Wat een nummer, TOP!!! Wauw, nog altijd onder indruk als ik het hoor! En het heeft n heel politiek verhaal.quote:
Wat, dat van die moffen?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
...valt me tegen dat je dit zegt...
Maar dat maakt het nog niet 'a jeans'quote:In de VS zeggen ze *jeans* , pair of jeans is te formeel.
Rode spijkerbroeken jaquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Bah, jeans. Wij aristocraten nemen alleen genoegen met echte kwaliteit.
And that my friend, is het grote verschil tussen spreektaal en "correcte" schrijftaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat, dat van die moffen?
[..]
Maar dat maakt het nog niet 'a jeans'
Holland of Nederland?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef leolinedance het volgende:
Toilet of wc?
Mag ik nog een pair of pilsjes?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vind het erger zeggen als mensen zeggen: "mag ik nog een pilsje?"
Cameltoe jeansquote:Op vrijdag 26 september 2008 02:56 schreef Morwen het volgende:
Ik zeg altijd "Skinnyjeans" en daarna moet ik krassen kotsen
Dat is pas echt een plaats delictquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is pas echt een plaats delict*Auw
Ik wikkel mij in poeplappen die ik pik bij het leprozenhuisquote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Grapjas. Ik draag geen proletariaatraggen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wikkel mij in poeplappen die ik pik bij het leprozenhuis
ooit gehoord van het woord spijkerstof? zal wel niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:57 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Waar zitten de spijkersssssss...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |