Niemand dwingt je te kijken hoor, pleur dan gewoon lekker op uit dit topic als je toch alleen kan zeikenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Die users die zelf foto's neerzetten van hun zogenaamd grappige katten slaan zooooo de plank mis hé
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je te kijken hoor, pleur dan gewoon lekker op uit dit topic als je toch alleen kan zeiken
De users die plaatjes MET tekst van internet plukken en hier posten slaan zooooo de plank mis he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Die users die zelf foto's neerzetten van hun zogenaamd grappige katten slaan zooooo de plank mis hé
Gatverdamme! Wat ben jij een eikel geworden!Dacht altijd dat je tof wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragen
Nee ik ben altijd al een kutvent geweest, sorry. Ik zeg wat ik vind en ga niet lopen slijmen om anderen zich beter te laten voelen, daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat ben jij een eikel geworden!Dacht altijd dat je tof was.
Blauw kleurtje en je denkt meteen dat je alles kunt zeggen. Flikker op man.
Nee, je bent die user die nooit geaccepteerd is in ONZ, mod is geworden en nu een beetje loopt te kutten op vrijdagavond met het zoveelste biertje in je hand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd al een kutvent geweest, sorry. Ik zeg wat ik vind en ga niet lopen slijmen om anderen zich beter te laten voelen, daar pas ik voor.
Meisjes die SPW studerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, je bent die user die nooit geaccepteerd is in ONZ, mod is geworden en nu een beetje loopt te kutten op vrijdagavond met het zoveelste biertje in je hand.Have fun.
Wow je bent blauw dus gaan we nu gelijk heel stoer roepen dat mn account door de shredder kan alleen maar omdat ik even wat tegengas geef als jij al voor de 2e keer in dit topic komt zeiken over mensen die hun eigen katten hier posten? Het is een lolcat topic, en mensen kunnen zelf best grappige momenten op de foto hebben gezet van hun eigen 'vlooienbaal'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kom hier voor het merendeel aan wel leuke plaatjes en niet voor die gasten die hun eigen vlooienbaal zo grappig vinden als die zich achter de oren krabt. Als je niet tegen kritiek kan hoef je niet op een forum rond te zwerven. Je account door de shredder kan zo als je er niet mee kan omgaan je hoeft het alleen maar ff te vragen
Maar van humor heb jij geen kaas gegeten cerror en gelukkig weten we dat allemaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:51 schreef cerror het volgende:
Opflikkeren met dat gerel. Dat doe je maar via PM.
Al die lolcat figuren die hun eigen kat fotograferen en om een caption vragen zijn inderdaad nogal humorloze personen maar daar gaat dit topic niet om.
BOB ga weg BOB!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef Bob-B het volgende:
Pak anders je telefoon en bel iemand op die het WEL wat uitmaakt. Verder wat cerror zegt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
BOB ga weg BOB!
ik ken je niet maar ik mag je nu al niet!
etc
He bah! Wat een vlooienbaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef MissBliss het volgende:
Bob-B
Kijk, dit is mijn eigen vlooienbaal
[ afbeelding ]
Invisible polonaise
[ afbeelding ]
Karate! [ afbeelding ]
Kijk, jij begrijpt het wél!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef MissBliss het volgende:
Bob-B
Kijk, dit is mijn eigen vlooienbaal
[ afbeelding ]
Invisible polonaise
[ afbeelding ]
Karate! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |