Direct hierna volgens mijquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe laat is de loting?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En de Ajax fans dan die nu al 4 dagen bezig zijn met rood van timmer en penalty van suarez
![]()
![]()
![]()
Gezien ons huidige niveau valt dat prima te combinerenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat we tegen Feyenoord moeten, of een amateurclub.
Dit is een denkertje hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Prosac het volgende:
Hopelijk loot Groningen straks Utrecht.
eerst nog de samenvattingen van de andere wedstrijden.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Direct na de wedstrijd toch?
Hahaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
20 keer de eerste 5 minuten..quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef M-unit het volgende:
Hoe FOKKING vaak gaat die knakker van een verslaggever dat "zogenaamde" hoge been van suarez nog naar voren halen zeg. wil hij er voor zorgen dat zeist er niet meer omheen kan ofzo.
is denk wel 20 keer gezegd door hem
Utrecht is natuurlijk geen Top Oss he.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wij weten het wél in 90minuten te beslissen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
En morgen in de krant staat een onderzoek naar Suarezquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef M-unit het volgende:
Hoe FOKKING vaak gaat die knakker van een verslaggever dat "zogenaamde" hoge been van suarez nog naar voren halen zeg. wil hij er voor zorgen dat zeist er niet meer omheen kan ofzo.
is denk wel 20 keer gezegd door hem
Dat is waar, Top Oss is wel een niveautje hoger.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Utrecht is natuurlijk geen Top Oss he.
quote:
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Prosac het volgende:
Hopelijk loot Groningen straks Utrecht.
Momenteel welquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, Top Oss is wel een niveautje hoger.
Hopelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En morgen in de krant staat een onderzoek naar Suarez
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?
Wat ben je toch ook een irritante kneus.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
Toen ik dat postte was de wedstrijd nog bezig.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Heeft Ajax een niet-speelgerechtigte speler opgesteld dan?
Ik vind Sarpon wel wat hebben ook in verdedigend opzicht en hij kan een grote afstand over de hele afleggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Cvitanich mag er van mij echt wel vaker in.
Ben je drie dagen geleden buiten geweest?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
Driesen als je niet je muil houdt over de actie van Suarez kom ik voor het eerst in drie dagen mijn huis uit om een bombrief te bezorgen
Hoezo? Feyenoord - Ajax is toch een mooie wedstrijd?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een irritante kneus.
Buiten is zo jaren 90quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je drie dagen geleden buiten geweest?
No shit sherlockquote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor watquote:
Jij wil liever geen extra klassieker?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |