of Brouwersgracht ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Szura het volgende:
singelgracht dan? ik ga ze gewoon af
hij heeft een veel bekendere naamgenoot die hetzelfde beroep had.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een hint over die sjappie die we moeten raden? Hij komt me zo bekend voor
Check!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Rijpie het volgende:
1. entrepotdok
ik kan er nog helemaal niks van maken..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:43 schreef PhysicsRules het volgende:
kom eens op allemaal, doe eens wat hardop associëren
daar wordt het voor mij niet duidelijker meequote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Ok, een hint: nummer 5 heeft te maken met de fysieke afmetingen van een CD
geen water. Neem ze allemaal nog een stapje verder. Het is een moeilijke deze keer.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik kan er nog helemaal niks van maken..
dacht eerst iets met water.. yukon, meer van loch ness en entrepotdok
maar het brilletje en de cd hebben daar niks mee te maken
er is een relatie tussen geld en de afmetingen van een cdquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan die afmeting van de cd hint niet plaatsen.
Ik dacht, dat is de 6e hint omdat ie goudkleurig is
Rond....cirkel.....quote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
er is een relatie tussen geld en de afmetingen van een cd
een dubbeltjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien maar wat ik daar nou precies mee moetquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
NeeDat is de clue die je uit foto 5 moest halen.
nee, als in wikipediaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
als in zo plat als een dubbeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |