Hier kan ik geen grappen over maken..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Hij heeft aids.
Ik wens dat mijn lieve kleine kat weer leeft. ( o ik mis hem zo)
When hell is full the dead will walk the earth... Ik hoop dat je een beetje handig bent met vuurwapens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Hij heeft aids.
Ik wens dat mijn lieve kleine kat weer leeft. ( o ik mis hem zo)
sorry ik heb geneens een katquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hier kan ik geen grappen over maken..
Aangezien mijn kat ook pas is overleden na 18 jaar..
Je wens is vervult..
ZONDER GRAPPEN!
Okee allen is het gemaakt door een utrechter in groningen dus je zit de hele tijd na te denken als hij dan een groningse of een utrechse stroopwafel isquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
je krijgt een addertje maar hij kruipt zover onder het gras dat hij dood neervalt
ik wens een groningse stroopwafel
Cablegunmaster krijgt Pfeiffer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:41 schreef cablegunmaster het volgende:
je krijgt een driehoek , maar zodra je hem aankijkt blijkt er iets mis te zijn met de driehoek.
je kijkt nog wat beter naar een van de hoeken,
Plots ontvouwt een zwart gat zich uit de driehoek en slurpt iedereen en alles op.
Ik wens heel veel slaap maar geen eeuwige.
De Whirlpool is vanavond klaar, Helaas lekt deze en loopt het water hèèl erg snel het huis binnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:50 schreef Sadiar het volgende:
*poef* het is maandag 3 november weer het begin van een ellendige nieuwe week
Ik wens dat de nieuwe whirlpool vanavond klaar is om te gebruiken
Je krijgt een Quad-Core maar de verkoper had je verkeert verstaan en meende dat je een je maar een Quad van een Core wou hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |