Ja, en als ze vers zijn plakken ze aan de schilquote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heel erg hete, niet al te hard gekookte eieren zijn superflexibel, he?
Nou, nee. Niet echt eigenlijk.quote:
Soms begin je ineens dingen te begrijpen, poor SHEquote:Afrodisiaco … la polenta?
Het is bijna jammer te noemen dat deze zo uitbundig geprezen kwaliteit van bepaalde drankjes en heel speciale gerechten nu juist aan de polenta te beurt valt. Polenta is nu eenmaal niet het meest sexy gerecht dat je te binnen schiet. Het staat vooral bekend als uitstekende hongerstiller en dat wil toch ook wat zeggen. Maar polenta bevat ook het aminozuur ‘triptofaan’, dat het serotonineniveau doet dalen, wat als gevolg heeft dat iemand minder seksuele remmingen heeft. Dit opent perspectieven!
Helaas treedt het bovenstaande effect alleen op bij het eten van polenta zonder condimento (hetgeen je polenta povera oftewel armeluis-polenta noemt). Is dat misschien de verklaring voor het feit dat vroeger arme mensen zulke grote gezinnen hadden?
What can we do about itquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, nee. Niet echt eigenlijk.
Neejoh, blijf jij maar!quote:
Neuh, dan zou ik gewoon een algemeen kusjekroelverzoek doenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Lein is in een 'vertel alsjeblieft dat je me lief vindt'-bui?
Ik carpool morgen met een collega'tjequote:Op woensdag 24 september 2008 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we morgen gezellig bellen in de auto Lein?
Ik ga ook om kwart over 6 weg.
Bellen op onzalige tijdstippen is een specialiteit aan het wordenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Gaan we een andere keer op onzalige tijdstippen bellen.
Ja, is echt zoquote:Op woensdag 24 september 2008 22:17 schreef DarkElf het volgende:
op onzalige tijdstippen heb je meestal de beste/eerlijkste/fijnste/liefste gesprekken is mijn ervaring
In de eerste maanden, vanaf dag 2 eigenlijk, had ik met Rtificial vaak urenlange gesprekken ś avonds en 's nachts aan de phone... dat was echt qualitytimequote:Op woensdag 24 september 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, is echt zo
Helaas heb ik tegenwoordig een burgerbaan
das apart, ik klik je linkje aan staat dit er:quote:
ehm nou morgen maak ik gegrilde paprikasoep met mascarpone (niet teveelquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Jij wint
Wat kook je dit keer om zijn thuiskomst te vieren?
Rood vlees is idd niet te krijgen maar verder eten ze verschrikkelijk (lekker) veel vlees!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:17 schreef DarkElf het volgende:
oh en vrijdag als we boodschappen gedaan hebben zullen we wel een lekker stuk rund op de grill gooien, daar komt mr Carnivoor nogal wat van tekort daar
Groetjes terug vanuit het groene hart aan de rijnquote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
groetjes vanuit het groene hart aan de amstel
Nou gezellig hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, hoe was het nou bij de huisarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
groetjes vanuit de bouwput aan de amstelquote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
groetjes vanuit het groene hart aan de amstel
Groetjes vanuit het groene park aan de Dijlequote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
groetjes vanuit de bouwput aan de amstel
yep en wat b6 bij-eten al eet ik genoeg vlees en eieren , vis, groenten enzo maar goedquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Groetjes vanuit het groene park aan de Dijle
DE, da's prima, toch? Althans, geen reden tot zorgen?
Moet je aan de staalpillen?
over een maand weer prikken voor die vitamine en ijzer en dan voor dat ook.. als het er dan nog zit/meer is dan wil ie ff verder kijken.. als dat nut heeft want ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef freecell het volgende:
De, klinkt best gezond!
Gaan ze nog wat aan die vermeende infectie doen?
Ik had als verjaardagskado aangeboden 10 dingen te maken, nu wil ze die 10 dingen op willekeurige andere momenten gekookt hebben. Maar dát was niet de bedoelingquote:Op donderdag 25 september 2008 18:40 schreef DarkElf het volgende:
stomme moeder, gemiste kans, her loss
Ik ook nog niet, heb t boek van Isa gekregen voor m'n verjaardagquote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets gemaakt uit FeestJullie wel, Lein en Elf?
nee maar ik heb hem ook pas netquote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets gemaakt uit FeestJullie wel, Lein en Elf?
Oh gosh Nynke, wat vervelendquote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
Moe, blij, gelukkig en ontzettend triest. Wat kan een mens veel emoties tegelijkertijd voelen.
Vandaag tot 2 uur een perfecte dag gehad, uitgeslapen, ontbeten met verse koffie en chocoladecroissantjes in de stad, bij een rivier, daar heerlijk zitten studeren. Daarna kreeg ik te horen dat mijn oma blaaskanker heeft. en daar ben ik best van ondersteboven.
Als je bakpapier of aluminiumfolie onder de rijst legt, kan het wel. Het gaat om het gewicht namelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef octopussy het volgende:
Nynke![]()
Even een taartbakvraagje. Kan je een taartbodem ook blind bakken met rijst ipv gedroogde bonen? Ik heb geen gedroogde bonen in huis
dat was ik sowieso al van plan van die folie.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bakpapier of aluminiumfolie onder de rijst legt, kan het wel. Het gaat om het gewicht namelijk.
oh, en het leuke gedeelte was met z'n tweetjes! De Duitser is echt superlief. En super grappig, en super tof. en sexy!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
Moe, blij, gelukkig en ontzettend triest. Wat kan een mens veel emoties tegelijkertijd voelen.
Vandaag tot 2 uur een perfecte dag gehad, uitgeslapen, ontbeten met verse koffie en chocoladecroissantjes in de stad, bij een rivier, daar heerlijk zitten studeren. Daarna kreeg ik te horen dat mijn oma blaaskanker heeft. en daar ben ik best van ondersteboven.
wat leuk zeg!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en het leuke gedeelte was met z'n tweetjes! De Duitser is echt superlief. En super grappig, en super tof. en sexy!
Ik zit ff te skypen met de mrquote:Op donderdag 25 september 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga ook
DE, blijf je wakker totdat je richting Zaventem moet? Of ga je nog slapen?
Ik was ondertussen al naar mijn werk en net thuis ervanquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef Den_Haag het volgende:@ DE
Hobs, kom maar naar Uithoorn
jammerquote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al naar mijn werk en net thuis ervan
Ja er moet ook brood op de plank komen he.quote:
Hai Steertjequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van toneel.... stipjes er voor het eerst weer bij.
Nu op MSN aan het praten met haar.
D'r is wat veranderd, maar wat.
quote:Tim says (1:41):
Echt een vrouw waar je daar kijkt en dan tot de conclusie komt dat je homo bent
Niets natuurlijk, maar dat betekent niet dat ik haar niet meer leuk kan vinden. Maar als er een leuke andere meid langskomt die ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:47 schreef MissHobje het volgende:
Ahh Steerbummer wel, of wat wil je er nu mee dan ?
Tjee, dan ben je wel heel kritisch Steer!quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niets natuurlijk, maar dat betekent niet dat ik haar niet meer leuk kan vinden. Maar als er een leuke andere meid langskomt die ikvind dan vind ik dat ook best. Vind meestal gemiddeld maar 1 persoon in de 1-1.5 jaar echt echt de moeite waard, dus vandaar...
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind meestal gemiddeld maar 1 persoon in de 1-1.5 jaar echt echt de moeite waard, dus vandaar...
Het echo't.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef AKnynke het volgende:
ik probeer m'n huur te betalen, maar ik snap het internetbankieren in het zweeds niet. Best lastig!
baka heeft wel iets weg van back wat was verder dan in het zweeds?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:12 schreef AKnynke het volgende:
gelukt! Er een kwartier over gedaan om het bankrekeningnummer te vinden van de woningbouwvereniging. En toen 10x op terug gedrukt, ipv verder. Leek me veel logischer dat 'tillbaka' verder is.
Dat valt best mee want het is je toch geluktnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
godkant. wat wel weer een beetje op goedkeuring lijkt natuurlijk. Ach, ik was gewoon stom bezig!
uh huhquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef DarkElf het volgende:
Oh lekker Moblo, naar de Ardennen met dit weer is leuk
biefstukquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Bij gebrek aan een motor neem ik maar gewoon de fiets
Elfje, wat ga je vanavond eten?
Lekker waren die Fajitasquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
FajitasEn ik ga als borrelhapje crostini maken van een restje polenta, met gerookte mozzarella
Serieus hè, sinds ik verse spinazie heb ontdekt ben ik er echt dol op
*knuffel*quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef AKnynke het volgende:
klinkt lekker SOL!
Dat huilen doe ik pas als het nodig is. Ik ben nu eigenlijk bovenal trots op m'n oma. Het enige wat ik heel lastig vind is dat ik haar niet kan zien voor de operatie. Maar goed, such is life.
Ik heb zin in vanavond en morgen, vanavond pannekoeken eten en dansen, morgen heerlijk eten en spelletjes spelen. Alleen een vegetarisch vriendje, dat is wel lastig!
He bah Lein.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach, hij eet vast wel een visje op zijn tijd?
[ignorant modus]quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*knuffel*
Ach, hij eet vast wel een visje op zijn tijd?
Ohhh een echte vegetariër dus! Wel eieren en melkproducten toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef AKnynke het volgende:
[ignorant modus]
Nee, hij eet ook geen vis.
[/ignorant modus]
ehh, geen idee eigenlijk! K geloof t wel. Maar wel een echte echte vegetarier ja. Al 14 jaar!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh een echte vegetariër dus! Wel eieren en melkproducten toch?
Die krijgt echt pijn als ie out of the blue weer vlees gaat eten. Is ie een principiële vegetariër of meer iemand die vlees niet lekker vind?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:09 schreef AKnynke het volgende:
ehh, geen idee eigenlijk! K geloof t wel. Maar wel een echte echte vegetarier ja. Al 14 jaar!
ik heb geen idee, we hebben het er eigenlijk niet over gehad! K zal het eens vragen! Ik denk bijna principieel. Heb trouwens een aantal weken geleden een bouillonblokje gebruikt, terwijl hij ook mee-at. Toen maar niets van gezegd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die krijgt echt pijn als ie out of the blue weer vlees gaat eten. Is ie een principiële vegetariër of meer iemand die vlees niet lekker vind?
omgquote:Eerste kus bepaalt verdere relatie
Uitgegeven: 26 september 2008 20:01
NEW YORK - Hoe passioneler de eerste kus, hoe groter de kans op een langdurige relatie is. Een slechte eerste zoen voorspelt weinig goeds voor een langere relatie.
Dat blijkt uit onderzoek van een Amerikaanse evolutiepsycholoog, berichtte het tijdschrift Bodytalk vrijdag.
De eerste kus is onbewust bedoeld om te kijken of de andere persoon genetisch een goede keuze is voor eventueel nageslacht. Vrouwen zijn gevoeliger voor de eerste kus omdat ze 'evolutiebiologisch' meer op zoek zijn naar het beste zaad voor hun nageslacht.
Seks
Mannen zoenen vooral om een vrouw over de brug te halen voor seks. Zoenen blijft tijdens de relatie het belangrijkst voor vrouwen om de emotionele band in de relatie te onderstrepen.
Mannen vinden zoenen minder belangrijk, omdat ze volgens de onderzoeker vooral eropuit zijn hun zaad te verspreiden.
(c) ANP
we zeiden net tegen elkaar dat het dan compleet en helemaal goed zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Je bnt niet wijs
Ik ga mijn bed induiken met de mister; morgen belangrijke zaken op het programma!je wilt wat bereiken of niet he. en motorrijden is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je dat ik in fokking Belgie doe?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je wilt wat bereiken of niet he.
Lekker eten, goede biertjes drinken etc........quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik in fokking Belgie doe?
Dikke duhquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lekker eten, goede biertjes drinken etc........
Hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:10 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en niet internetten tijdens college
Juh!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je even in het kinderfototopic kijken, Steer. Staan uberschattige foto's van hem.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja maar, wij weten allebei dat jij later een goede moeder wordt.
Hear hearquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja maar, wij weten allebei dat jij later een goede moeder wordt.
Hopelijk vallen al die kleine koters je lastigquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Damn ik val in slaap hier.Ik ga zwemmen, hopen dat het niet druk is.
Ik heb het ook al niet zo op van die "en ga je nog op vakantie?"-praatjes.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik een soort sociale fobie heb voor kappers
En dan maar naar jezelf kijken in de spiegel en denken: 'wat ben ik toch eigenlijk lelijk'quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb het ook al niet zo op van die "en ga je nog op vakantie?"-praatjes.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan maar naar jezelf kijken in de spiegel en denken: 'wat ben ik toch eigenlijk lelijk'Bweeeh, ik hou echt niet van de kapper.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb het ook al niet zo op van die "en ga je nog op vakantie?"-praatjes.
oei, onze eerste kus was echt belachelijk. En de tweede herriner ik niet eens meer omdat ik te dronken was...quote:
't is Nationale Kampioenschappen Estafettezwemmen Jeugd hier in Eindhoven. Fokking druk, maar gelukkig niet in het trainingsbad. Lekker gezwommen, ging goed.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk vallen al die kleine koters je lastig
Ik heb geen idee. Maar dit exemplaar is echt heeeel erg leuk. Het is heel gek, het klikt zo ontzettend goed, en is zo ontzettend heftig. Tis net alsof we alle tijd die we niet samen waren in een week proberen in te halen, ongeloofelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is Nationale Kampioenschappen Estafettezwemmen Jeugd hier in Eindhoven. Fokking druk, maar gelukkig niet in het trainingsbad. Lekker gezwommen, ging goed.
@ Nynke, waarom heb jij altijd iets met Duitsers die de namen van Pausen dragen?
![]()
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, gefeliciteerdVeel liefde en geluk
Hier komen net 2 ladingen van Nigella's besneeuwde brownies uit de oven en ze zijn heerlijkMama is toch akkoord gegaan met Nigella-eten. Er staat ook 10 kilo ribbetjes te marineren volgens het recept van Nigella uit 'Feest', en straks ga ik nog kaaskoekjes bakken
Er is een lemon merengue pie en morgen komt er nog een appeltaart. Het ziet er naar uit dat dit voedsel-technisch toch een leuke mama's verjaardag gaat worden. En nu boodschappen doen om knoflooksaus te maken voor bij de ribbetjes
Oh, en Isa, ik neem maandag Nigella's brownies mee
Ja jammer is dat dan heh? Het is ook zo moeilijk om te bepalen waar het aan ligt, ik twijfel in eerste instantie gelijk aan mezelf, terwijl het ook iets in het recept kan zijn dat niet bij je smaak past...quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:16 schreef octopussy het volgende:
klinkt lekker![]()
mijn eerste gerechten (zalmpakketjes met hollandaisesaus) en de lemon pie van 100% Ramsay waren niet echt lekker
Inderdaad, draagt hij het wel? Zo heb ik eens een fles Allure pour homme voor iemand gekocht, die het vervolgens twee keer heeft gedragen. Om me een plezier te doenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe niet aan complimentjes.
Beschrijf Tara eens? En is het gewoon een overdag geurtje wat hij naar zijn werk op zou kunnen moeten doen? Waar houdt hij van? Van normale frisse geurtjes of iets zwaardere geuren? En de vraag is: gáát hij het uberhaupt op doen als je het voor hem koopt.
Die staa hier ook al jaren in de kast, ruikt heerlijkquote:
lekkahquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, gefeliciteerdVeel liefde en geluk
Hier komen net 2 ladingen van Nigella's besneeuwde brownies uit de oven en ze zijn heerlijkMama is toch akkoord gegaan met Nigella-eten. Er staat ook 10 kilo ribbetjes te marineren volgens het recept van Nigella uit 'Feest', en straks ga ik nog kaaskoekjes bakken
Er is een lemon merengue pie en morgen komt er nog een appeltaart. Het ziet er naar uit dat dit voedsel-technisch toch een leuke mama's verjaardag gaat worden. En nu boodschappen doen om knoflooksaus te maken voor bij de ribbetjes
Oh, en Isa, ik neem maandag Nigella's brownies mee
mens, gun jezelf toch eens watquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb net mijn geurtje van mijn trouwdag terug gevonden, helaas is hij helemaal op en ik ontdek net dat een nieuwe 40,- isHij is zo lekker! Van Gils Tendenza. Maar wel een erg duur cadeautje voor mezelf voor de zomaar. Dat doe ik dus niet.
Waarom zou je niet ¤40 besteden aan jezelf als je daar wellicht een jaar lang elke dag van kan genieten? Ik vind dat je zoiets gewoon moet aanschaffen voor jezelf! Ik bedoel, je hebt toch wel reden om een beetje van jezelf te houden en jezelf te verwennen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb net mijn geurtje van mijn trouwdag terug gevonden, helaas is hij helemaal op en ik ontdek net dat een nieuwe 40,- isHij is zo lekker! Van Gils Tendenza. Maar wel een erg duur cadeautje voor mezelf voor de zomaar. Dat doe ik dus niet.
Jij liever dan ik. Ik zit nou niet bepaald op een Marokkaanse equivalent van Edward Scissorhands te wachten, als ik dan toch nog naar de kapper moet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb een mocro-kapper, die allemaal toffe tricks met de schaar kan
Bovendien spreekt hij niet zo goed nederlands, dus we zijn altijd weer gauw uitgeluld
Ik ken m al jaaaaren en het is ook niet echt een prater ofzo, maar knippen doet ie al vanaf zijn 15e, en goed
ik ga om de 3/4 weken
Hij vraagt ook maar 12.50 en ik geef m meestal 15.- omdat ik dat te weinig vind
Het is ook echt niet dat ik nooit iets voor mezelf doe hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom zou je niet ¤40 besteden aan jezelf als je daar wellicht een jaar lang elke dag van kan genieten? Ik vind dat je zoiets gewoon moet aanschaffen voor jezelf! Ik bedoel, je hebt toch wel reden om een beetje van jezelf te houden en jezelf te verwennen?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik zit nou niet bepaald op een Marokkaanse equivalent van Edward Scissorhands te wachten, als ik dan toch nog naar de kapper moet.
Dat is dan ook weer het andere uiterste. Je kunt ook gewoon zo min mogelijk naar de kapper gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, dan kan je beter naar de kapsalon op de hoek ofzeau, waar je door een roodgeverfd-kortgeknipt-kippenkontkapsel-kniptrutje met stinkhanden niet goed achter je oren geknipt wordt.Kan je wél over je vakantie vertellen,
én 25.- Euro afrekenen
Dat is jouw tactiek? Ik ga elke keer naar dezelfde (durequote:Op zaterdag 27 september 2008 17:44 schreef Vork het volgende:
Dat is dan ook weer het andere uiterste. Je kunt ook gewoon zo min mogelijk naar de kapper gaan.
Eens in 't half jaar ongeveer. Ik heb nu hier nog geen vaste kapper. de laatste waar ik heen ging ben ik op zich wel tevreden over, maar die was wel wat aan de dure kant. Intens genieten en kapper zijn twee dingen die bij mij in elk geval niet matchen, dus ga ik daar ook niet (meer) naar op zoek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is jouw tactiek? Ik ga elke keer naar dezelfde (dure) kapper, maar tis elke keer weer intens genieten. Gezellig kletsen, goed kapsel, tevreden
Wat wil je nog meer?
quote:
Voor vrouwengeuren kun je beter bij CF zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je doet t leuk
Doe je vaker persoonlijke geuradviezen geven toevallig?
Stinken joh, die haarverf. Dat was wel een lange zit. Maar bij het wassen kreeg ik een hoofdhuidmassage en een 'verzorginkske' met een hete handdoek. En het knippen ging best rap.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef Vork het volgende:
twee-en-een-half uur? Dan mag je inderdaad wel heel erg tevreden zijn. Dat klinkt als een helse behandeling. Dat is twee-en-een-half uur (stil)zitten in een stoel.
Klodder Castello Blue in je nek?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jadoe mij ook es geuradvies geven?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo, twee-en-een-half uur bij de kapper gezeten. En ik ben tevredenEen bob, maar dan niet met die inham in je nek (want dat heeft iedereen en dat vind ik nu niet leuk meer
). En twee tintjes donkerder geverfd
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klodder Castello Blue in je nek?
Justmattiequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef justmattie het volgende:
even snel na een hele lange tijd weer om de hoek kijken
*bloos*quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vrouwengeuren kun je beter bij CF zijn.Maar ik denk dat CF's laatste aanwinst, Bulgari Eau Parfumée au Thé Blanc wel een goeie voor jou is. Totaal niet in-your-face (vanwege je werk) maar wel sensueel, zacht, vrouwelijk.
The Blanc kun je bij mij wel testen. Wil je iets lichts? Ik vind pleaures (ik geloof dat ie zo heet) van Estee Lauder ook erg lekker, dat is de favo geur van een goede vriendin.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*bloos*![]()
Wat lief dat je bij zo'n omschrijving denkt dat t bij me kan passen...
CF, wil jij adviseren alsjeblieft? Ik ben mn huidige pubererale luchtje zat aan het raken
Maitresse, van Agent Provocateur vind ik wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*bloos*![]()
Wat lief dat je bij zo'n omschrijving denkt dat t bij me kan passen...
CF, wil jij adviseren alsjeblieft? Ik ben mn huidige pubererale luchtje zat aan het raken
Hoorde ik gister op de radio dat heel veel geuren langzamerhand 'unisex' geuren wordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en deze vrouwengeur is een persoonlijke favoriet (kan hem zelf ook opdoen)
[ afbeelding ]
Prada Infusion d'iris.
Goeie tip is ditquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Maitresse, van Agent Provocateur vind ik wel wat voor jou.
Fris en bloemig, maar een hele zwoele ondertoon. Bijna warm zomerig.
En ik vind dat bloemenluchtje van Sarah J Parker ook heel goed, was ook maar 40,- ofzo. Ontzettend chique en jong luchtje.
Maar mijn favo's blijven toch wel the vert, Bulgari en eau de lancome en mademoiselle by chanel. Oh en white linnen. Heerlijk.
Yum
Lovely
He, the vert en white linen heb ik ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Maitresse, van Agent Provocateur vind ik wel wat voor jou.
Fris en bloemig, maar een hele zwoele ondertoon. Bijna warm zomerig.
En ik vind dat bloemenluchtje van Sarah J Parker ook heel goed, was ook maar 40,- ofzo. Ontzettend chique en jong luchtje.
Maar mijn favo's blijven toch wel the vert, Bulgari en eau de lancome en mademoiselle by chanel. Oh en white linnen. Heerlijk.
Yum
Lovely
Da's zooooo jaren 90.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoorde ik gister op de radio dat heel veel geuren langzamerhand 'unisex' geuren worden
Nou ja mannelijke geuren worden vrouwlijker vooral http://www.telegraaf.nl/v(...)_vrouwelijker__.html
wat leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He, the vert en white linen heb ik ook
Misschien moet ik eens een wat avontuurlijker geurtje kopen voor 's avonds; ik heb toch vooral vrij lichte & frisse geurtjes. Behalve White van Armani. Maar da's nog steeds niet echt iets voor naar de opera ofzo.
SHE, probeer Agent Provocateur Strip maar eens, een thee fougère. En jij houdt al van thee geurtjes.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
[..]
wat leuk!
Ik draag best veel trutten luchtjes, maar gek genoeg heb ik dat ook nodig. Niet alleen qua uiterlijk heb ik een hard voorkomen, maar ik ben ook nogal vurig van aard.
Hoe klassieker het luchtje, hoe beter het bij me past.
Frisheid, lichte bloemen en citrus doen het goed voor me.
De wat sensuelere luchtjes zoals bv die van Agent Provocateur kan ik niet hebben. Ik word er wat hoerig van.
En dat vind ik rot, want de verpakkingen zijn zooo zoet en vrolijk, en toch bitchy
Poederige luchtjes vind ik ook lekker, maar ook die kan ik beter laten staan.
Ik vind de meeste parfums van Armani echt smerig, maar heb white nog niet geroken. Hoe is ie?
Ben daar het wel mee eens, en dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's zooooo jaren 90.Volgens mij mogen mannen gewoon weer mannen worden zo langzamerhand.
Oooh jij zei schoonzusje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb de hele AP lijn al
Die gaan denk ik naar mijn schoonzusje, da's een heel schattig en timide blondje. Denk echt dat het wat voor haar is.
Edit: opletten Sjors![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |