Je kent dat wel: Je staat te bazen met je homies, aan het uiteinde van het perron, wachtend op de trein. Het is rustig omdat je praktisch van het station afvalt maar dat geeft niet, want dan heb je geen concurrentie als het op het uitzoeken van stoelen aankomt en dus mad streetcredz omdat je als een echte baas in een stoel zit, terwijl al het plebs langs je loopt en boos kijkt naar de tas die je naast je hebt geparkeerd, omdat niemand durft te vragen of ze naast je mogen zitten (op 1 kerel na die pontificaal op mijn tas ging zitten maar dat is een andere klacht, hij woog 150 kg sadh).
De trein arriveert en ja hoor, daar zijn ze weer, de paupers die denken dat ze meer kans maken om voor een deur terecht te komen als ze langzaam naar links lopen terwijl de trein vaart mindert en daardoor bij ons uitkomen waardoor het weer duwen en dringen wordt om naar binnen te gaan. Ik heb dat nooit gesnapt, als je niet tevreden bent met je positie ga je toch ergens anders staan? Wat is het nut van op het laatste moment langzaam met een trein mee te gaan lopen die nog altijd 5 keer sneller beweegt dan jou waardoor je nog altijd even veel kans hebt dat je bij een deur terecht komt?
Helemaal op het laatste moment snap ik het wel, als zo'n deur langs je door schuift loop je een eindje mee, maar echt

Klacht: mensen die meelopen met een trein
Samenvatting: mensen die meelopen met een trein
Bonus: een gratis huillach:
[ Bericht 0% gewijzigd door Nikmans op 25-09-2008 19:36:21 ]