heb je daar een bron voor? er zijn namelijk boze tongen die beweren dat de islam juist een afnemende religie is en dat het aantal van 1,5 miljard sterk doet denken aan grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Ghazi het volgende:
Goede zaak. Er zijn ca. 1,5 miljard Moslims op deze aardbol, en het is logisch dat met zo'n grote massa rekening wordt gehouden. De Islam groeit nog steeds. Dus vooruitzien is regeren.
Maar wat gebeurt er als je in Mekka bent? Hoe moet je dan zitten?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Ghazi het volgende:
Goede zaak. Er zijn ca. 1,5 miljard Moslims op deze aardbol, en het is logisch dat met zo'n grote massa rekening wordt gehouden. De Islam groeit nog steeds. Dus vooruitzien is regeren.
In Mekka houdt Allah je schijt tegen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er als je in Mekka bent? Hoe moet je dan zitten?
Ik ga er vanuit dat je religieus bent, want dat leid ik af uit jouw jubelende reactie.
Net als overal ter wereld is ook in Mekka de Kaba het centrale richtpunt voor Moslims, dus niet de stad zelf.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef damian5700 het volgende:
Maar wat gebeurt er als je in Mekka bent? Hoe moet je dan zitten?
Ik ga er vanuit dat je religieus bent, want dat leid ik af uit jouw jubelende reactie.
je hebt gelijk, ik bedoelde vaak ipv altijdquote:Op donderdag 25 september 2008 12:31 schreef Cith het volgende:
[..]
Nee hoor
Cirkelvormig != bolvormig
lijkt mij ook logischerquote:Op donderdag 25 september 2008 12:10 schreef Knarf het volgende:
Ik dacht dat het andersom was. Dat je niet met je kont richting Mekka mocht zitten.
Nuja, weer wat geleerd.
maar dat gaat wat passen en meten wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net als overal ter wereld is ook in Mekka de Kaba het centrale richtpunt voor Moslims, dus niet de stad zelf.
Das niet waar, de aarde is sferisch.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
de aarde is rond, men zit dus altijd in de richting van Mekka te schijten
Er zijn nu al zooooooveeeeeeel berichten uit Engeland gekomen over echt extreem cultuurrelativisme, die vaak of haast telkens niet waar bleken of net een tikkeltje genuanceerder, dat ik dit niet zomaar kan aannemen, zo belachelijk klinkt het. Ben benieuwd.quote:De toiletten in het nog nieuw te bouwen olympisch park in Londen zullen zodanig worden geplaatst dat moslims die naar het toilet gaan niet met hun gezicht naar Mekka hoeven te zitten.
Ben je nou echt zo wereldvreemd:quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar dat gaat wat passen en meten worden
Gewoon pissen en poepen in de richting van Mekka, dus.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef sempron2400 het volgende:
Hoe zit dan dan met grote boodschap en kleine boodschap, dan zijn twee verschillende richtingen.
Gewoon weer het werk van overijverige slinkse uberpolitiekcorrecten, zoals gewoonlijk dus.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, zelf als moslim heb ik NOOIT van deze regel gehoord.
Waarom dat nou weer???????quote:Op donderdag 25 september 2008 11:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die gekke Britten zijn echt extreem cultuurrelativistisch. Dit is gepamper van buitencategorie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |