Kan ik me wel in vinden ja...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sorry het wordt eentonig maar ik vond Ribas wederom onweverstaanbaar deze uitzending
Precies !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Ja hoi!![]()
Er missen wat berichten.
Ontopic!
Zijn dus serieus meiden die daar op vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
van mij mag tie blijven net als blonde Marco
volgens mij is hij best leuk. snap jouw frustratie jegens hem niet helemaal, als man zijndequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zijn dus serieus meiden die daar op vallen.
nou nou nou, wat heeft Ribas veel respect voor vrouwen. en is zo lief. Dat bleek maar weer uit de uitzending van vandaag. Zelfs al die andere bewoners zeggen dat ie te ver gaat, en respectloos is.quote:fanvanheteersteuur zondag 12 oktober 2008 @ 22:32 (#105)
Ribas
quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is hij best leuk. snap jouw frustratie jegens hem niet helemaal, als man zijnde
Yasmin doet niet onder voor hem hoor, ze ging tekeer als een viswijfquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef bravoboost het volgende:
[..]
nou nou nou, wat heeft Ribas veel respect voor vrouwen. en is zo lief. Dat bleek maar weer uit de uitzending van vandaag. Zelfs al die andere bewoners zeggen dat ie te ver gaat, en respectloos is.![]()
En terechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Yasmin doet niet onder voor hem hoor, ze ging tekeer als een viswijf
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef bensonHullCity het volgende:
Ken je dit programma ook online zien?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:39 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
![]()
Het is inmiddels algemeen bekend dat jij valt op onaantrekkelijke primitieve organismen.
Jij was het toch die mensen vermaande om ontopic te blijven????quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:39 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
![]()
Het is inmiddels algemeen bekend dat jij valt op onaantrekkelijke primitieve organismen.
Kutkind? Die Ribas is echt niet goed bij zijn pannetje. Opgewonden standje, had hem allang een keer laten struikelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah....... dat zal het zijn.......
Yasminvin ik niet lief op dit moment........
kutkind.......
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kutkind? Die Ribas is echt niet goed bij zijn pannetje. Opgewonden standje, had hem allang een keer laten struikelenBrian-wannabee, maar dan anders
Typerend dat jij een echte 1000% vrouw onvriendelijk type geweldig vindt en Yasmin niet lief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah....... dat zal het zijn.......
Yasminvin ik niet lief op dit moment........
kutkind.......
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Typerend dat jij een echte 1000% vrouw onvriendelijk type geweldig vindt en Yasmin niet lief.
Echt zó typerend.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Typerend dat jij een echte 1000% vrouw onvriendelijk type geweldig vindt en Yasmin niet lief.
Echt zó typerend.
Ribas is op zich heel lief tegen vrouwen. Dat is hij ook tegen yasmine. Maar op het punt van een discussie veranderd hij 180 graden. Dat moet ook jou toch opvallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat zegt dat over mij dan ?
eh.......... ik vind Ribas trouwens écht niet 1000 % vrouwonvriendelijk,
van Marco en Darco vind ik dat dan weer wel.........
Is het je niet opgevallen dat Yasmin begon met schelden en dat hij pas aan het einde van haar lading geschreeuw ook kwaad werd een, ja maar een, lullige opmerking plaatste?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ribas is op zich heel lief tegen vrouwen. Dat is hij ook tegen yasmine. Maar op het punt van een discussie veranderd hij 180 graden. Dat moet ook jou toch opvallen?
Dan is Ribas de dominante, niet voor rede vatbaar en de vrouw die ik elke avond neuk scheld ik lekker uit. En dan is hij vrouw onvriendelijk.
Ja en Darco heeft een heel eng agressief trekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |