quote:
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Prosac het volgende:
Hopelijk loot Groningen straks Utrecht.
Momenteel welquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, Top Oss is wel een niveautje hoger.
Hopelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En morgen in de krant staat een onderzoek naar Suarez
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?
Wat ben je toch ook een irritante kneus.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat we tegen Feyenoord moeten, of een amateurclub.
Toen ik dat postte was de wedstrijd nog bezig.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?
Ik vind Sarpon wel wat hebben ook in verdedigend opzicht en hij kan een grote afstand over de hele afleggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Cvitanich mag er van mij echt wel vaker in.
Ben je drie dagen geleden buiten geweest?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
Driesen als je niet je muil houdt over de actie van Suarez kom ik voor het eerst in drie dagen mijn huis uit om een bombrief te bezorgen
Hoezo? Feyenoord - Ajax is toch een mooie wedstrijd?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een irritante kneus.
Buiten is zo jaren 90quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je drie dagen geleden buiten geweest?
No shit sherlockquote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor watquote:
Jij wil liever geen extra klassieker?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |