Don't know. Mr. Gibbs was wel erg leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die leuke bij-figuren zitten allemaal niet meer in de nieuwe film toch? Mr. Gibbs, Pintel & Ragetti enzo?
Die wel volgens mij, maar Elizabeth en Will niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die leuke bij-figuren zitten allemaal niet meer in de nieuwe film toch? Mr. Gibbs, Pintel & Ragetti enzo?
Dat was (ook) Hans Zimmer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Operc het volgende:
[..]
idd. Had hij ook iets te maken met de eerste film of was dat alleen Klaus Badelt?
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:14 schreef vencodark het volgende:
Ja, nu weet ik het zeker: ik vind de posters afgrijselijk.
die 3D hype is zowiezo baggerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond hem ook matig. Jack is wel weer leuk maar wordt ook een beetje eentonig. Blackbeard kwam imho ook niet bepaald overtuigend over. Ik vond het 3D effect wel tof en genoeg toevoegen mits je in IMAX kijkt want op normale schermen wordt het 3D effect overschaduwd door het matige beeld.
Vind ik niet. In IMAX voegt het echt wat toe vind ik voor bepaalde films.quote:
Wat voegt het dan toe? 3D is niets meer dan een gimmick.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik niet. In IMAX voegt het echt wat toe vind ik voor bepaalde films.
Te veel wendingen waren juist het grote minpunt van vooral deel 3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef superjojo het volgende:
Vond het wel weer aardig, maar het begint me nu ook wel een beetje te vervelen. De zeemeerminnen waren een toffe toevoeging, maar er had meer mee gedaan kunnen worden. De Spanjaarden voegden echt heel weinig toe. Sowieso, als je een film van 2,5 uur maakt, kun je best iets spannender, iets meer onverwachte wendingen in je film stoppen.
3D was wel tof.
Maar wel 60 miljoen geven aan Deppquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Rookert het volgende:
Nou, ik vond hem maar magertjes. Je merkt duidelijk dat ze minder geld hebben
Diepte. Het gevoel en beeld dat je er midden in staat. Vind het ook een stuk overzichtelijker door de diepte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat voegt het dan toe? 3D is niets meer dan een gimmick.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel 60 35 miljoen geven aan Depp
Ja mss wel, maar nu kabbelde alles wel heel erg voort en verliep het allemaal wat voorspelbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Te veel wendingen waren juist het grote minpunt van vooral deel 3
Ik krijg altijd een enorme hoofdpijn van 3D films. En onze ** bioscoop had niet eens 3D...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Diepte. Het gevoel en beeld dat je er midden in staat. Vind het ook een stuk overzichtelijker door de diepte.
Dat heb ik bij geen enkele 3d film nog gehad dat je er middenin staat. Ja in een enkele scene aan het begin van Tron 3d waar je het huis in zoomt is dat een maal overkomen. Maar dat was iets van 10 seconden ooit. Dat vind ik dus een meerwaarde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Diepte. Het gevoel en beeld dat je er midden in staat. Vind het ook een stuk overzichtelijker door de diepte.
never change a winning team, zonder dezelfde muziek was ik er niet heen gegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben er heen geweest en vond het teleurstellend,
muziek was te veel van hetzelfde,
te weing humor, wendingen.
Een 6.7 van mij
als het goed is krijg jij een nieuw brilletje in zakje.. die gaan niet voor de 2de keer naar iemand (dat deden ze in het begin wel..)quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef MaLo het volgende:
en ik vind het zo'n vies idee, wie zou er vóór jou toch dat brilletje op hebben gehad.
Geen zakje gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is krijg jij een nieuw brilletje in zakje.. die gaan niet voor de 2de keer naar iemand (dat deden ze in het begin wel..)
Bij Pathé zijn ze 1 euro?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen zakje gezien. Je kunt wel bij de kassa een eigen 3d bril kopen, voor slechts 30 euro
nee hoor...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga meestal naar Pathe Eindhoven of JT Den Bosch. Bij Pathé moet je je bril inleveren.
http://boxofficemojo.com/movies/?id=piratesofthecaribbean4.htmquote:Op maandag 30 mei 2011 17:14 schreef Peachcore het volgende:
Jack Sparrow is veel minder egoïstisch dan normaal en eerlijk gezegd kon hij me in deze film heel weinig boeien. Ze wilden Blackbeard ook een total badass laten zijn, maar ik vond hem te vlak en niet overtuigend. De zeemeerminnen waren wel erg tof en daar hadden ze zéker meer mee kunnen doen.
Het enige wat ik leuk vond in deze film was de romance tussen Philip en Syrena.Die hadden wel meer in beeld mogen komen en toch stalen zij de show imo. Mijn god, wat vond ik ze geweldig.
![]()
![]()
Hopelijk zie ik ze terug in Pirates 5, alleen ben ik bang dat Pirates 4 zodanig zal floppen dat er nooit meer een vervolg zal komen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb m dit weekend ook gezien. Had er geen hoge verwachtingen van maar de film heeft mij wel verrast. Goed verhaal en leuke Depp-humor wederom. Ontbreken van Keira en Orlando is jammer maar op zich heb ik ze niet super erg gemist. Blackbeard kon beter uitgewerkt worden, maar de dochter vond ik wel tof samen met Jack. Beter dan het 3e deel in ieder geval! 8,5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |