quote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten maken
broodje caviaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten maken
Hahahaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFD
Ik compenseer dat ongewildquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef jordeeeh het volgende:
Reageer beetje traag btw, les en sorts.
Ik moest echt heel hard lachen, terwijl dat eigenlijk niet grappig wasquote:
ontkenning is de 1ste fasequote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja maar ik ben geen verslaafde
Als ik niet de eerste 30 topics gebanned was, zat ik ook bij de oude gardequote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Bazen van de oude garde (vanaf #1 present):
GasTurbine
Triptamine
De_Ananas
Agiath
BobbyB
Sackboy
Paaskonijn
Broekpaling
Gers
Ik ga denk ik toch maar eens proberen af te kicken, alhoewel zoeen trip best fijn isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja maar ik ben geen verslaafde
Ik kan geen pannenkoeken maken, omdat ik geen melk meer hebquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat ge je te eten maken ?
Ja maarja, de sc tripjes van tegenwoordig zijn kortdurendquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar eens proberen af te kicken, alhoewel zoeen trip best fijn is
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
ZOMGER MIJN IDOOL JORDY IS ER WEER
Oke.quote:
Bij mij niet. 8 uur lang is geen uitzonderingquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maarja, de sc tripjes van tegenwoordig zijn kortdurend
Gangbangs en fluffers en dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting van topic 187 en 188?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |