Op basis van mijn OS word ik ongeschikt voor de job bevondenquote:All checks are now complete and unfortunately the following check(s) failed:
Unsupported Operating System: You are using an unsupported operating system. Unfortunately our testing system only supports the most common operating systems - Microsoft Windows 2000, XP Home or XP Professional. Mac, Linux and older versions of Windows are not supported.
Wat dat betreft heb ik wel weer het geluk in nederland te wonenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
He jammer. Dan maar de bijstand in he
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:16 schreef DaFan het volgende:
Misschien hebben ze nog een website ontwikkelaar nodig.
Solliciteer zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:16 schreef DaFan het volgende:
Ze zullen die check wel niet voor niets hebben. Misschien zijn niet-windows gebruikers wel harstikke roekeloos en maken veel fouten.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:31 schreef switchboy het volgende:
Speel vals, weizig het OS wat je browser raporteerd
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:16 schreef DaFan het volgende:
Inderdaad. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dan wel weer top.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
echt een saaie baan lijkt me dat
Hele dag een beetje voor een scherm zitten en vliegtuigen doorverwijzen
Maar dat mag dan ook wel, vriend van me is vorige week afgevallen, hij was bezig met de opleiding. Mij lijkt het ook totaal niets, maar ja, ben blij dat die mensen er zijn en ben al helemaal blij dat die opleiding en selectie zo streng is, ik zou niet graag in een vliegtuig zitten met slechts "middelmatig" personeel op zo'n toren.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Inderdaad. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dan wel weer top.
Het is behoorlijk intensief anders.. Plus dat het gewoon goed betaaldquote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
echt een saaie baan lijkt me dat
Hele dag een beetje voor een scherm zitten en vliegtuigen doorverwijzen
DIKKE VETTE FAAAAAAAAAAL!!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef Keiichi het volgende:
Ik dacht, misschien is luchtverkeersleider de baan die op mij toegeschreven staat.
Op verschillende plaatsen word je met advertenties erover overdonderd, dus ik ga naar de site, probeer te sollicitiren, krijg ik voordat ik iets in heb kunnen vullen dit:
[..]
Op basis van mijn OS word ik ongeschikt voor de job bevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |