Je moeder.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
PI's lezen blijft zelfs voor oldbies lastig.
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef LasTeR het volgende:
Serieus, twee dames met de uitstraling van een dode vis. Dat is één bitchfight die ik niet hoef te zien!
Volg eerst eens een cursus Nederlands voordat je over andere mensen begint te zeuren, wel eens van vooroordelen gehoord, racist!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!
Ik ben gewoon blij met mezelf en half NL is rasistisch, m'n ouders ook.![]()
JE MAG HIER GEEN MENING HEBBEN!![]()
En jullie zijn NATUURLIJK niet zo, I know.
Nou, ik kan me het moeilijk voorstellen.
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plekquote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Post die shit dan ook niet online als je dat niet wil.
Sourcy heeft 'm.quote:
Ik mis de pun even, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De ironie dat ik, als excuusallochtoon, je nu op je taalfouten moet gaan wijzen. Priceless.
En dat je ouders tokkies zijn was inmiddels wel duidelijk. Appels vallen meestal niet ver en zo.
Laag opgeleid zeker ook?
MASD, in je mand!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
LOLquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je op tomboys valt.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga gewoon niet stemmen.
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plek
Gewoon posten.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef MASD het volgende:
Heeft er iemand trouwens interesse in pm 1 van de 2?
Ik heb op dr gestemd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef IQM het volgende:
Whehe, DarkDream heeft op zichzelf gestemd!!11!1!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |