Ik speelde eerst op Maelstrom die was/is ook dood drom gererolled naar andere server.quote:
Hey welcome back..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef TjopClown het volgende:
Zijn er nog mensen die op Scarshield Legion RPPVP spelen? Heb vraag namelijk om een hele kleine gunst.
Ik heb mijn eerste World of Warcraft character laten restoren. Heb hem in Januari verwijdert en nu is hij dan eindelijk weer terug. (Die goede oude tijden). 65 Gnome Warrior.
Alleen heb ik al mijn gear in die tijd verwijdert en geld naar guildmembers gestuurd. Ik ben dus helemaal naakt met 0 copper.
Is er iemand die op SSL speelt en mij wat groene gear kan kopen? (Dan kan ik tenminste quests/grinden/farmen.)
Het is een beetje stom van mij, maar ik zag dit natuurlijk nooit aankomen.
Ik ben natuurlijk wel heeeel blij dat ik hem weer terug heb.
Jah altijd bagger is dat!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd lastig, van die runs die dan halverwege afgekapt worden en waarna er een datum word afgesproken. Gisteravond had ik geen zak te doen dus ging ik Kara, alleen wat mensen callden en dus gaan we vanavond verder. Wanneer ik uiteraard wel iets te doen heb.
Pech? PECH? Ik krijg alleen die schijt hops en pipes!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:20 schreef Blistering het volgende:
Blergh, gister 5x BRD gedaan. 1x Ram, 1x kodo. Rolde respectievelijk 88 en 3. Won dus geen van beide.
Net weer 5 runs. 2x Remote (Won er eentje) en 1x ram. Rolde 38 op de ram, en won dus wéér niet
.
PECH!.
PECH?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Pech? PECH? Ik krijg alleen die schijt hops en pipes!Nog nooit een remote of een mount zien droppen.
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Pech? PECH? Ik krijg alleen die schijt hops en pipes!Nog nooit een remote of een mount zien droppen.
![]()
2x Ramquote:
Dat wordt boars doodboksen voor geldquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef TjopClown het volgende:
Zijn er nog mensen die op Scarshield Legion RPPVP spelen? Heb vraag namelijk om een hele kleine gunst.
Ik heb mijn eerste World of Warcraft character laten restoren. Heb hem in Januari verwijdert en nu is hij dan eindelijk weer terug. (Die goede oude tijden). 65 Gnome Warrior.
Alleen heb ik al mijn gear in die tijd verwijdert en geld naar guildmembers gestuurd. Ik ben dus helemaal naakt met 0 copper.
Is er iemand die op SSL speelt en mij wat groene gear kan kopen? (Dan kan ik tenminste quests/grinden/farmen.)
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=17702127&sid=1quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef TjopClown het volgende:
Boars droppen geen geldquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Dat wordt boars doodboksen voor geld
Mja, dan is de kans bij jou groter dat ze droppen. Of werkt het zo niet? Als in, hoe vaker je een item ziet droppen, hoe minder die dropped oid. Heb nu 3x een mount zien droppen, dus zal de komende tijd wel niks meer zien.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
al 40 brewfest boss kills op mijn naam staan, geen 1 keer die kolere mount
Op een dag dropte van de 7-8 kills 6 keer die Lucky Coin dingquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans bij jou groter dat ze droppen. Of werkt het zo niet? Als in, hoe vaker je een item ziet droppen, hoe minder die dropped oid. Heb nu 3x een mount zien droppen, dus zal de komende tijd wel niks meer zien.
Of zie ik dit verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |