Idd. Wat een kuttopic.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Waarom heb je zoveel kutbreezahs in je MSN?
Waarom heb je MSN?
Waarom ben je op Fok?
Breezahtopics zijn uit de mode neem ik aanquote:
Ik denk dat jij, per definitie, uit de mode bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef DR878 het volgende:
[..]
Breezahtopics zijn uit de mode neem ik aan
bedankt. Is het open toch nog voor niets geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
jammergenoeg niet, maar ik spreek uit eigen visuele ervaringen, en vandaag irriteerde ik me er ineens aan.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:29 schreef ondeugend het volgende:
En nu nog even vertellen waar deze aanval van boos vandaan komt?
Je hebt er eentje aangetikt met je bumper?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
jammergenoeg niet, maar ik spreek uit eigen visuele ervaringen, en vandaag irriteerde ergerde ik me er ineens aan.
failquote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
jammergenoeg niet, maar ik spreek uit eigen visuele ervaringen, en vandaag irriteerde ik me er ineens aan.
Bedanktquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
Ik bel even een ambulance. Sommige mensen krijgen een hoge bloeddruk van zo'n dame.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
Goede puntenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
dan is er toch wel wat aan de hand als de ambulance je mee heeft genomen en je al zo lang in het ziekenhuis ligt dat je al internet hebt ?quote:En dan daarna meteen op msn : ONGELUK LIG IN ZIEKENHUIS
Gewoon met aanstellerietus op de intensive carequote:Op donderdag 25 september 2008 18:21 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
dan is er toch wel wat aan de hand als de ambulance je mee heeft genomen en je al zo lang in het ziekenhuis ligt dat je al internet hebt ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
knap gedaanquote:Het betreft voornamelijk pubermeisjes van 17 die , die dankzij hun breezah manier van fietsen, de wagen achter hun dikke reet niet zien, en dan ten val komen doordat de wagen net hun voorwiel aantikt .
mompelt iets over doktertje spelenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
T-T-T-T-TOPIC SAVERRR
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |