Heel misschien is het "misschien" ook wel een beetje waar, dat Marokaanse jongeren bedreigend overkomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
De hele week al heeft het NOS-Journaal minimaal 1 item over criminele Marokkaanse jongeren. Vanwaar deze omslag? Vroeger rapporteerden zij de gebeurtenissen altijd vanuit een neutraal oogpunt, maar de verrechtsing is begonnen met Fortuyn. Heel even leek het goed te komen, toen op hun terrein die engerd werd vermoord, maar het bleek later dat niet de NOS, maar de Amerikaanse geheime dienst CIA erachter zat.
Waar zijn dit berichten voor nodig? Op mijn werk heb ik collega's van 6 verschillende nationaliteiten (ja, ook Nederlandse Marokkanen) en we werken allemaal prima samen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Heel misschien is het "misschien" ook wel een beetje waar, dat Marokaanse jongeren bedreigend overkomen.![]()
Dat mag je niet zeggen, stouterd!
Houd je eraan.quote:Officieus Wetboek voor het Gebruik van het Internet
Wanneer een individu iets onacceptabels doet, iets waarbij over de stupiditeit ervan niet kan worden getwist, zal deze individu zich niet langer toonbaar maken op de plek des onheils, tot het incident zich naar de achtergrond van de discussies heeft verplaatst.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Misschien dat Marokkaanse jongeren ook gewoon echt een probleem zijn?
Wat is er overigens racistisch aan het berichten over Marokkaanse jongeren of om Moslims?
Gebruik de linkjes maar eerder als subtiele hints dan echte bronnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]WikiPedia als bron gebruiken.
Getrokken uit cyaankali?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef beelz het volgende:
Gewoon thee met ze drinken dan merk je dat ze zo slecht niet zijn.
wat? de LOJP? Linkse Oudere Jongere Partij?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ga zelf een eigen politieke beweging beginnen.
Ik wacht nog even de verkiezingen in de VS af. Als McCainquote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
wat? de LOJP? Linkse Oudere Jongere Partij?
Dat zou ik niet doen, dan krijg jequote:Op donderdag 25 september 2008 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de verkiezingen in de VS af. Als McCainwint begin ik een anti-Amerikaanse anti-Europese partij.
Je woont al in Iran of verhuis je na de Amerikaanse verkiezingen?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de verkiezingen in de VS af. Als McCainwint begin ik een anti-Amerikaanse anti-Europese partij.
Zo hee! Goede basis voor een partijprogramma!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |