je had moeten zeggen "FAIL! alleen N00bs zeggen GEOWNT, ware bazen gebruiken PWNED!"quote:Op donderdag 25 september 2008 16:28 schreef Xaick het volgende:
mensen die alles zien als ownen...
kanker irritant
om de meest domme redenen denken ze dat ze jou geownt hebben
een persoonlijk voorbeeld:
ik zit in de trein lekker dufjes wakker te worden wanneer een te hyperactieve mongool naast me gaat zitten.
na een poosje babbelen zeggen wij opeens het zelfde wanneer hij meteen roept '' CITROEN!!! IK WIN!!! GEOWNT!!!!''......
misselijkmakende trieste figuren die alles nodig hebben om hun te kleine ego op te krikken
word , niggaquote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Herald het volgende:
[..]
je had moeten zeggen "FAIL! alleen N00bs zeggen GEOWNT, ware bazen gebruiken PWNED!"
dat is een spelletje wat gebruikt word in de doelgroepen 6-12 jaar, sneue mensen of verstandelijk zwak begaafde mensen. Wanneer 2 of meer mensen tegelijk hetzelfde zeggen heeft degene die als eerst ''citroen'' roept ''gewonnen''.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik snap niet echt wat een citroen ermee te maken heeft
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:42 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft hij je ook nog jouw bek geslagen daarna?
Suf zeg, wij doen dat met "eerste kniep", veel leukerquote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Xaick het volgende:
[..]
dat is een spelletje wat gebruikt word in de doelgroepen 6-12 jaar, sneue mensen of verstandelijk zwak begaafde mensen. Wanneer 2 of meer mensen tegelijk hetzelfde zeggen heeft degene die als eerst ''citroen'' roept ''gewonnen''.
Dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Herald het volgende:
[..]
je had moeten zeggen "FAIL! alleen N00bs zeggen GEOWNT, ware bazen gebruiken PWNED!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |