onzin. ribats is geen brian. daarmee doe je in mijn optiek ribats tekort.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef Marrije het volgende:
Als in: afgeven op de bewoners, niet op de users. Dank u.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. ribats is geen brian. daarmee doe je in mijn optiek ribats tekort.
ehm... yeah.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:49 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
volgens mij vat je het totaal verkeerd op, je mag alles over Ribas schrijven maar niet over andere fok-posters
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Marrije het volgende:
De meest spraakmakende, sprankelende en temperamentvolle bewoner van de villa, Koning Ribas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar de grootste fan van Ribas is Fan![]()
![]()
Linkje naar het vorige topic.
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meest fantastische beste leukste gaafste coolste OP ever !!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet alleen een grote eikel. ik ben ook iemand die toegeeft als ie fout zit. ribas begint ook langzamerhand mijn hart te stelen. ook al ben ik het niet eens met zijn algehele zienswijze qua vrouwen. .
Hoop ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Haha die vent is echt het type waar de USA versie van Paradise hotel 1 toen mee vol zat.
Denken slim het spel te spelen en eigenlijk nog te dom zijn om te poepen.
Die donkere Marco en Sebastiaan gaan hem er hopelijk uitwerken.
hey! ik ben gewoon eerlijk. want eerlijk=eerlijk. hij doet het steeds beter en als ik in dat huis had gezeten was ik nu met ribas en blanke marco een team geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Hulde en welkom bij de fanclub![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! ik ben gewoon eerlijk. want eerlijk=eerlijk. hij doet het steeds beter en als ik in dat huis had gezeten was ik nu met ribas en blanke marco een team geweest.
maar ik ben te oud en te manipulatief en had ribas verteld dat hij beter die kermisklant yasmin moest dumpen.
ja voor jou is het minder dat een ouder persoon zich hier ook mee bemoeid toch? je weet hoe oud de persoon is die dit programma bedacht heeft en hoe oud de mensen zijn die het nu uitvoeren? huub brengt koffie rond, thats all...quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O da's dan weer wat minder ........
maar ja je bent al ''half'' om da's al héél wat.....
eerlijk is eerlijk
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja voor jou is minder dat een ouder persoon zich hier ook mee bemoeid toch? je weet hoe oud de persoon is die dit programma bedacht heeft en hoe oud de mensen zijn die het nu uitvoeren? huub brengt koffie rond, thats all...
vraag je eerder af hoe oud de mensen zijn die dit programma maken en kraken...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was al uitgelogd maar nu maak je me nieuwsgierig, hoe oud ben je dan
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vraag je eerder af hoe oud de mensen zijn die dit programma maken en kraken...
je ziet er eerder uit als een oudtante. we hebben het er nog op de redactie over gehad. moeten we haar inzetten of niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah oké je wilt het niet zeggen, nah ik ben ook puber hoor.....
en nu ga ik écht weg
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ziet er eerder uit als een oudtante. we hebben het er nog op de redactie over gehad. moeten we haar inzetten of niet.
denk jij dat je als vrouw ribas van die ordinaire kermisslet had kunnen losrukken?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké la maar, laten we het maar over ribas hebben hier en niet over mij........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |