quote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef GambitRS het volgende:
Pingpong ballen moet je niet verkopen, die moet je uitdelen aan de rest van het volk zodat iedereen er plezier van heeft! Daarom dat ik ze op de A2 zou dumpen, dan zijn er genoeg mensen die een gratis bal kunnen scoren!
Als ik 30 bier op heb, NAC heeft gewonnen, we de scheids flink verrot hebben gescholden, en na afloop een goede matpartij met de tegenstander.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:10 schreef Stofje het volgende:
Ik had kort geleden een sollicitatiegesprek en daar werd gevraagd: "Wanneer is voor jou een dag geslaagd?" gevolgd door "En wanneer is een dag voor jou zeker niet geslaagd?" Vond ik ook een tamelijk moeilijke, omdat je nu eenmaal niet helemaal eerlijk kan zijn dan. "Als ik 10 bier op heb en ik op dat moment een lekker wijf tegenkom" is namelijk niet hetgeen ze willen horen lijkt me...
Stel jij zou 1 miljoen pingpongballen krijgen. Dan zou jij ze allemaal op de A2 gooien in plaats van dat je ze zou laten inpakken door een bedrijf en er wellicht 5 ton mee kan verdienen?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef GambitRS het volgende:
Pingpong ballen moet je niet verkopen, die moet je uitdelen aan de rest van het volk zodat iedereen er plezier van heeft! Daarom dat ik ze op de A2 zou dumpen, dan zijn er genoeg mensen die een gratis bal kunnen scoren!
Allebei fout...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:53 schreef Dlocks het volgende:
Het antwoord op vraag zes hangt af van het bedrijf waar je gaat solliciteren. Als je bijvoorbeeld bij schiphol gaat solliciteren dan is het antwoord: "Te weinig, er moet meer gevlogen worden." Ga je bij Greenpeace solliciteren dan is het antwoord: "Te veel, er moet minder gevlogen worden."
En zo is het eigenlijk bij iedere vraag zo dat het antwoord gedeeltelijk afhangt van het bedrijf waar je aan het solliciteren bent.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een stupide vragen.
Maar door met je antwoorden soms af te wijken van de gestelde kaders ofwel het verwachtingspatroon kun je laten zien dat je een creatieve denker bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef ioko het volgende:
[..]
Allebei fout...
Deze vraag gaat erom of je snel een realistische inschatting kan maken van iets wat je niet kan meten. Het geeft aan in welke mate je conceptueel kan nadenken en kan werken met onzekere factoren in een vraagstuk.
Minder Mythbusters kijken knulquote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef DJKoster het volgende:
Ik zou de pingpongballen in een gezonken boot stoppen om te kijken of ie bovenkomt...
Ja...gut, je loopt ook altijd met een warme beker koffie in je binnenzakquote:En je baas in de lift moet je een kop warme koffie geven. Mensen denken positiever over iemand als ze iets warms hebben vastgehouden
En dan een vlammetje erbij houdenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Een miljoen pingpongballen zou ik trouwens in het huis van een vers bruidspaar storten als het huwelijk aan de gang is.
Word yo. De "vertel eens een grap" is inderdaad ook lomp. Ik snap wel waarom ze het doen maar het is redelijk sufquote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je trouwens denkt dat er 100 miljoen vliegtuigen in de wereld zijn, word je ook niet aangenomen vermoed ik
Ik was laatst opeen rommelmarkt en daar zat een kerel allemaal dingen te verkopen voor 50cent, dus ik pake een beeldje en pleur 50 cent naar die knakker.......quote:9 Vertel eens een mop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |