En dan zelf 2x posten, epic fail.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef Nouwk het volgende:
Die van de platte kat vind ik niet zo grappig en onnodig om twee keer vlak na elkaar te posten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef Nouwk het volgende:
Die van de platte kat vind ik niet zo grappig en onnodig om twee keer vlak na elkaar te posten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef Nouwk het volgende:
I'm a Happy Catquote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.okcupid.com/te(...)Which-Lolcat-Are-You
Al de test gedaan?
-untypo'd-
Lion Warning Catquote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
Al de test gedaan?
-untypo'd-
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
JJJJEEENNNKKKIIIINNNNSSS!!!!!
Ik ben longcat!!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
Al de test gedaan?
-untypo'd-
Longcatquote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
Al de test gedaan?
-untypo'd-
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
JJJJEEENNNKKKIIIINNNNSSS!!!1!!!1!!11
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Brammie1 het volgende:
[ afbeelding ]
stomme beesten zijn het ook
69quote:
Walgelijk gewoon. Vraag me af wat je er leuk aan vindquote:
Tja typisch een gevalletje van: "I can haz good taste nao?"quote:Op zondag 28 september 2008 10:50 schreef verita het volgende:
[..]
Walgelijk gewoon. Vraag me af wat je er leuk aan vind
OMG! Zo cool deze.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
JJJJEEENNNKKKIIIINNNNSSS!!!1!!!1!!11
GMTAquote:
Ik moest even opzoeken wat je bedoelde maar je hebt gelijkquote:
quote:
"STOP PLAYING GAMES AND FEED ME!!!!"quote:Op maandag 29 september 2008 23:04 schreef crazy987 het volgende:
Vandaag gemaakt
[ afbeelding ]
geweldig beest
heb er nog meer als jullie ze willen zien van dat beest
/proest!quote:
must kill the water drops!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:03 schreef Pollewoppie het volgende:
Mijn kat zat net boos te knorren naar regendruppels die aan de dakgoot hangen.... dat beest is ook echt psycho
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo lang vind ik em nou ook weer niet :\ zal niet erg onder doen aan mijn katten en ex-kattenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Longcat
66% Affectionate, 48% Excitable, 40% Hungry
[ afbeelding ]
Protector of truth.
Slayer of darkness.
Loooooong.
Longcat may seem like just a regular lengthy cat, but he is, in fact, looong. For proof, observe the longpic.
It is prophesized that Longcat and his archnemesis Tacgnol will battle for supremacy on Caturday. The outcome will change the face of the world, and indeed the very fabric of lolcatdom, forever.
Be grateful that the test has chosen you, and only you, to have this title.
Blasfemie!!! dat is wat jij nu doet!! een ieder die spot met Longcat zal worden gestrafd door Ceilingcat en eeuwig branden samen met Tacgnol!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
zo lang vind ik em nou ook weer niet :\ zal niet erg onder doen aan mijn katten en ex-katten
quote:SurpriseAdoption Cat
50% Affectionate, 62% Excitable, 27% Hungry
Calloused. Heartless. Exuberant. You carry the heavy burden of informing children that they are adopted by jumping out of their birthday cake. A difficult task, but somebody must break the news to children on their only day of happiness.
wat is jouw probleem? twee wat oudere (mag best herhaald worden) en één die, zo zie ik nu, al gepost is. Ver-schrik-ke-lijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:17 schreef Plompzakken het volgende:
@ B. ertha :
Meine gute
Echo echo echo echo.
die encyclopediequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Tacgnol, not to be confused with Shortcat, is the long awaited challenger to Longcat. It is prophesised that there will be an epic battle for the universe and all eternity, the Catnarok, that will take place on Caturday. The outcome of this will bring the age of Longtac. Tacgnol's bastard child/cousin is Tactrohs.
Et tu, Brute?quote:
quote:
WTF is datquote:
zelfkennisquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:12 schreef RiotNiece het volgende:
Niet zo leuk, maar ik wist er niets beters van te maken...
[ afbeelding ]
zet ze in de ICHC galleryquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef Koccie het volgende:
Kan iemand wat met mijn kat verzinnen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon te perfect goed man echt klasse!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:12 schreef RiotNiece het volgende:
Niet zo leuk, maar ik wist er niets beters van te maken...
[ afbeelding ]
vond de intelligente gezichtsuitdrukking van mijn kat persoonlijk anders behoorlijk lachwekkendquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:45 schreef Cle0 het volgende:
Mensen moeten kappen met hun eigen katten, die zijn gewoon niet leuk oke?! !?
Ja, maar alleen jij vind die leukquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:20 schreef Koccie het volgende:
[..]
vond de intelligente gezichtsuitdrukking van mijn kat persoonlijk anders behoorlijk lachwekkend
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:45 schreef Cle0 het volgende:
Mensen moeten kappen met hun eigen katten, die zijn gewoon niet leuk oke?! !?
Die is wel origineelquote:
mijn excuses, wil je de drie seconden die het je kostte om door te scrollen terug?quote:
Origineel = nooit eerder gepostquote:
Maar kan iemand me "Nom" uitleggenquote:
Eetgeluidenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef Poeke het volgende:
[..]
Maar kan iemand me "Nom" uitleggenBen een icanhazcheesburger newbie
hehe, het kwartje valt...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
EetgeluidenZo'n tsjomptsjomp-geluid, maar dan in het Engels.
driedubbel..quote:
omg 3 dubbelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef Poeke het volgende:
[..]
Maar kan iemand me "Nom" uitleggenBen een icanhazcheesburger newbie
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef helldeskr het volgende:
check....
Ik ben bezig met een lolcatz collage voor in mijn hal![]()
2 bij 2 ingelijst op glansspapier
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:23 schreef Nemesish3d het volgende:
Kat op je bed 's avonds, een heel bekend ritueel voor iedereen:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
Lief hequote:[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lief heZiet er echt lief uit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zonder mjin latere post had je het niet eens geweten. En ik heb zelf iets verzonnen, in tegenstelling tot sommigenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef Bob-B het volgende:
Omg, als die blijhoofden hier met hun eigen poes
Zie ik nu een kat op de eettafel? Met de pannen nog op tafel?quote:
ze zijn niet te houdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Zie ik nu een kat op de eettafel? Met de pannen nog op tafel?
Gadverdamme man, goor
nog altijd beter dan 1 of andere grote hond op tafelquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Gadverdamme man, goor
Dat is net zo goor ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef McWurth het volgende:
[..]
nog altijd beter dan 1 of andere grote hond op tafel![]()
aanstellerquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Gadverdamme man, goor
Mijn nederige excuses, ik wist niet dat zoiets heel normaal was.quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:20 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou mijn kat mag niet op tafel als we eten, maar het is nou weer niet zo dat die beesten heel smerig zijn ofzo, in tegenstelling tot honden wassen katten zich zo'n beetje de hele dag door....quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:57 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, ik wist niet dat zoiets heel normaal was.
Ja, al 16 delen lang. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:33 schreef Hyman het volgende:
dit is echt alleen maar repost van icanhascheezburger.com
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, al 16 delen lang. Wat is je punt?
Huiliequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Gadverdamme man, goor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, al 16 delen lang. Wat is je punt?
Euh, jah misschien klaar met eten en strax de pannen gewoon de vaatwasser in? And if not, je zal er niet meteen aan doodgaan hoor. Anders ging je ook wel dood aan de hoeveelheid bacillen op je toetsenbord.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Gadverdamme man, goor
t en ik bouw er één voor jequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:11 schreef Conekiller het volgende:
ik vind ze zo vreselijk mooi juist die dingen. Maar een beetje te duur voor mij
Quotenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
geef me een scheerapparaa
[..]
t en ik bouw er één voor je
Longcatquote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
Al de test gedaan?
-untypo'd-
Sad Cookie Catquote:
quote:Lion Warning Cat
73% Affectionate, 59% Excitable, 36% Hungry
You are the good Samaritan of the lolcat world. Protecting others from danger by shouting observations and guidance in cases of imminent threat, you believe in the well-being of everyone.
Niemand dwingt je te kijken hoor, pleur dan gewoon lekker op uit dit topic als je toch alleen kan zeikenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Die users die zelf foto's neerzetten van hun zogenaamd grappige katten slaan zooooo de plank mis hé
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je te kijken hoor, pleur dan gewoon lekker op uit dit topic als je toch alleen kan zeiken
De users die plaatjes MET tekst van internet plukken en hier posten slaan zooooo de plank mis he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Die users die zelf foto's neerzetten van hun zogenaamd grappige katten slaan zooooo de plank mis hé
Gatverdamme! Wat ben jij een eikel geworden!Dacht altijd dat je tof wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragen
Nee ik ben altijd al een kutvent geweest, sorry. Ik zeg wat ik vind en ga niet lopen slijmen om anderen zich beter te laten voelen, daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat ben jij een eikel geworden!Dacht altijd dat je tof was.
Blauw kleurtje en je denkt meteen dat je alles kunt zeggen. Flikker op man.
Nee, je bent die user die nooit geaccepteerd is in ONZ, mod is geworden en nu een beetje loopt te kutten op vrijdagavond met het zoveelste biertje in je hand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd al een kutvent geweest, sorry. Ik zeg wat ik vind en ga niet lopen slijmen om anderen zich beter te laten voelen, daar pas ik voor.
Meisjes die SPW studerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, je bent die user die nooit geaccepteerd is in ONZ, mod is geworden en nu een beetje loopt te kutten op vrijdagavond met het zoveelste biertje in je hand.Have fun.
Wow je bent blauw dus gaan we nu gelijk heel stoer roepen dat mn account door de shredder kan alleen maar omdat ik even wat tegengas geef als jij al voor de 2e keer in dit topic komt zeiken over mensen die hun eigen katten hier posten? Het is een lolcat topic, en mensen kunnen zelf best grappige momenten op de foto hebben gezet van hun eigen 'vlooienbaal'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragen
Maar van humor heb jij geen kaas gegeten cerror en gelukkig weten we dat allemaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:51 schreef cerror het volgende:
Opflikkeren met dat gerel. Dat doe je maar via PM.
Al die lolcat figuren die hun eigen kat fotograferen en om een caption vragen zijn inderdaad nogal humorloze personen maar daar gaat dit topic niet om.
BOB ga weg BOB!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Pak anders je telefoon en bel iemand op die het WEL wat uitmaakt. Verder wat cerror zegt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
BOB ga weg BOB!
ik ken je niet maar ik mag je nu al niet!
etc
He bah! Wat een vlooienbaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef MissBliss het volgende:
Bob-B
Kijk, dit is mijn eigen vlooienbaal
[ afbeelding ]
Invisible polonaise
[ afbeelding ]
Karate! [ afbeelding ]
Kijk, jij begrijpt het wél!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef MissBliss het volgende:
Bob-B
Kijk, dit is mijn eigen vlooienbaal
[ afbeelding ]
Invisible polonaise
[ afbeelding ]
Karate! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef Heathen. het volgende:
Een van de betere van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Nier per se, je kan eigen foto's cappen en daar gezeik over krijgen of al gecapte foto's van http://icanhascheezburger.com/ halen en daar gezeik over krijgenquote:Op maandag 17 november 2008 23:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het de bedoeling dat je de fotos zelf 'recapped' ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |