Ik word nog liever wakker naast Erica Terpstra die 2 emmers chilli heeft verorbert en er al 2 weken dood ligt dan dat ik onder DarkDreamer dood gevonden wordt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja komop, die heeft toch ook een rothoofd?
Sorry Nijntje, dat ik zei dat ik je al genoeg foto's van je gezien had, zal het nooit meer doen enzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit moet ik dan ook maar even volgen.
Hoi DarkDream.
Hehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ok. Je bent een nietszeggende klererascist met ongegronde narcistische trekjes die bijster slecht tegen kritiek kan en veulsteveel vrijetijd heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, lul dan over m'n "zo slechteinnerlijk"
Ik nuanceerde het iets, maar dit was inderdaad mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef JanusAnus het volgende:
Als je zo'n kankerbak hebt zet je toch geen foto's van jezelf op internetEn ook dat korte haar
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je ook de retard check gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Dagonet het volgende:
Have fun people.
Oh, 't is geen kloon trouwens. I checked.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mannen die dronken zijn en willen neuken liegen wel vaker om hun doel te bereiken.
Maar serieus, ik denk dat geen man jou boven dat pluizigenijntje zou kiezen. Nou ja, misschien wat Tweakerts ofzo.
En ik neuk haar, wat ook weer een beetje waarde toevoegt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
Leuk koppie, toch?
Vind d'r verder ook niet héél bijzonder ofzo, maar toch.
Jawel, we hebben een naam-basher! DarkDream... Meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.![]()
Boeie, als mensen mij maar mogen in het dagelijkse leven.![]()
Who the fuck Nijntje (wie verzint nu weer zo'n babynaampje?) is kan me niet schelen.
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
Leuk koppie, toch?
Vind d'r verder ook niet héél bijzonder ofzo, maar toch.
DarkDream daarentegen is onwijs cool. Charismatisch, diep en gevoelig.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.![]()
Who the fuck Nijntje (wie verzint nu weer zo'n babynaampje?) is kan me niet schelen.
Mensen liegen. Denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
Daarna moet die neger wel oprotten!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DarkDream daarentegen is onwijs cool. Charismatisch, diep en gevoelig.
Ik vind het vooral een gothic-emo-naam. Misschien is zelfmoord de enige juiste optie voor je.
Of een dikke negerpe-nis in je reet.
Dat laatste zei ik alleen maar omdat je al een vriendje hebt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.
Die mond ook echt, de kanker wat een pech.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Echt, wtf!
Ach welnee, het is een openbaar forum met openbare foto's en meningen. Lijkt me.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef Litso het volgende:
Nou nee dankje IQM. Ik word er niet warm van.
Zeker, was vast een toerkoemoslim.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarna moet die neger wel oprotten!
En nu opeens terugkrabbelen he?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat laatste zei ik alleen maar omdat je al een vriendje hebt.
En de verwassen Wibra kleding, daar word ik pas wild van!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mond ook echt, de kanker wat een pech.
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef JanusAnus het volgende:
Als je zo'n kankerbak hebt zet je toch geen foto's van jezelf op internetEn ook dat korte haar
Misschien was dat het wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mond ook echt, de kanker
Waarschijnlijk zijn ze bang om de waarheid te zeggen. Want ze slaat vast ook net zo hard als een gozer.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Mensen liegen. Denk daar maar eens over na.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.
Over wie heb jij het nu? Want volgens mij ging het over PNquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.
PI's lezen blijft zelfs voor oldbies lastig.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En nu opeens terugkrabbelen he?
Slijmbal
Had ik het ook over.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nu? Want volgens mij ging het over PN
De ironie dat ik, als excuusallochtoon, je nu op je taalfouten moet gaan wijzen. Priceless.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef LasTeR het volgende:
Serieus, twee dames met de uitstraling van een dode vis. Dat is één bitchfight die ik niet hoef te zien!
Rasisme.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!
Ik ben gewoon blij met mezelf en half NL is rasistisch, m'n ouders ook.![]()
JE MAG HIER GEEN MENING HEBBEN!![]()
En jullie zijn NATUURLIJK niet zo, I know.
Nou, ik kan me het moeilijk voorstellen.
Post die shit dan ook niet online als je dat niet wil.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godverdomme ik had gehoopt dat die just-out-of-bed-foto niet 20 keer gepost hoefde te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |