We horen het wel wanneer het topic online is...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
Maar de digitale camera is leeg, dus nu kan ik nog niks. Oplader heeft Sven verstopt.

* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
De storm is losgebarsten. Boven het hoofd van de Fortis bank. Op het moment dat ik dit schrijf: de koers van Fortis op 5,75 EUR. En dat is zo'n 17,7% lager dan het slot van gisteren

Ik heb besloten toch maar aan m'n onderzoeksvoorstel te gaan werken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen het wel wanneer het topic online is...

Het is dan ook de sponsor van ...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...

Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is dan ook de sponsor van ...

Dan is dit misschien een goede reden om in te kopenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...

Nee, nog niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen

Waarop?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klik

Maar niemand die de door mij bedoelde 2e betekenis nog heeft gememoreerd...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de TT best poetische trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |