha. Troll? Grapjas? Of gewoon dom.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ajax is altijd lucky, dat weet je toch.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Adothehague het volgende:
Ajax was gewoon lucky vandaag.
Tegen het slechte Feyenoord konden ze ook al niet winnen. Ze komen zichzelf wel weer tegen als ze uit spelen tegen een tegenstander die wat tegenstand geeft (ala Willem II)
Weer zo'n hoogbegaafd spandoek.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef El-Salvador het volgende:
En de groetjes van:
[ afbeelding ]
Hier een apparaatje voor je:quote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef pfaf het volgende:
[..]Het moet niet gekker worden hier op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |