wat 9 van de 10 keer niet eens meer aansluitquote:Op donderdag 25 september 2008 17:15 schreef Garisson72 het volgende:
of steeds maar hetzelfde uitgekauwde argument aanhalen, alsof je dat al die vorige keren niet goed zou hebben verstaan.
Nee toch, tegen wie?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef jordeeeh het volgende:
Maare vanavond moest Ajax toch voetballen?
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:47 schreef Dr.Crane het volgende:
Mensen die eeuwig door willen blijven gaan met een discussie, en die het dan gaan gooien op "ja dat vind jij" of "dat is in jouw opzicht zo"Wat een tijdverspilling.
Dat is inderdaad vermoeiend..quote:
Of dat "luister... luister...luister...."quote:
Als die mensen met goede argumenten kunnen aantonen dat het een subjectief onderwerp is, dan hebben ze volkomen gelijk en ze de morele winnaarquote:Op donderdag 25 september 2008 17:47 schreef Dr.Crane het volgende:
Mensen die eeuwig door willen blijven gaan met een discussie, en die het dan gaan gooien op "ja dat vind jij" of "dat is in jouw opzicht zo"Wat een tijdverspilling.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:15 schreef On het volgende:
Of als ze verliezen een comeback maken als 'je begrijpt het gewoon niet'!
Soms snappen mensen ook wel eens iets echt niet.quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Florian_ het volgende:
BOEHEOEH TS IS LELIJKEN ZN MOEDER KAN NIET KOKEN, GODVERDOMMEH!
*loopt weg*![]()
Overigens veranderd vrijwel nooit iemand van mening door de argumenten van de ander.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Joppy het volgende:
[..]
Als die mensen met goede argumenten kunnen aantonen dat het een subjectief onderwerp is, dan hebben ze volkomen gelijk en ze de morele winnaar![]()
Indien het om een objectief en vaststaand iets gaat, dan hebben ze gewoon geen argumenten meer en falen ze
Met een paar corrigerende tikken..quote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens veranderd vrijwel nooit iemand van mening door de argumenten van de ander.
mwah, indien de ander goede en onderbouwde argumenten heeft, ben ik best bereid mijn standpunten te veranderen. Als je dat niet wil, dan ga je al met een verkeerde instelling de discussie aan.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens veranderd vrijwel nooit iemand van mening door de argumenten van de ander.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef GuyFawkes het volgende:
Dat zei Hitler ook altijd.
Flauw.
dank u, meneer Godwin.quote:
dit is dus een schoolvoorbeeld voor irrelevante informatie :/ heel fijn om te weten wat jij doet in een discussie en fijn dat je even uitlegt wat een discussie is maar je mist het puntquote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dank u, meneer Godwin.
Toch, als ik mijn argumenten heb gemaakt en de andere partij niet meer met veel verhelderends of verhevens komt, heb ik er ook wel een handje van om iets als "let's agree to disagree" te zeggen.
De rek is er dan toch al uit, ik ben niet van plan om mezelf te vermoeien met zulk getouwtrek en als de andere partij zichzelf dan tot winnaar wenst uit te roepen moet hij dat vooral niet laten - een discussie is geen wedstrijd maar een manier om je mening met iemand te delen en diens mening te horen, om er zo misschien van te leren en tot andere inzichten te komen.
OMG jouw eerste sigquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:03 schreef Mikkie het volgende:
"Ja maar jij wil altijd alles beter weten!"
Nee, ik ben gewoon veel slimmer.
Je hebt topic gelezen?quote:
Uhu, wat een eiquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt topic gelezen?Als je een enorm kutdag hebt en je wilt opgevrolijkt worden is het een aanrader
Geïrriteerd worden als mensen niet reageren zoals jij dat wil.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef Xaick het volgende:
dit is dus een schoolvoorbeeld voor irrelevante informatie :/ heel fijn om te weten wat jij doet in een discussie en fijn dat je even uitlegt wat een discussie is maar je mist het punt
kijk voortaan eerst waar het topic over gaat i.p.v. posts te quoten
Het punt is dat je posts zo beuzelachtig zijn, kaasboer. Als je luie arbeiderskont nog wat nuttigs aan dit zielige hoopje topic wilt toevoegen vind ik dat prima, maar je posts mogen wel wat minder bonenziek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
Geïrriteerd worden als mensen niet reageren zoals jij dat wil.
Volgens mij 'mis' ik het punt niet; het punt is gemaakt, het is ruimschoots onderschreven door een aantal anderen (waaronder ikzelf nota bene!), en nu valt mij iets tebinnen wat er zijdelings mee te maken heeft (maar nog steeds ontopic) dus dat meld ik, zoals dat weleens wil gebeuren als mensen praten. Op dat moment boeit het mij niet of het jou interesseert of niet, ik meld het gewoon en wat jij er vervolgens mee doet is aan jou.
O wacht, toch niet . Lachend.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
* vogeltjesdans huilend dit topic verlaat
Kijk, weer zo'n fallus die er niet tegen kan dat mensen ook anders kunnen reageren dan hij vantevoren in zijn stroeve botte kop had bepaald.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Het punt is dat je posts zo beuzelachtig zijn, kaasboer. Als je luie arbeiderskont nog wat nuttigs aan dit zielige hoopje topic wilt toevoegen vind ik dat prima, maar je posts mogen wel wat minder bonenziek.
niet droevig zijn snoetseltjequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n fallus die er niet tegen kan dat mensen ook anders kunnen reageren dan hij vantevoren in zijn stroeve botte kop had bepaald.
Wacht, ik zal nog eens herhalen wat ik bedoel: ...
quote:
Onwillekeurig stel ik me zo voor dat dit voor jou écht een toonbeeld van Briljant Discussievermogen is - je weet niet echt iets inhoudelijks te melden, dus valt terug op Intimidatietechniek uit de Oudheid: neerbuigend doen met hopelijk de associatie dat jij daarmee hogerop lijkt te staan.quote:
nee ik probeerde meer jou opkomend gevoel om veel te serieus op het onderwerp in te gaan te sussen met een aardig tot lief berichtjequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Onwillekeurig stel ik me zo voor dat dit voor jou écht een toonbeeld van Briljant Discussievermogen is - je weet niet echt iets inhoudelijks te melden, dus valt terug op Intimidatietechniek uit de Oudheid: neerbuigend doen met hopelijk de associatie dat jij daarmee hogerop lijkt te staan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef Xaick het volgende:
[..]
nee ik probeerde meer jou opkomend gevoel om veel te serieus op het onderwerp in te gaan te sussen met een aardig tot lief berichtje
maar als dat niet gewaardeert word dan niet hoor
Uitgeluld.
't is een gevalletje projectie zie ik; je wordt er zelluf droevig van.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef Xaick het volgende:
nee ik probeerde meer jou opkomend gevoel om veel te serieus op het onderwerp in te gaan te sussen met een aardig tot lief berichtje
maar als dat niet gewaardeert word dan niet hoor
Onwillekeurig stel ik me zo voor dat dit voor jou écht een toonbeeld van Briljant Discussievermogen is - je weet niet echt iets inhoudelijks te melden, dus valt terug op Intimidatietechniek uit de Oudheid: neerbuigend doen met hopelijk de associatie dat jij daarmee hogerop lijkt te staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is een gevalletje projectie zie ik; je wordt er zelluf droevig van.
Droefsnoetje.
En dan geef je haar even een dreun met de mededeling dat ze haar bek moet houden?quote:Op zondag 28 september 2008 02:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
M'n moeder word altijd boos als ze een discussie niet kan winnen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:45 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Garrison verkeerd spellen
Dat doet m'n vader danquote:Op zondag 28 september 2008 02:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan geef je haar even een dreun met de mededeling dat ze haar bek moet houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |