abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:00:42 #151
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62598674
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:49 schreef sweetlady-o het volgende:
Je begrijpt toch wel dat die camera in je gezicht ontploft terwijl je een foto probeerd te maken van de koningin, waardoor je gearesteerd wordt omdat ze denken dat je een zelfmoordaanslag probeerde te plegen.

Ik wens een eigen kartbaan.

Toevallig komt Darda™ nu met een kart-variant van de overbekende Dardabanen en autos. Dat je er maar veel plezier mee mag hebben

Ik wens een paar extra uren voor deze avond.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:31:17 #152
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_62599723
Jij krijgt een paar uurtjes extra deze avond, laten dat helaas je laatste uurtjes zijn.

Ik wens dat de Koningin nooit heeft bestaan.
pi_62638651
Poef, weg koningin ..
Maar nu heeft balkenende niemand meer om bij uit te huilen, waardoor hij in depressie raakt en niet meer normaal kan en wil regeren. En omdat de koningin er niet meer is, is het probleem lastig te verhelpen.
Waardoor er dus een regeringscrisis komt, alle belastingen verdubbelen, de koopkracht daalt met 80% en alle verzekeringen vallen uit elkaar.
Onze enigste hoop is ons aan te sluiten bij de duitsers, maar de burgers willen dit niet en er ontstaat een burgeroorlog. 20% van de bevolking overleeft het en verenigd zich met België, dat inmiddels is overgenomen door Frankrijk. We worden verplicht allemaal Frans te praten, maar merendeel weigert het en wil het noorden splitsen in een nieuw land. Er volgt nog een burgeroorlog. Duitsland gaat zich er mee bemoeien en word gesteund door Rusland. Omdat Rusland goeie vriendjes is met Amerika komt Obama in actie op Russisch grondgebied. Er onstaat langzamerhand een 3de wereldoorlog wanneer Amerika erachter komt dat Noord Korea en Rusland een aparte handel voeren in chemische bommen. Bin Laden wordt boos omdat hij er niet betrokken is bij deze handel en doet mee met de oorlog.

Ik wens een waterdichte bunker gevuld met eten en drinken voor 15 jaar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:20:20 #154
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62641905
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:32 schreef Tijnes het volgende:
Poef, weg koningin ..
Maar nu heeft balkenende niemand meer om bij uit te huilen, waardoor hij in depressie raakt en niet meer normaal kan en wil regeren. En omdat de koningin er niet meer is, is het probleem lastig te verhelpen.
Waardoor er dus een regeringscrisis komt, alle belastingen verdubbelen, de koopkracht daalt met 80% en alle verzekeringen vallen uit elkaar.
Onze enigste hoop is ons aan te sluiten bij de duitsers, maar de burgers willen dit niet en er ontstaat een burgeroorlog. 20% van de bevolking overleeft het en verenigd zich met België, dat inmiddels is overgenomen door Frankrijk. We worden verplicht allemaal Frans te praten, maar merendeel weigert het en wil het noorden splitsen in een nieuw land. Er volgt nog een burgeroorlog. Duitsland gaat zich er mee bemoeien en word gesteund door Rusland. Omdat Rusland goeie vriendjes is met Amerika komt Obama in actie op Russisch grondgebied. Er onstaat langzamerhand een 3de wereldoorlog wanneer Amerika erachter komt dat Noord Korea en Rusland een aparte handel voeren in chemische bommen. Bin Laden wordt boos omdat hij er niet betrokken is bij deze handel en doet mee met de oorlog.

Ik wens een waterdichte bunker gevuld met eten en drinken voor 15 jaar.
Hier is hij 50 meter onder de grond en heeft naast het opgeslagen voedsel een bewegingsruimte met een oppervlakte van 50CM2. door het gebrek aan licht of een wc begint na 2 dagen toch wel irritant te worden. Ook de geringe bewegingsruimte begint op je spieren in te werken, maar vooral het slapen op de koude vloer maakt het niet al te prettig.

Door een godswonder overleef je het door de ontlasting te stoppen in de lege flessen drinken. Hoewel je nog wel eens vergist had in welke fles nu met drinken of andere vloeistoffen was gevuld. en de grote hoeveelheid warme kleren die je aanhad toen je de bunker in ging.

Nadat je meerdere malen hebt geprobeerd om de deur van de bunker open te duwen kom je erachter dat de ingang aan de andere zijde is ingestort. De wereld is je allang weer vergeten en iedereen behalve jij leven nog lang en gelukkig.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:21:19 #155
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62641942
ik wens een gelukkig leven.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_62642208
alsjeblieft een gelukkig leven, helaas zag je die auto niet aankomen

ik wens een gitaar waarop ik nooit een snaar verkeerd raak
pi_62642410
Jij krijgt een gitaar waarop je nooit de verkeerde snaar raakt. Er zitten namelijk geen snaren op.

Ik wens dat ik niks meer te wensen had
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:57:41 #158
170355 Kjelleke
Is hij Blind ofzo?
pi_62643247
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij krijgt een gitaar waarop je nooit de verkeerde snaar raakt. Er zitten namelijk geen snaren op.

Ik wens dat ik niks meer te wensen had
nou, dat kan geregeld worden... dan kan je ook niet meer wensen dat het ooit nog goedkomt met Feyenoord, dus komt mij prima uit...

Ik wens Lego
nee, Patrick Kluivert.
pi_62653374
Toet toet, daar komt een gorte vrachtwagen vol met lego.
helaas geeft de lego iets raars af .. het blijkt het giftige chinese melkpoeder te zijn

Ik wens een potje met vet
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:03:30 #160
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62656002
Hier is je potje met vet. Helaas glibber je nu overal naartoe en heb je nergens grip oeh maar wat is dat zijn ze daar net met de weg bezig. Och en daar lig je dan onder de wals het was leuk je gekend te hebben.

Ik wens dat er morgenochtend een pot pindakaas op mijn te wachten staat om overheerlijk op mijn boterham te smeren.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26:20 #161
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_62656591
Omdat pindakaas alleen voor kleine kinderen is wordt je er 1. Je ouders kunnen niet geloven dat jij het bent dus wordt je door verschillende redenen geadopteerd door een marokkaans gezin. Achmed je nieuwe broertje pleegt een misdaad zodat jij ( onder invloed van wilders en sommige Fokkers) en je hele gezin de rest van je leven slijt in 1 of ander berbers dorp zonder WC. Wel maken ze zelf pindakaas en dat is daar wel voor volwassenen simpelweg omdat het 1 van de weinige etenswaren is die ze zich kunnen veroorloven.

Ik wens dat mijn broertje een zusje wordt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_62670761
Je broertje is je zusje geworden. En tegelijk je sexbuddy.

Ik wens dat de bezorging van mijn avondeten binnen 5 minuten geschiedt
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:28:04 #163
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_62670823
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Je broertje is je zusje geworden. En tegelijk je sexbuddy.

Ik wens dat de bezorging van mijn avondeten binnen 5 minuten geschiedt
Het is er binnen 2 minuten, maar wat voor persoon bestelt nou poep als avondeten...
Ik wens een levenslange voorraad onbederfbare Lipton IceTea!
pi_62670865
Je levenslange voorraad onbederfbare Liption Ice Tea wordt bezorgd. Helaas in levenslang onopenbare blikjes.

Ik wens dat mijn auto zichzelf wast
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:39:02 #165
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62672547
Gefeliciteerd de AI in je auto heeft besloten om de maas te gebruiken als wasstraat. daar gaat je dure auto.

Ik wens dat mijn fiets gemaakt is.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_62679744
Tada, je fiets is gemaakt .. helaas is hij gejat en verkocht voor een 10tje aan een junk

Ik wens een alles-in-1 afstandsbediening
pi_62681477
Je krijgt een alles-in-1 afstandsbediening. Helaas zijn er nog nooit zulke grote batterijen gemaakt, en krijg je hem niet aan de praat.

Ik wens een dampend hete kop koffie voor m'n neus
pi_62688170
alsjeblieft, een dampende hete kop over je neus.

ik wens nog zo'n vakantie als afgelopen week
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:50:28 #169
136021 gateh
be different
pi_62688550
je krijgt nog een vakantie, alleen meld je in je post er niet bij waar het is en wordt je per ongeluk naar zambia gevlogen.

ik wens dat me toetsweek goed verloopt.
osdorp posse!
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:52:04 #170
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62688600
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef On het volgende:
alsjeblieft, een dampende hete kop over je neus.

ik wens nog zo'n vakantie als afgelopen week
Hoppa, en je wordt nog een keer 7 dagen achter elkaar door Duitsers uitgewoond op dat bungalowpark. Het is maar wat je leuk vind.

Edit: Kut, te laat.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:50 schreef gateh het volgende:
je krijgt nog een vakantie, alleen meld je in je post er niet bij waar het is en wordt je per ongeluk naar zambia gevlogen.

ik wens dat me toetsweek goed verloopt.
Je toetsweek verloopt vlekkeloos, geen problemen of wat dan ook. De cijfers die je de week er op krijgt zijn dan weer minder fijn...

Ik wens een pakje peuken.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:00:31 #171
136021 gateh
be different
pi_62688872
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoppa, en je wordt nog een keer 7 dagen achter elkaar door Duitsers uitgewoond op dat bungalowpark. Het is maar wat je leuk vind.

Edit: Kut, te laat.
[..]

Je toetsweek verloopt vlekkeloos, geen problemen of wat dan ook. De cijfers die je de week er op krijgt zijn dan weer minder fijn...

Ik wens een pakje peuken.
je krijgt een pakje gauloises blauw maar die vind je niet lekker en geef je gelijk een hele slof aan mij zodat ik me verdriet weg kan roken

ik wens een mooi saldo op me bankrekening.
osdorp posse!
pi_62688972
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef gateh het volgende:

[..]

Dat had je.. bij de Icesave.. Nu ben je alles kwijt..

Ik wil dikkere tieten!
I know, you gonna want me..
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:05:34 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62689070
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef gateh het volgende:

[..]

je krijgt een pakje gauloises blauw maar die vind je niet lekker en geef je gelijk een hele slof aan mij zodat ik me verdriet weg kan roken

Gauloises blauw will do just fine

Dat krijg je, alleen is het begrip 'mooi' nogal subjectief. Ik zou het wel mooi vinden wanneer jij compleet rood staat en het geld dat jij eigenlijk wou hebben bij mij op de rekening wordt gezet.

Edit: Ja godverdomme, jullie moeten eens ophouden met voorkruipen!
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]

Dat had je.. bij de Icesave.. Nu ben je alles kwijt..

Ik wil dikkere tieten!
Die krijg je. Verder geen adder onder het gras. Voor dikke tieten maken we graag een uitzondering

Ik wens dat het ophoud met regenen.
pi_62689308
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:05 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gauloises blauw will do just fine

Dat krijg je, alleen is het begrip 'mooi' nogal subjectief. Ik zou het wel mooi vinden wanneer jij compleet rood staat en het geld dat jij eigenlijk wou hebben bij mij op de rekening wordt gezet.

Edit: Ja godverdomme, jullie moeten eens ophouden met voorkruipen!
[..]

Die krijg je. Verder geen adder onder het gras. Voor dikke tieten maken we graag een uitzondering

Ik wens dat het ophoud met regenen.

Je wens is vervult..
Nu hagelt het net terwijl jij naar buiten loopt en krijg je een hagelsteen ter grootte van een basketbal op je kop..

Ik wens wereldvrede een manwhore..

[ Bericht 0% gewijzigd door NymphomaniacPhantasy op 26-10-2008 15:13:06 (typo) ]
I know, you gonna want me..
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:18:09 #175
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_62689549
Hij heeft aids.

Ik wens dat mijn lieve kleine kat weer leeft. ( o ik mis hem zo )
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')