Ik heb internetquote:Op woensdag 24 september 2008 21:30 schreef Agiath het volgende:
Ik swaffel altijd mijn lul op de afstandsbediening, om me vervolgens af te trekken op het willekeurig kanaal wat aanspringt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
RTL 7 is inmiddels ook gevuld (wat was dat vroeger eigenlijk, weet het al niet meer).
Het heette daarvoor toch echt V8?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daarvoor Veronica
Nee, het was eerst Veronica, toen werd het Yorin (onderdeel van RTL), toen is V8 erbij gekomen (onderdeel van SBS), wat nu weer Veronica is (nog steeds onderdeel van SBS). Er waren destijds al theorieën dat als je de 8 op zijn kant legde je VOO hebt, en dat was dan weer de afkorting van Veronica.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:35 schreef tard het volgende:
[..]
Het heette daarvoor toch echt V8?
Wel grappig aangezien er nu eigenlijk ook weer "V 8 " in beeld staat.
Mwa, ik kijk wel eens films op NET 5, zijn meestal oude films, dat wel. Dus die staat op 8 bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:18 schreef Palomar het volgende:
Je moet zenders instellen op volgorde van relevantie. RTL8, Net5 en dat soort herhalingszenders staan bij mij dan ook op nummertje <heel hoog>.
Inmiddels zit TMF alweer in Amsterdam zelfs... en SBS ookquote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Klacht: opgedrongen televisievoorkeuzeprogrammering uit Bussum/Hilversum.
Nee, wat ik bedoel is dat 'televisieland'quote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef m0m0 het volgende:
TS is duidelijk niet in staat om creatieve oplossingen te bedenken voor niet gecompliceerde situaties, en daarbij ook nog eens niet stressbestendig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |