vandaar de tekst erboven dat het een oud bericht is...quote:Op donderdag 25 september 2008 08:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal sowieso geen 2009 worden denk ik
Ja, dat wel waar maar heb er toch van genoten.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie het wel zitten, nog een deel.
Maar vooral deel 3 had last van een nogal rommelig script, daar moeten ze wel op gaan letten.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs een mindere Pirates is beter en leuker dan de gemiddelde film, goede zaak dus.
Als je het eenmaal doorhebt, zie je wel duidelijk dat de acties allemaal logisch zijn. Ieder karakter heeft zo z'n eigen motieven en ze bedonderen elkaar constant. Maar als je het de eerste keer kijkt komt het wel zeer rommelig over, dit is echt typisch zo'n film om op DVD nog eens overnieuw te kijken. In de bioscoop was ik echter wel vaak de draad even kwijt.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Mip1988 het volgende:
helemaal mee eens
alhoewel de derde nauwelijks meer te volgen was
Mee eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs een mindere Pirates is beter en leuker dan de gemiddelde film, goede zaak dus.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Devrim_ het volgende:
Als het goed is komt er ook een deel 5 en 6
Yep, erg jammer. Maar een nieuw vrouwelijk karakter in de vorm van een Jennifer Love Hewitt of Evangeline Lily zou ik toejuichenquote:
Mee eens, niks mis met de PotC franchise (of beter gezegd het karakter Jack Sparrow) maar in deel 3 waren de dubbele agenda's te overdadig aanwezig, waardoor je de eerste keer kijken helemaal in de war raakte. De tweede keer viel het muntje al wat beter.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie het wel zitten, nog een deel.
Maar vooral deel 3 had last van een nogal rommelig script, daar moeten ze wel op gaan letten.
inderdaad, ze verzinnen ook nooit iets origineels zoals James Bond 22: Quantum of Solacequote:
Pirates 4 wordt net als de eerste drie films gewoon een kaskraker. Hoe de film zelf wordt wil ik nog niet oordelen.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef WurM het volgende:
Zonde. De eerste film blijft de beste. Het tweede en derde deel vond ik al stukken minder. Als er nu ook nog een vierde deel bij komt (ook nog zonder Keira Knightley), kan ik mijn gei0le 3-DVD-box weggooien
Maar serieus: Ik denk niet dat het vierde deel een groot succes wordt. Zoals gezegd waren deel twee en drie eigenlijk al niet meer écht leuk...
Maar goed, we zullen zien...
Eerste deel was idd het bestequote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef WurM het volgende:
Zonde. De eerste film blijft de beste. Het tweede en derde deel vond ik al stukken minder. Als er nu ook nog een vierde deel bij komt (ook nog zonder Keira Knightley), kan ik mijn gei0le 3-DVD-box weggooien
Maar serieus: Ik denk niet dat het vierde deel een groot succes wordt. Zoals gezegd waren deel twee en drie eigenlijk al niet meer écht leuk...
Maar goed, we zullen zien...
Voordeel is dat het een volledig nieuw verhaal kan zijn, en geen 'geforceerd' vervolg zoals deel 3.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef hetzusjevan het volgende:
ben bang dat een vierde deel qua verhaallijn niet zo leuk wordt - ik vond deel 2 en 3 ook niet zo leuk als het eerste deel.
Ik kon Sweeney Todd niet eens meer kijken zonder te denken "Hey Jack!".quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:12 schreef Canisfire het volgende:
Jack Sparrow is wel tof maar ik wil Johnny wel weer eens in een andere rol zien.
Sweeney todd was nou ook niet echt van het ja wat het.
Squidward heeft geen donkere stem...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:25 schreef Slarioux het volgende:
Hihi, ik ben een piraat en ik gedraag me nichterig.
* Donkere stem* Ik ben zijn nemesis slash opgedrongen maatje en samen beleven we avonturen.
Heb ik het over Pirates of the Caribbean 4 of over Spongebob Squarepants 2? Rara.
mijn gedachten exactlyquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:20 schreef Jeeh het volgende:
MjaZolang ze met een leuk stand-alone verhaal komen zonder er een trilogie van te maken en zich vooral op Jack richten.... Zou toch heel leuk kunnen worden
je bent dus fan van flauwe films?quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:33 schreef Countess het volgende:
Zegt hier een echte fan.
En ik vind de Pirates films eerlijk gezegd allemaal een beetje flauw.
Hahaha nee een Depp-fan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:47 schreef Herald het volgende:
[..]
je bent dus fan van flauwe films?
Met Bloom valt sowieso niet veel te doen. Die is in de verhaallijn voor 10 jaar gebonden aan de Hollander, en heeft die taak ook volbracht zoals te zien was in dat stuk na de aftiteling.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef planethugo het volgende:
een compleet nieuw verhaal zonder bloom etc zou wel wat kunnen worden
quote:Waarschuwing vooraf: dit zijn geruchten dus geen feiten!
Cinemablend schrijft dat een betrouwbare tipgever hun van 'inside information' heeft voorzien wat betreft de vierde Pirates of the Caribbean. gefluisterd wordt dat Jack Sparrow een broer heeft die gespeeld zal worden door Sacha Baron Cohen (Ali G) of Russell Brand (Forgetting Sarah Marshal). Het vierde deel zal ook de start betekenen van een nieuwe trilogie waar het verhaal draait rond een speurtocht van Jack naar de 'bron van de eeuwige jeugd'.
Verder, in eerste instantie zou regisseur Gore Verbinski terugkomen voor deel 4 maar misschien dat Tim Burton zijn opwachting gaat maken. Burton en Depp hebben al een aantal films samen gemaakt en bovendien maakt Burton momenteel Alice in Wonderland voor Disney.
Dan kan-ie wel meedoen maar eigenlijk moeten de karakters dan een stel bejaarden zijnquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Bloom valt sowieso niet veel te doen. Die is in de verhaallijn voor 10 jaar gebonden aan de Hollander, en heeft die taak ook volbracht zoals te zien was in dat stuk na de aftiteling.
Na 10 jaar ben je nog niet bejaard.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan kan-ie wel meedoen maar eigenlijk moeten de karakters dan een stel bejaarden zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |