Et violla, ze ligen voor je neus. Alleen hebben ze eerst nog een tijdje buiten van het Nederlandse klimaat mogen genieten en zijn dus te nat om te roken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
wens vervult, alleen is de spanning je teveel en bezwijk je aan een hartaanval..
Ik wens een nieuw pakje nederlandse, goedgekeurde sigaretten, want de mijne zijn op..
Je mag zoveel wensen als je maar wil, ze komen alleen niet uit.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef A-Dswag het volgende:
Tadaa daar is ze de geile negerin.... helaas is ze zo geil dat ze op je gaat zitten en je bezwijkt aan zuurstof te kort,
ik wens dat ik oneindig kan wensen
Je krijgt een jointje, helaas hebben ze er allerlei zooi bij in gegooit en maak je de worst bad trip mee die je ooit hebt gehad.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:48 schreef Shivananda het volgende:
Je kunt uitslapen maar je kan helaas niet slapen
Ik wens een jointje
Jij krijgt je camera maar tijdens een proeffoto van je eigen hoofd breekt je lensquote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Je krijgt een mooie Siemens telefoon uit 1999
Ik wens een digitale camera
Die krijg je, maar Feyenoord gaat faillietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
De snackbar vergist zich en geeft je een patatje met mayo/diarree. Het bier krijg je wel, maar een Heineken.
Ik wil graag een seizoenskaart voor het leven bij Feyenoord
Al het bier smaakt naar Grolsch maar helaas moet jij het weer opnieuw leren drinkenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Heineken gaat failliet, maar "gelukkig" blijft het geheime recept behouden!
Ik wens dat al het bier naar Grolsch smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |