Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal het voor de noobs even kort uitleggen:
Zo zien de diploma-uitreikingen op de verschillende instellingen eruit (m.b.t. afgestudeerden)
MBO : Petje op
HBO: Kapsel los. Jeweetz.
UNI: Bul en zo'n debiele kuthoed a-la Fresh Prince of Bel Air.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
Inderdaad, je bent best wel dom.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.
Ik heb nooit zo'n kuthoedje hoeven dragen en toch mag ik mijzelf "doctorandus in de wiskunde en natuurwetenschappen" noemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zien de diploma-uitreikingen op de verschillende instellingen eruit (m.b.t. afgestudeerden)
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dinsdag mijn masterdiploma in de Rechtsgeleerdheid gekregen en daar kwam geen enkel hoedje bij kijken. Zelfs geen toga.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, dat maakt het ook zo triest. Door de stompzinnigheid ervan werd het natuurlijk toch nog onbedoeld grappig.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef MarMar het volgende:
Was het niet per ongeluk quasi grappig bedoeld van je oom?
Jij hebt de laatste 50 jaar zeker geen universiteit meer van dichtbij gezien?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef Donders het volgende:
Wees blij dat ze interesse in je tonen...
Lijkt mij toch een behoorlijk valide vraagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef DiRadical het volgende:
Ik kreeg vroeger op familie feestjes ook altijd de vraag wat ik studeerder (antwoord Scheikunde\ Polymeerchemie)
Nieuwe vraag : en wat kun je daar later mee dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet je iig wat je te wachten staat als over 2 jaar je vmbo hebt afgerond.
Oh...vond je het jammer...?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag mijn masterdiploma in de Rechtsgeleerdheid gekregen en daar kwam geen enkel hoedje bij kijken. Zelfs geen toga.
jouw woordkeuze is CRAPquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef solyaris het volgende:
Tijdens een gesprek of eigenlijk tijdens wat oninteressante smalltalk met een oom van mij, vroeg hij of ik bij het afstuderen ook een toga en `zo`n vierkante hoed` moet dragen. Ik was compleet verbouwereerd daar de man adjunct-directeur is van een MBO-instelling en mijns inziens toch beter op de hoogte zou moeten zijn van de Nederlandse onderwijssystemen. Ik schaam mij dood voor al dat onwetende crapuul dat ik onder de noemer `familie` maar moet tolereren.
Klacht: domme onwetende familieleden.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef DiRadical het volgende:
[..]
......
Oh ja, OT
Ik kreeg vroeger op familie feestjes ook altijd de vraag wat ik studeerder (antwoord Scheikunde\ Polymeerchemie)
Nieuwe vraag : en wat kun je daar later mee dan![]()
![]()
Nee, helemaal niet. Anders had ik voor niks een mooi nieuw mantelpakje gekocht en mn haar gedaan.quote:
Maar dát kun je je hele leven nog aan, zo'n kwastenpetje niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Anders had ik voor niks een mooi nieuw mantelpakje gekocht en mn haar gedaan.
Dat is wel erg Royal Sadness, maar het zit wel eens in de familie hoorde ik?!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef xyz147 het volgende:
Wij kunnen elkaar een hand geven
Ik heb hier een zusje die niet eens wist wat het "witte huis" was op haar 16e
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is wel erg Royal Sadness, maar het zit wel eens in de familie hoorde ik?!!
Ja en dat soort kalveren kunnen zich zeker ook nog ongelimiteerd voortplantenquote:
Toch...er werd aan een schoonheidsmiss gevraagd of ze haar provincie op de geografische kaart wilde aanwijzen, en ze wist het niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is wel erg Royal Sadness, maar het zit wel eens in de familie hoorde ik?!!
Nee, jouw nakomelingen zullen lekkere wezens zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 16:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en dat soort kalveren kunnen zich zeker ook nog ongelimiteerd voortplanten
Onze DJ verrijkt iedere dag de taal weer!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ontopic: ben blij dat je een oom hebt die zulke domme dingen zegt. Jij hebt tenminste nog wat te lachen. Mijn oom is psychipratisch.
Zijn `markt` is onderwijs. Oké, het is maar MBO maar van een adjunct-directeur mag je toch iets meer niveau verwachten? Blijkbaar niet. Het lijkt er sterk op dat hij zijn `kennis` uit Amerikaanse films/programma`s haalt. Een doodszonde.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:01 schreef Sowflow het volgende:
*Stiekem vind ik de reactie van TS dom...* We zijn niet van alle markten thuis...
Laat je toch niet zo kennen johquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Nee, jouw nakomelingen zullen lekkere wezens zijn
als je aan een bedrijfsleider van een Bristol vraagt wat de kledingvoorschriften zijn bij Burberry in de P.C.Hooft kunnen ze je daar ook geen antwoord op geven hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef solyaris het volgende:
[..]
Zijn `markt` is onderwijs. Oké, het is maar MBO maar van een adjunct-directeur mag je toch iets meer niveau verwachten? Blijkbaar niet. Het lijkt er sterk op dat hij zijn `kennis` uit Amerikaanse films/programma`s haalt. Een doodszonde.
En dan daar niet eens een foto van in je FoBo zetten?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Anders had ik voor niks een mooi nieuw mantelpakje gekocht en mn haar gedaan.
Haha, nee daar staat inderdaad alleen mijn bachelor inderdaad. Ik zal eens even kijken!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef nerd4sale het volgende:
En dan daar niet eens een foto van in je FoBo zetten?
Is het altijd duidelijk dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Joppy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
'En wat wordt je dan als je daarmee klaar bent?'
Terecht om te weten wat je na je studie wil, onterecht om te vragen naar een pasklaar beroep, wat ik dus bedoel met die vraag.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is het altijd duidelijk dan?
"Ik studeer Engels"
"Oh, dan ben je straks Engelsman!!"
Nee dus. Terechte vraag om te willen weten wat er met de studie gedaan gaat worden.
Haha...mijn held...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
"Ik studeer Engels"
Nee dus. Terechte vraag om te willen weten wat er met de studie gedaan gaat worden.
tuurlijk komt het ook voor, het is maar net hoe de bewuste school ermee omgaat.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:25 schreef Lenrel het volgende:
bij mijn mbo-afstuderen kregen we wel een vierkant hoedje. tevens hoorde ik hetzelfde bij een vriend van mij die van HBO afstudeerde dat hij een vierkant hoedje op had.
Het lijkt er toch op dat het ook in Nederland komt
Ik studeerde wel Scheikunde en geen communicatie wetenschappen of politicologie.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
"Ik studeer Engels"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |