Dat werkt ook zo goed als je iemand die achter je rijdt iets duidelijk wilt maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef appelsjap het volgende:
je moet dan ook ff je grootlicht aan en uit zetten, wie gaat er nou ruitenvloeistof lopen sproeien
DOH ! hij reed achter mequote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef appelsjap het volgende:
je moet dan ook ff je grootlicht aan en uit zetten, wie gaat er nou ruitenvloeistof lopen sproeien
heb jij groot achterlicht?quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef appelsjap het volgende:
Kijk, daar gaat het al fout met je Ts; fijn een dag te gaan werken.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:24 schreef HighVolume het volgende:
Vanmorgen reed ik zoals altijd om 6:00 uur van huis om weer fijn een dag te gaan werken.
.....
Er schijnen meerdere collega's van mij ook hier rond te zwerven, dus gewoon ff de schijn ophoudenquote:Op donderdag 25 september 2008 07:33 schreef tisauch het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout met je Ts; fijn een dag te gaan werken.
Ah owkee dat verklaart het.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Er schijnen meerdere collega's van mij ook hier rond te zwerven, dus gewoon ff de schijn ophouden
Koop een fiets.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:50 schreef Susi het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, toen wist ik niet meer hoe ik 'm uit moest zetten
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:12 schreef Jay-K het volgende:
Ik reed vanochtend ook achter iemand die de gehele tijd zijn arm voor de binnenspiegel hield...zal wel last gehad hebben van mijn lichten...
Wat dacht van die stakkers die Xenon lampen nodig hebben om nog wat te kunnen zienquote:Op donderdag 25 september 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, groot licht is nog daar aan toe. De mensen met verkeerd afgestelde lampen zijn nog triester.
Bij de achteraf setjes idd.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:49 schreef HighVolume het volgende:
Ja die Xenon lampen idd... Dat is dus ongeveer het zelfde effect als grootlicht.
Van de wannabees.quote:
dat zijn vast dezelfde mensen die niet zien dat hun knipperlicht al 14 km uitstaatquote:Op donderdag 25 september 2008 10:26 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zie dit inderdaad steeds vaker, wat ik dan niet snap is of die mensen niet weten waarom dat blauwe lampje op hun dashboard brandt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |