had je dat niet bij deze opgave?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef kwiwi het volgende:
ik zit altijd nog te wachten op de keer dat ik die 5 plaatjes zie, en direct het sleutelwoord weet!
zou dat even leuk zijn
Ik kan vast wel een relatie tussen mijn sleutelwoord en nintendo verzinnen, maar dat zou de boel alleen maar compliceren.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Tokamak het volgende:
Heeft nintendo hier uberhaupt iets mee te maken?
sorryquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge ik moet weg, ik dacht mooi het antwoord is geraden kan ik met een gerust hart weg.. Ist antwoord nog niet geraden
Dan laat ik die gewoon varenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een relatie tussen mijn sleutelwoord en nintendo verzinnen, maar dat zou de boel alleen maar compliceren.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
had je dat niet bij deze opgave?![]()
Kan het nog erger danquote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een relatie tussen mijn sleutelwoord en nintendo verzinnen, maar dat zou de boel alleen maar compliceren.
Dagobert en Loch Ness?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hey dat klinkt best aannemelijk!
zowat alles klinkt momenteel aannemelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bingo!!!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef Rijpie het volgende:
Dagobert Duck ?
ja preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is zo! die heeft ook zo'n brilletje.
Damn dat idee heb ik eerst nog afgeslagenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Bingo!!!!!
Rijpie, kun je me de punten even geven van jou opgave? Die had je nog niet verwerkt
Hij komt uit schotlandquote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef Maringo het volgende:
Dagobert Duck en het Monster van Loch Ness is een van de boeken dacht ik
Duidelijkquote:Dagoberts achternaam is in het Engels McDuck, een Schotse naam - de gierigheid van Schotten was en is spreekwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |