Ik mijne ook...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel die van mij vooral erg goed...
Ik zie hier wel een mogelijkheid tot gesubsidieerde slachtofferhulp in de vorm van een Bloc Party concert!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ieuwww.
Ow, mogen we nu een praatgroepje oprichten?.
Nee joh, het is een hele leuke indie-rockbandquote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is Bloc party voor muziek dan? De naam klinkt als een hele foute boyband. Please tell me I'm wrong.
Privéconcertje dan, met een meet-en-greet met een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik kenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een mogelijkheid tot gesubsidieerde slachtofferhulp in de vorm van een Bloc Party concert!
Willie Wartaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik ken.
He's all yours.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Privéconcertje dan, met een meet-en-greet met een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik ken.
Dat eerste nummer ken ik wel ergens van. Klinkt okay die muziek. Niet zo emo-indie, want daar houd ik niet meer zo van.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, het is een hele leuke indie-rockband!!!
Mijn twee favo nummers van deze band zijn:
Aux Raus.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
He's all yours.
Banquet is idd een heerlijk nummer, Mercury en Flux vind ik ook erg tof.
Heb ze pas net ontdekt, maar echt heerlijk, om weer eens iets qua muziek te ontdekken wat wél echt de moeite waard is.
Datzelfde heb ik ook bij Aux Raus, maar dat is vooral gewoon blije muziek.
Het kan zijn dat ik het je eerder heb laten horen, we hebben het ook ooit met de band gespeeld namelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat eerste nummer ken ik wel ergens van. Klinkt okay die muziek. Niet zo emo-indie, want daar houd ik niet meer zo van.
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
He's all yours.
Banquet is idd een heerlijk nummer, Mercury en Flux vind ik ook erg tof.
Heb ze pas net ontdekt, maar echt heerlijk, om weer eens iets qua muziek te ontdekken wat wél echt de moeite waard is.
Datzelfde heb ik ook bij Aux Raus, maar dat is vooral gewoon blije muziek.
Ja, geweldig vind ik het.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aux Raus.Echt teringherrie eigenlijk, maar wel tof.
Nee?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?
Basiskennis.
Ow jeetje, de opvoeding moet nog beginnen...quote:
And if a double-decker busquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?
Basiskennis.
Dat vind ik dan weer een beetje een zeiknummer. Doe mij maar Bigmouth of Heaven knows I'm miserable.quote:
Geniale teksten blijven hetquote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine
Romantiek is niet dood, romantiek is samen doodgaan.
Over emo-indie gesprokenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine
Romantiek is niet dood, romantiek is samen doodgaan.
Dit is in een serie (charmed?) gebruikt volgens mij, komt me bekend voor en klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow jeetje, de opvoeding moet nog beginnen....
Morrissey is geniaal, legendarisch, en mijn grote held!!!
Begin hier eens mee:
die ken je wellicht al.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is in een serie (charmed?) gebruikt volgens mij, komt me bekend voor en klinkt niet verkeerd.
Sowieso, ben gek op muziek, en sta altijd open voor het leren kennen van nog meer goeie muziek.
Ook al lang niet meer geluisterd. Maar The Smiths blijven toch wel een geval van oude liefde roest niet bij mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |