Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal het voor de noobs even kort uitleggen:
Zo zien de diploma-uitreikingen op de verschillende instellingen eruit (m.b.t. afgestudeerden)
MBO : Petje op
HBO: Kapsel los. Jeweetz.
UNI: Bul en zo'n debiele kuthoed a-la Fresh Prince of Bel Air.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
Inderdaad, je bent best wel dom.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.
Ik heb nooit zo'n kuthoedje hoeven dragen en toch mag ik mijzelf "doctorandus in de wiskunde en natuurwetenschappen" noemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zien de diploma-uitreikingen op de verschillende instellingen eruit (m.b.t. afgestudeerden)
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dinsdag mijn masterdiploma in de Rechtsgeleerdheid gekregen en daar kwam geen enkel hoedje bij kijken. Zelfs geen toga.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, dat maakt het ook zo triest. Door de stompzinnigheid ervan werd het natuurlijk toch nog onbedoeld grappig.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef MarMar het volgende:
Was het niet per ongeluk quasi grappig bedoeld van je oom?
Jij hebt de laatste 50 jaar zeker geen universiteit meer van dichtbij gezien?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef Donders het volgende:
Wees blij dat ze interesse in je tonen...
Lijkt mij toch een behoorlijk valide vraagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef DiRadical het volgende:
Ik kreeg vroeger op familie feestjes ook altijd de vraag wat ik studeerder (antwoord Scheikunde\ Polymeerchemie)
Nieuwe vraag : en wat kun je daar later mee dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |