Ik denk dat er beter een R&P-topic geopend kan worden voor al die gefrustreerde kaaskopjes die stiekem maar wat jaloers zijn!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft iemand al een R&P topic voor die arme jongen geopend?
Waarop?quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat er beter een R&P-topic geopend kan worden voor al die gefrustreerde kaaskopjes die stiekem maar wat jaloers zijn!
Op StefanP, die vast wat beters te doen heeft dan de hele dag berichtjes te posten op een forum!quote:
Een hele dag hoeft toch niet? Een half uurtje op de zaterdag ochtend of een half uurtje 's avonds is leuk. Meer ook niet. Het grappige was dat hij daar vroeger wel de tijd voor had. Zou er iets veranderd zijn waar we jaloers op moeten zijn of juist niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op StefanP, die vast wat beters te doen heeft dan de hele dag berichtjes te posten op een forum!
Hoeft ook niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. StefanP heeft een huis, auto en inkomen waar veel posters hier alleen maar van durven dromen en woont in een land waar we stiekem allemaal wel zouden willen wonen. Ik denk dat veel posters die posten uit afgunst en jaloezie. Zo gaat dat nu eenmaal als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Een hele dag hoeft toch niet? Een half uurtje op de zaterdag ochtend of een half uurtje 's avonds is leuk. Meer ook niet. Het grappige was dat hij daar vroeger wel de tijd voor had. Zou er iets veranderd zijn waar we jaloers op moeten zijn of juist niet?
Hij heeft een huis en een auto en zo, maar het is verre van duidelijk hoe hij die gefinancieerd heeft en hoe zeker zijn baan is (dat is in de USA altijd iets minder zeker dan bv in NL), dus de kans bestaat dat in het huidige tijdsgewricht daar wat druk op komt te staan. Ik hoop het in ieder geval niet voor hem - maar het iseen situatie die weinig jaloezie op wekt. Daar komt ook nog bij dat zijns inziens ook nog eens de verkeerde persoon president gaat worden, wat ook niet veel jaloerheid op zal leveren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. StefanP heeft een huis, auto en inkomen waar veel posters hier alleen maar van durven dromen en woont in een land waar we stiekem allemaal wel zouden willen wonen. Ik denk dat veel posters die posten uit afgunst en jaloezie. Zo gaat dat nu eenmaal als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
Wat een psychologie van de koude grond. Het feit dat StefanP gewoon een rete-irritante kut-user zou kunnen zijn komt niet bij je op?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. StefanP heeft een huis, auto en inkomen waar veel posters hier alleen maar van durven dromen en woont in een land waar we stiekem allemaal wel zouden willen wonen. Ik denk dat veel posters die posten uit afgunst en jaloezie. Zo gaat dat nu eenmaal als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
Als hij rete-irritant is dan verstrekt dat juist de afgunstquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een psychologie van de koude grond. Het feit dat StefanP gewoon een rete-irritante kut-user zou kunnen zijn komt niet bij je op?
Dat is ook niet duidelijk, maar het is ook niet gezegd dat hij een of andere onbetaalbare hypotheek heeft en dat hij inmiddels ontslagen is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij heeft een huis en een auto en zo, maar het is verre van duidelijk hoe hij die gefinancieerd heeft en hoe zeker zijn baan is (dat is in de USA altijd iets minder zeker dan bv in NL), dus de kans bestaat dat in het huidige tijdsgewricht daar wat druk op komt te staan. Ik hoop het in ieder geval niet voor hem - maar het iseen situatie die weinig jaloezie op wekt. Daar komt ook nog bij dat zijns inziens ook nog eens de verkeerde persoon president gaat worden, wat ook niet veel jaloerheid op zal leveren.
Daarnaast heb ik zelf een tijd in de USA (NJ) gewoond en gewerkt en hoewel ze daar zeer tevreden over me waren (awards gewonnen en zo) en ik daar (veel) meer kon verdienen dan in NL heb ik toch besloten terug naar NL te gaan. Uiteindelijk voelde ik me er niet echt thuis en er zijn zaken in deze wereld die ik belangrijker vind dan zeer veel geld. Dus van mij hoef je in dit opzicht al geheel geen jaloezie te verwachten.
Feit is dat hij daar eerst toch wel de tijd voor had, om op zeer denigrerende wijze gefrustreerde taal uit te slaan over alles wat hem niet zinde. Toch wel typisch dat hij ineens van het forum is verdwenen. Mensen met een (te) grote bek die opeens stilvallen, dat is altijd opvallend en roept vragen opquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op StefanP, die vast wat beters te doen heeft dan de hele dag berichtjes te posten op een forum!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Halcon het volgende:
en woont in een land waar we stiekem allemaal wel zouden willen wonen.
Ik woon in een beter land dan de VSquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel mensen zouden maar al te graag in de VS wonen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij jaloers bent op hem, maar veel reacties in dit topic spreken wat dat betreft wel boekdelen. Veel mensen zouden maar al te graag in de VS wonen, een leuke vrijstaande woning bewonen, een goed salaris genieten en in een grote auto rijden.
Het kan altijd gebeuren dat iemand opeens niet meer post, omdat diegene er geen tijd meer voor heeft, geen zin meer in heeft.... Het lijkt me aannemelijker dat hij het te druk heeft of er geen zin meer in heeft, dan dat hij onder een brug ligt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feit is dat hij daar eerst toch wel de tijd voor had, om op zeer denigrerende wijze gefrustreerde taal uit te slaan over alles wat hem niet zinde. Toch wel typisch dat hij ineens van het forum is verdwenen. Mensen met een (te) grote bek die opeens stilvallen, dat is altijd opvallend en roept vragen op
Mwah, beetje simplistische visie m'n beste. Ik gun StefanP z'n goeie baan en ongetwijfeld prettige leven in principe van harte.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er sluipt stiekem toch wat jaloezie c.q. afgunst doorheen. Wat dat betreft ben je een typische Nederlander: elke kop die boven het maaiveld uitsteekt hak je er meteen af.quote:Op zondag 9 november 2008 07:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah, beetje simplistische visie m'n beste. Ik gun StefanP z'n goeie baan en ongetwijfeld prettige leven in principe van harte.
Waar het verkeerd gaat, is die atoombunker waar ie met z'n hoofd in is vast komen te zitten. Geen greintje respect voor wat anders is, al is het maar je huidskleur.
En dat is dan ook meteen de reden dat ik geen respect voor die kerel heb. Als je het dan zogenaamd goed hebt, hoe zielig ben je dan om er niets meer mee te kunnen dan naar beneden schoppen?
Afgunst of jaloezie hebben er echt nul komma niks mee te maken, en ik vind die opmerking eigenlijk ook niet veel meer dan een brevet van geestelijke armoede als ik zo vrij mag zijn.
Ik heb een prima leven namelijk.
Waar dan exact?quote:Op zondag 9 november 2008 07:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er sluipt stiekem toch wat jaloezie c.q. afgunst doorheen.
Gast, je hebt geen benul wie ik ben. Als ik iets niet ben is het wel een typische Nederlander. Godzijdank niet.quote:Wat dat betreft ben je een typische Nederlander: elke kop die boven het maaiveld uitsteekt hak je er meteen af.
Hoor je mij niet tegenspreken.quote:Juist mensen als Stefan P geven het forum kleur en het levert altijd weer hilarische topics op. Het zou erg saai zijn als iedereen het met elkaar eens zou zijn en we allemaal in een rijtjescontainer op een VINEX-locatie zouden wonen.
1. Je mag hem overduidelijk niet en dus gun je hem ook niet dat mooie huis, die mooie leefomgeving, die mooie auto en dat goed salaris. Ongeacht wat jouw eigen situatie is, aan je posts te lezen gun je het Stefan niet.quote:Op zondag 9 november 2008 07:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waar dan exact?
[..]
Gast, je hebt geen benul wie ik ben. Als ik iets niet ben is het wel een typische Nederlander. Godzijdank niet.
[..]
Hoor je mij niet tegenspreken.
Ik zou voor geen goud in Amerika willen wonen, dus praat even voor jezelf alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na deze reactie van je heb ik spijt dat ik zojuist op je gereageerd hebquote:Op zondag 9 november 2008 07:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er sluipt stiekem toch wat jaloezie c.q. afgunst doorheen. Wat dat betreft ben je een typische Nederlander: elke kop die boven het maaiveld uitsteekt hak je er meteen af.
Juist mensen als Stefan P geven het forum kleur en het levert altijd weer hilarische topics op. Het zou erg saai zijn als iedereen het met elkaar eens zou zijn en we allemaal in een rijtjescontainer op een VINEX-locatie zouden wonen.
1. Laat eens zien dan?quote:Op zondag 9 november 2008 07:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Je mag hem overduidelijk niet en dus gun je hem ook niet dat mooie huis, die mooie leefomgeving, die mooie auto en dat goed salaris. Ongeacht wat jouw eigen situatie is, aan je posts te lezen gun je het Stefan niet.
2. Ik schreef ook "wat dat betreft".
3. Mooizo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |