abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61904741
servur blablanogwat, jij moet heel hard je best doen om nu nog als iemand met genoeg sociale vaardigheden over te komen Je topic is werkelijk waar bedroevend. En dan nog met die semi-moeilijke woorden/zinnen gaan strooien, jij bent me der eentje!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61904765
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef thumper het volgende:

[..]

Zijn de meeste WO-studenten dat niet?
Nee hè, we gaan toch niet deze kant woord op .
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef thumper het volgende:
Maar goed, TS heeft zijn woorden teruggetrokken, ben nu wel weer benieujwd wat ie gaat doen om de volgende keer dat ie een übergeile chick ziet lopen niet weer een 100% kans aan zich te laten voorbijgaan
Übergeile chick? Dat is dus niet wat ik bedoel.
pi_61904779
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat kun jij wel denken, maar ik weet dat het niet zo is . Dat ik bepaalde idealen heb die geen groot draagvlak in de samenleving vinden maakt mij niet direct sociaal gehandicapt. Of versta jij onder sociaal zijn alles doen en denken wat er door anderen van je wordt verwacht ?
Jij vindt dat het niet zo is. En dat jij er grotendeels andere idealen op na houdt dan 'de meute' maakt jou niet speciaal of excentriek hoor. Ik denk gewoon dat jij er amper vrienden op na houdt, dat je je ongemakkelijk voelt in groepen en dat jij jezelf wel 'speciaal' of 'verheven' voelt maar dat dat vooral voortkomt uit een soort zelfverdedigingsmechanisme wat jij in 't leven hebt geroepen om je onzekerheid te verbloemen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_61904809
Waar bearegard zijn best deed om de rest te overtuigen dat WO studenten ook sociaal kunnen zijn, verpest jij het weer voor alle WO'ers
  donderdag 25 september 2008 @ 14:41:20 #65
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_61904855
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef servus_universitas het volgende:
Übergeile chick? Dat is dus niet wat ik bedoel.
Niet?!

Oh...

* thumper haakt af
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61904954
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij vindt dat het niet zo is. En dat jij er grotendeels andere idealen op na houdt dan 'de meute' maakt jou niet speciaal of excentriek hoor. Ik denk gewoon dat jij er amper vrienden op na houdt, dat je je ongemakkelijk voelt in groepen en dat jij jezelf wel 'speciaal' of 'verheven' voelt maar dat dat vooral voortkomt uit een soort zelfverdedigingsmechanisme wat jij in 't leven hebt geroepen om je onzekerheid te verbloemen.
Ik weet dat het niet zo is. Man, ik ken mijn eigen leven toch? Ik weet dat ik erg sociaal ben. Wat jij probeert te doen is mij in een hokje plaatsen omdat je niet tegen andere geluiden kunt. Omdat je een situatie tegen komt die niet is zoals jij het verwacht of graag zou zien.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:47:12 #67
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61905044
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan ?
Muurbloempjes in de kroeg die denken dat ze zo supercool zijn wanneer hun vrienden ze naar huis moeten dragen .
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_61905066
Je klacht is dus dat je niet alles wat je wilt, kunt krijgen? 0o

Tja, dat hoort bij het leven hé
pi_61905110
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet zo is. Man, ik ken mijn eigen leven toch? Ik weet dat ik erg sociaal ben. Wat jij probeert te doen is mij in een hokje plaatsen omdat je niet tegen andere geluiden kunt. Omdat je een situatie tegen komt die niet is zoals jij het verwacht of graag zou zien.
Uit je eigen fotoboek: Algemene kenmerken des persoons

Agnost
Denker
Introvert
Conservatief
Moralistisch

.

Sociaal dier!
pi_61905137
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef Elfy het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan ?
Muurbloempjes in de kroeg die denken dat ze zo supercool zijn wanneer hun vrienden ze naar huis moeten dragen .
Wat hij heeft geschreven vind ik om eerlijk te zijn best wel schokkend. Ik plaats hier gewoon een topic met een onderwerp waarin ongetwijfeld anderen zich herkennen en dan gaat er iemand opeens zo reageren. Nu is zijn post doorspekt met alle clichés die je je maar kunt voorstellen als het gaat om de sociale vaardigheden van een FOK!ker, maar toch, als iemand dat zo hard zegt om een ander echt onderuit te halen, dat is niet prettig.
pi_61905173
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Uit je eigen fotoboek: Algemene kenmerken des persoons

Agnost
Denker
Introvert
Conservatief
Moralistisch

.

Sociaal dier!
Oh? Ik zie de relatie eigenlijk niet. Nou ja, het punt introvert kan ik mij nog voorstellen dat je uit een soort onwetendheid met betrekking tot de definitie van dat begrip die relatie legt. Maar feitelijk zegt dat natuurlijk weinig over sociale vaardigheden.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:54:03 #72
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61905240
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:49 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wat hij heeft geschreven vind ik om eerlijk te zijn best wel schokkend. Ik plaats hier gewoon een topic met een onderwerp waarin ongetwijfeld anderen zich herkennen en dan gaat er iemand opeens zo reageren. Nu is zijn post doorspekt met alle clichés die je je maar kunt voorstellen als het gaat om de sociale vaardigheden van een FOK!ker, maar toch, als iemand dat zo hard zegt om een ander echt onderuit te halen, dat is niet prettig.
Ik moest er wel om lachen. Zulks een loze post.
Naja niet echt natuurlijk, want hij is totaal, ganz, geheel, niet grappig.
Je vraagt je vast af wat de motivatie was achter zijn post?
Nou!

..
pi_61905380
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef Elfy het volgende:

[..]

Ik moest er wel om lachen. Zulks een loze post.
Naja niet echt natuurlijk, want hij is totaal, ganz, geheel, niet grappig.
Je vraagt je vast af wat de motivatie was achter zijn post?
Nou!

..
Nou, ik begrijp die bekrompenheid gewoon niet. Maar zoals ik al zei zijn het de bekende FOK! clichés over sociale vaardigheden. Maar ze zijn zo vermoeiend, omdat ze behoorlijk hard worden neergezet. Bijna alsof diegene je denkt te hebben doorgrond als een psycholoog in spe .

Ik denk dat ik bepaald niet vreemd ben als ik niet zomaar een gesprek aanknoop met een meisje dat ik opeens langs zie lopen. Dus ik begrijp die hele ophef niet eigenlijk.
pi_61905479
Jajoor (ofzo), wat versta jij dan onder 'sociaal'?
Denk erover na.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:01:48 #75
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_61905483
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nou, ik begrijp die bekrompenheid gewoon niet. Maar zoals ik al zei zijn het de bekende FOK! clichés over sociale vaardigheden. Maar ze zijn zo vermoeiend, omdat ze behoorlijk hard worden neergezet. Bijna alsof diegene je denkt te hebben doorgrond als een psycholoog in spe .

Ik denk dat ik bepaald niet vreemd ben als ik niet zomaar een gesprek aanknoop met een meisje dat ik opeens langs zie lopen. Dus ik begrijp die hele ophef niet eigenlijk.
Wehehe

Mwah vreemd is het niet. Het heeft wel wat romantisch hoe je het neer zet. Doch het is een beetje jammer, aan random ontmoetingen kun je soms leuke contacten overhouden. Kwaad kan het niet.
pi_61905527
Eén vraagje TS, praat jij in het echt zoals je typt? Ik hoop het niet voor je
pi_61905743
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:49 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wehehe, jij kan niet echt zijn. Goeie gimmick.
pi_61906573
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef afcajos het volgende:
Eén vraagje TS, praat jij in het echt zoals je typt? Ik hoop het niet voor je
Beter dan praten zoals bepaalde anderen typen ...
pi_61906678
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef Deliah het volgende:

[..]

Beter dan praten zoals bepaalde anderen typen ...
Hah, eens!

Jajong, wat verstaat gij onder 'sociaal'?

Denk erover na.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:53:40 #80
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61907071
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben niet heel snel onder de indruk van vrouwelijk schoon. Het laat mij doorgaans koud. Maar heel af en toe spot je een exemplaar dat op een magische wijze daadwerkelijk iets bij je los maakt. Dat kan haar schoonheid zijn, maar ook iets geheel anders.

Maar wat is het dan toch frustrerend wanneer je met vrijwel 100% zekerheid kunt zeggen dat de kans 0 is dat je haar ooit weer ziet.
Is dit niet de ultieme schoonheid van de klassieke poeet? Weltschmerzen? Onbereikbare liefdes die altijd mooi zijn en blijven, maar niet tastbaar zijn. Beter: doordát ze niet tastbaar zijn.
Pijn en verlangen die samengaan, die zorgen voor het ultieme genot.

Ikzelf houd niet van onbereikbare liefdes, om mannen in de verte te aanbidden. Wat heb ik eraan, behalve erover dagdromen. Het valt me echter op dat vrienden vaak dwepen over vrouwen die niet bereikbaar zijn. Zoals jij, vrouwen die ze niet kennen, actrices die een rol spelen waar ze vol van zijn, en daar kunnen ze over praten alsof ze deze vrouwen kennen! En na maanden nóg! Wauw...

1)Hebben mannen niet de uiterlijke schoonheid nodig van de vrouw om bepaalde eigenschappen die bij de man dieper verborgen liggen, aan te wakkeren? Zoals kwetsbaarheid, ongeschondenheid, zachtheid.

2)Hebben mannen uiterlijke schoonheid nodig om seksueel geprikkeld te worden? Mannen zijn al vanaf hun 3e actief bezig met seksuele prikkels, en aangezien ze na hun 1e zaadlozing dagelijks mastruberen, hebben ze vrouwelijk schoon niet nodig als visualisatie en variatie als inspiratie?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:55:34 #81
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_61907123
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik niet als een mannelijke neanderthaler begin te kwijlen iedere keer wanneer ik ook maar een schim zie van een vrouw? Dat deed ik misschien als puber, maar dan is het logisch.
Egt he.

Sommige zijn zó zielig en obsessief daarin.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:58:44 #82
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_61907196
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Sowflow het volgende:

[..] goede post [..]

1) nee, uiterlijk is ook voor deze gevoelens belangrijk (ja écht!)

2) ja
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61907205
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:

Ik ben niet heel snel onder de indruk van vrouwelijk schoon. Het laat mij doorgaans koud. Maar heel af en toe spot je een exemplaar dat op een magische wijze daadwerkelijk iets bij je los maakt. Dat kan haar schoonheid zijn, maar ook iets geheel anders.

Maar wat is het dan toch frustrerend wanneer je met vrijwel 100% zekerheid kunt zeggen dat de kans 0 is dat je haar ooit weer ziet.
Ben het geheel met je eens wat weer grappig is als je daadwerkelijk fuifduif bent. Een 'voorwerp van schoonheid'.
pi_61907225
Wat toevallig dat dit topic net nu geopend is.

Op de trein van school naar huis vanmiddag heb ik een heel lief mooi meisje gezien ( ), ze zat met haar laptop aan het spelen en at daarna niet geheel charmant een boterham.

Maar als ik een ideaalbeeld van mijn droomvrouw heb, zij was het!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61907769
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat toevallig dat dit topic net nu geopend is.

Op de trein van school naar huis vanmiddag heb ik een heel lief mooi meisje gezien ( ), ze zat met haar laptop aan het spelen en at daarna niet geheel charmant een boterham.

Maar als ik een ideaalbeeld van mijn droomvrouw heb, zij was het!
Ik was het
Denk erover na.
pi_61907849
Godverdomme, deze user ruikt naar Fuifduif!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 25 september 2008 @ 16:43:41 #87
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61908394
Vaak dat veel mensen zo negatief reageren op dit topic

Iedereen heeft toch wel eens zo'n moment dat je van een iemand denkt van "wow, die is leuk", en waarvan je dan daarna denkt "bwoh, die zie ik toch nooit meer terug". Ik heb dat meerdere keren gehad, bijvoorbeeld op het station of in de stad.
Primum non nocere
pi_61908449
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Met iemand nummer vragen is imo ook niks mis. Maar wtf moet je met iemands hyves .
Weetje dat niet? Then you better axk somebody!
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 25 september 2008 @ 16:59:32 #89
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61908852
TS is een fok noob.

Je eigen fout toegeven en terugtrekken in je eigen topic is uitermate triest en not done, dan vraag je gewoon om problemen.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  donderdag 25 september 2008 @ 17:04:33 #90
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61908984
Maar verder heb je wel gelijk.
Heb ook momenten waar ik dan zon uberlekker chick zie. Dan zoek ik altijd oogcontact met haar, en afhankelijk daarvan waag ik et erop.

Maarja mocht et niet lukken dan laat ik er geen traantje om want er zijn zoveel kippen op deze wereld.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')