abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61929791
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:05 schreef CraniuM het volgende:

[..]

wees maar blij
Ik speelde eerst op Maelstrom die was/is ook dood drom gererolled naar andere server.
Don't think, be sure!
pi_61931494
Zijn er nog mensen die op Scarshield Legion RPPVP spelen? Heb vraag namelijk om een hele kleine gunst.

Ik heb mijn eerste World of Warcraft character laten restoren. Heb hem in Januari verwijdert en nu is hij dan eindelijk weer terug. (Die goede oude tijden). 65 Gnome Warrior.

Alleen heb ik al mijn gear in die tijd verwijdert en geld naar guildmembers gestuurd. Ik ben dus helemaal naakt met 0 copper.

Is er iemand die op SSL speelt en mij wat groene gear kan kopen? (Dan kan ik tenminste quests/grinden/farmen.)

Het is een beetje stom van mij, maar ik zag dit natuurlijk nooit aankomen.

Ik ben natuurlijk wel heeeel blij dat ik hem weer terug heb.
pi_61931703
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef TjopClown het volgende:
Zijn er nog mensen die op Scarshield Legion RPPVP spelen? Heb vraag namelijk om een hele kleine gunst.

Ik heb mijn eerste World of Warcraft character laten restoren. Heb hem in Januari verwijdert en nu is hij dan eindelijk weer terug. (Die goede oude tijden). 65 Gnome Warrior.

Alleen heb ik al mijn gear in die tijd verwijdert en geld naar guildmembers gestuurd. Ik ben dus helemaal naakt met 0 copper.

Is er iemand die op SSL speelt en mij wat groene gear kan kopen? (Dan kan ik tenminste quests/grinden/farmen.)

Hey welcome back..

Ik speel zelf niet op SSL
Ik hoop dat je snel iemand vind (misschien oude guildmates of ingame friends?!)
Don't think, be sure!
pi_61931781
Altijd lastig, van die runs die dan halverwege afgekapt worden en waarna er een datum word afgesproken. Gisteravond had ik geen zak te doen dus ging ik Kara, alleen wat mensen callden en dus gaan we vanavond verder. Wanneer ik uiteraard wel iets te doen heb .
pi_61931903
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd lastig, van die runs die dan halverwege afgekapt worden en waarna er een datum word afgesproken. Gisteravond had ik geen zak te doen dus ging ik Kara, alleen wat mensen callden en dus gaan we vanavond verder. Wanneer ik uiteraard wel iets te doen heb .
Jah altijd bagger is dat!
Don't think, be sure!
pi_61934144
Blergh, gister 5x BRD gedaan. 1x Ram, 1x kodo. Rolde respectievelijk 88 en 3. Won dus geen van beide.

Net weer 5 runs. 2x Remote (Won er eentje ) en 1x ram. Rolde 38 op de ram, en won dus wéér niet .

PECH! .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_61934348
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:20 schreef Blistering het volgende:
Blergh, gister 5x BRD gedaan. 1x Ram, 1x kodo. Rolde respectievelijk 88 en 3. Won dus geen van beide.

Net weer 5 runs. 2x Remote (Won er eentje ) en 1x ram. Rolde 38 op de ram, en won dus wéér niet .

PECH! .
Pech? PECH? Ik krijg alleen die schijt hops en pipes! Nog nooit een remote of een mount zien droppen.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_61934424
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Pech? PECH? Ik krijg alleen die schijt hops en pipes! Nog nooit een remote of een mount zien droppen.
PECH?

Mijn account is gelocked

iets met baas boven baas
Don't think, be sure!
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:26:07 #134
66083 Platina
78th Element
pi_61937024
DIe rogue poison quest is moeilijker gemaakt, klote quest!!
En ben nu al lvl 24 in de barrens hehe, vnv ff WC boosten hoop ik en dan kan ik kolere stonetalon lekker overslaan 8)
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:30:58 #135
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61937103
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Dat dus
phluphy for president!
pi_61937184
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:30 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dat dus
2x Ram
1x Kodo
2x Remote

12051205012040120x die trinkets. Die ik nu dus ook allemaal heb behalve dan die shield trinket dinges.
Nu dus ook remote erbij, wel nice om te hebben opzich. Maar had nog graag een mount gehad . Er is nog tijd natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat de mounts niet zo rare meer zien om te zien. Die ram en kodo bedoel ik dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_61937301
Dus Brd word eerst heel stoffig, en elk jaar bij brewfest word de swiffer er over heen gehaald en kapot gefarmt
Fear is the grease of society.
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:28:41 #138
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61938297
Concept van BRD is leuk, maar het is gewoon veelste veel trash.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_61938680
quote:

Dat wordt boars doodboksen voor geld
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:59:35 #140
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61939046
quote:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=17702127&sid=1

Wees net zo hardcore als Gutrot.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:02:41 #141
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_61939111
TVP, klote heb bijna geen tijd om te spelen
I spoke proper England since I was a children.
pi_61939216
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef effex1000 het volgende:

[..]

Dat wordt boars doodboksen voor geld
Boars droppen geen geld . Humanoids moet je hebben!
pi_61939530
al 40 brewfest boss kills op mijn naam staan, geen 1 keer die kolere mount
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_61939786
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
al 40 brewfest boss kills op mijn naam staan, geen 1 keer die kolere mount
Mja, dan is de kans bij jou groter dat ze droppen. Of werkt het zo niet? Als in, hoe vaker je een item ziet droppen, hoe minder die dropped oid. Heb nu 3x een mount zien droppen, dus zal de komende tijd wel niks meer zien.

Of zie ik dit verkeerd?
pi_61941387
Dat zie je verkeerd.

Het enige wat ooit van loot generatie vrij is gegeven door Blizzard is dat het tijdstip waarop je een instance binnenloopt van belang is. Hoe en wat precies hebben ze natuurlijk niet gezegd.
Hou het er gewoon op dat het nagenoeg random is, maar de situatie zoals jij hem beschrijft klopt niet Blistering.
Doe eens niet.
pi_61942697
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mja, dan is de kans bij jou groter dat ze droppen. Of werkt het zo niet? Als in, hoe vaker je een item ziet droppen, hoe minder die dropped oid. Heb nu 3x een mount zien droppen, dus zal de komende tijd wel niks meer zien.

Of zie ik dit verkeerd?
Op een dag dropte van de 7-8 kills 6 keer die Lucky Coin ding zat wel 1 keer een dubbel drop bij
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_61945574
Eerste keer sinds ehm 40-50 kills dat de kodo dropte! En ik won hem!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_61946330
vandaag WC gedaan, onze warrior in de groep ging ff lekker need rollen op Armor of the Fang (leather). en vervolgens doodleuk nadat hij de chestpiece gewonnen had bij de laatste baas ook ff de mail chestpiece rollen.

Hoe krijg je het voor elkaar, en dat was dan de alt van iemand die in een redelijk respectabel raiding guild zit.

ik als rogue zijnde gelukkig me daggertje gewonnen en gloves of the fang, heb helaas pants, chest dan en shoulderpeace met 9 agi verloren. Maarja iig 6 quests afgekregen
pi_61948393
En dan toch! . Vanochtend, 2de run!

Nu de ram nog . Dan heb ik alle items gekregen die Coren kan droppen.
pi_61948653
Waarom roll je als Tauren op een brewfest kodo? zo veel aparter dan de normale Kodo is die toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')