Oké... ik zal Ribas even toelichten.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Oké... ik zal Ribas even toelichten.![]()
Ribas is lang,donker en knap. Heeft een prachtige glimlach en een onweerstaanbare uitstraling. Elke vrouw (zonder uitzondering) zou vallen voor zijn charmes. Hij is attend, lief en intelligent. Kan heel goed zijn emoties onder woorden brengen en weet verstandig om te gaan met meningsverschillen. Hij is heel atletisch gebouwd en heeft een prachtige torso. Daarnaast is hij verschrikkeljk sterk en zou hij elke vrouw kunnen beschermen. Evenzo is Ribas vrouwvriendelijk en zou nimmer tegen een vrouw schreeuwen of tegen iemand waar hij gevoelens voor heeft zeggen dat hij die dom vindt, omdat hij zelf een bovengemiddelde intelligentie heeft. Ribas heeft een prachtige mannelijke stem en een krachtige kaaklijn. Hij zou nooit iemand uitschelden, omdat hij om mensen geeft en van menings is dat iedereen gelijk is.![]()
Hij is het evenbeeld van een volmaakte man en is dus ook bijna goddelijk.
![]()
Tja....
Och gossie, ben je daar echt ingetrapt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Canisfire het volgende:
Brian had bovendien de klootzak dat het was nog wat sympatieks overzich.
Zo als hij zich toen ontvermde over zwerver Mikey bijvoorbeeld.
Ribas zie ik dat niet doen.. de debiel hij en die Kelly dat zou nog eens een match in hell zijn
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef T-lex het volgende:
Ribas is zoals hij iedereen zelf altijd noemt...gewoon een beetje een "mongool".![]()
Die gast spoort gewoon echt niet. Sommige vergelijken hem (overigens wel terecht) met een Para Brian. Kan ik in komen. Maar met 1 groot verschil. Brian is niet stom......en dat is Ribas dus wel. Die gast is nog dommer dan het achtereind van een varken.![]()
Para en dom, een levensgevaarlijke combinatie. Het is net of er een kilo Semtex door die villa loopt te wandelen.Maakt het niet minder leuk om naar te kijken overigens.
![]()
(Sorry Fan, ik moest het er toch ff uit gooien...)
Meer dan anders?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
wat gedroeg hij zich weer vreemd vandaag.
hij ging vandaag wel weer verder dan de vorige keren had ik het idee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meer dan anders?
Ach, het is een groot kijkcijferkanon. Nee, groot is hij niet, maar wel goed voor de kijkcijfers
Alles voor de kijkcijfers, vergeet niet dat de regie van DGK er weer zit. Nuf said toch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ging vandaag wel weer verder dan de vorige keren had ik het idee.
ik vraag me sterk af of het allemaal geregiseerd is. zo'n mafketel kan je niet bedenken volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers, vergeet niet dat de regie van DGK er weer zit. Nuf said toch.
Van mij mag BB wel weer terug, geen inmenging van de regie of heel weinig en de streams terug.
Heb het vandaag voor het eerst even gezien, en het ziet er geacteerd uit hoor. Ook hoe die Yasmin zich achter hem verschuild en gewoon niks zegt. Die is niet zo dom denk ik hoor, doet zich dommer voor dan ze is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vraag me sterk af of het allemaal geregiseerd is. zo'n mafketel kan je niet bedenken volgens mij.
nee van zo'n mafketel kan je alleen maar dromenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vraag me sterk af of het allemaal geregiseerd is. zo'n mafketel kan je niet bedenken volgens mij.
ik weet dat je ribas een leuke vent vindt, maar ga je niet wat ver met je liefde voor hem? hij is wel heel erg agressief en er is nauwelijks een (goed) gesprek mee te voeren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee van zo'n mafketel kan je alleen maar dromen![]()
die zijn zeldzaam.........
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef SiETSKE. het volgende:
ik vind hem zo'n KNEUS.
gadverdamme.
hoe die praat alleen al.
thnks.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
jij hebt recht van spreken. damn, wat zijn jouw ogen en is jouw gezichtsstructuur mooi!
sta je al ergens ingeschreven kwa fotografie/modellenwerk? zo nee, snel doen.
pm maar, als je niks kan vinden.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:53 schreef SiETSKE. het volgende:
thnks.
maar sta nergens ingeschreven nee.. lijkt me overigens wel tof. :]
Model.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
jij hebt recht van spreken. damn, wat zijn jouw ogen en is jouw gezichtsstructuur mooi!
sta je al ergens ingeschreven kwa fotografie/modellenwerk? zo nee, snel doen.
pm maar, als je niks kan vinden.
Je hebt je avatar veranderdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
piepklein schopje.....
anders schopt ie terug(Ribas bedoel ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |