Roky Erickson - I walk with Zombiesquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef Susi het volgende:
[..]
The Bangles - Walk Like An Egyptian
Lopen / Walking
JJ Cale - The Old Man and mequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:45 schreef Burnett het volgende:
Scott Walker - The Old Man's Back Again
Bejaarde
The Velvet Underground - Sunday morning, natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 09:57 schreef ranja het volgende:
Sonic Youth - Youth Against Fascism
zondag
idiotequequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Zero 7 - In the walking line
Radiohead.
het is je favoriet maar welquote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Gabriella Cilmi - Einstein![]()
The View - Claudiaquote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Gabriella Cilmi - Einstein![]()
een liedje over Claudia
Het oh zo bekende "We zijn er bijna!", waar mijn vader dan een variant op had gemaakt waarin hij mij belachelijk maakte... Vaak zat ik dus het laatste stuk naar de camping te brullen in de auto.quote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:
ik dacht al dat je dat nummer van the view zou gaan noemen.
Live - Overcome, over het WTC
rotnummer trouwens. Live had de clip voor dit nummer al gemaakt, maar toen 9/11 plaatsvond hebben ze even snel de clip aangepast om ff flink te kunnen cashen.
ik wil graag een liedje dat je doet denken aan het in de auto zitten richting het zuiden in de zomervakantie, toen je jong was.
Magic Busquote:Op maandag 29 september 2008 14:58 schreef Darkestrah het volgende:
The Who - Tommy (Top 2000 intro.)
The Who
Sorry mensen, maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |