abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97508455
Heb m dit weekend ook gezien. Had er geen hoge verwachtingen van maar de film heeft mij wel verrast. Goed verhaal en leuke Depp-humor wederom. Ontbreken van Keira en Orlando is jammer maar op zich heb ik ze niet super erg gemist. Blackbeard kon beter uitgewerkt worden, maar de dochter vond ik wel tof samen met Jack. Beter dan het 3e deel in ieder geval! 8,5
pi_97508505
Hij was wel stoer, ik heb hem in 3D gezien maar dat voegde niet veel toe
pi_97508621
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb m dit weekend ook gezien. Had er geen hoge verwachtingen van maar de film heeft mij wel verrast. Goed verhaal en leuke Depp-humor wederom. Ontbreken van Keira en Orlando is jammer maar op zich heb ik ze niet super erg gemist. Blackbeard kon beter uitgewerkt worden, maar de dochter vond ik wel tof samen met Jack. Beter dan het 3e deel in ieder geval! 8,5
Ik sluit me hier helemaal bij aan!
Leuke film! Had er inderdaad geen hoge verwachting van, aangezien het een beetje uitgemolken begon/leek te worden. Maar geef hem ook 8.5 :)
pi_97510777
Ik vond t trouwens wel jammer dat Keira en Orlando niet eens genoemd worden ( hun personages dan ). Ook al was het maar 1 zin die Jack even zegt of zo...maar dat zou niet in het script kunnen natuurlijk :P

Weet iemand of er nog meerdere delen komen? Ik zou zeggen dat ik dit eind wel goed vind, maar andere kant wil eigenlijk nog wel een 5e film mits van dezelfde kwaliteit als de 4e ^^
pi_101087953
Mr.Hyde, geplaatst op zondag 12 oktober 2008 @ 20:52:

"Er komt een deel 4. punt.
Ditmaal inderdaad een verhaal over de "fountain of Youth" waarbij Sparrow wordt dwarsgezeten door de beruchtste piraat aller tijden, namelijk Edward Teach oftewel "Blackbeard"....

En klopte heh????

Wel, voor deel 5 van de Pirates-serie heeft Hyde ook alweer een tipje van de sluier opgelicht:

In deel 5 maakt de welbekende vrouwelijke piraat "Bloody Mary" (ze was de schrik der zee) haar opwachting. ....

Mark my words...
pi_101088222
De film was nou niet echt geweldig, al vond ik hem wel wat beter dan deel 3, maar Penelope Cruz, barffff en die grap van haar & johnny depp dat ze elkaar zoenen aan het begin is volledig gejat uit -After the sunset met Salma Hayek & Pierce Brosnan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')